Yep. Jij bent de rest van de avond de djquote:Op zondag 29 juni 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Gaan we hier rocken?
Gast hoe werkt dat wat jij deed?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep. Jij bent de rest van de avond de dj
Aha, nu open je dus als DF een nieuwe COS-dinges........quote:Op zondag 29 juni 2008 22:15 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Neehee, kijk dan, ik ben het, Disana. IK zit nu achter ZIJN systeem!
Zwaai zwaai. Zie je wel. Ik ben het.
Anders hadden we ook een heel jaar Europameisterliga gehad, ik vond die Weltmeisterliga ook al zo irritant, echt zo van ik wrijf het er nog maar even in.quote:
Je kan de windows media encoder gebruiken (gratis te downloaden op microsoft.com) enquote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast hoe werkt dat wat jij deed?
Kan ik dat ook opzetten?
Nu inclusief OP, helemaal exclusief vanuit Groningen!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aha, nu open je dus als DF een nieuwe COS-dinges........![]()
Snapput!![]()
![]()
![]()
thnx.
En ik heb al zo'n ruzie met Danny......................quote:Op zondag 29 juni 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Peter, jij bofkont, een tweede naamtopic op rij
Tuurlijk, waar anders vandaan!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu inclusief OP, helemaal exclusief vanuit Groningen!
Thanks, ik kijk straks wel even hoe en wat.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan de windows media encoder gebruiken (gratis te downloaden op microsoft.com) en
dan geef je als audioinput je geluidskaart aan.
In de encoder geef je aan 'pull from encoder' 'port 7007' (of whatever) en die poort zet je
op je firewall open, drukt op start encoding en alles wat jij dan hoort hoort een ander ook.
Danny is gewoon jaloersquote:Op zondag 29 juni 2008 22:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik heb al zo'n ruzie met Danny......................
Als ik hem zou kunnen veranderen, dan zou ik het doen. Maar ik kan het niet, kijk maar.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
Die OP klopt niet !!! Dat was ik niet, dat was Sly hoor !!
Ik mag ook al geen subforum meer openen voor vegetarische homosexuele motorrijdendequote:
ZO klopt 'ie weerquote:Op zondag 29 juni 2008 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik hem zou kunnen veranderen, dan zou ik het doen. Maar ik kan het niet, kijk maar.
Welterusten kahaarin.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vandoor, welterusten FOK!-kerts en Sly natuurlijk!![]()
Welterusten kahaarin. Morgen minder wind hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vandoor, welterusten FOK!-kerts en Sly natuurlijk!![]()
Ach, WTF, er is gewoon geen beter forum als dat van Dannyquote:Op zondag 29 juni 2008 22:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mag ook al geen subforum meer openen voor vegetarische homosexuele motorrijdende
macintosh-haters.![]()
(En dat had 'ie WEL beloofd !!!!)
oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.
En nu ga ik echt dromenlaaaaaaaaaaaaaterz fokkertjes
hm en ik maar denken dat ik het winnende lot heb...trusten Peterquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.
Ja, welterusten Mr. Zappaquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal. Het fantaseren erover wat er mee te doen is al leuk, al gebeurt het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hm en ik maar denken dat ik het winnende lot heb...trusten Peter
Combinatie Shoutcast/Winamp schijnt het 'goed' te doen op Windows.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast hoe werkt dat wat jij deed?
Kan ik dat ook opzetten?
Is Torres die leukerdquote:
Yesquote:Op zondag 29 juni 2008 22:57 schreef tipsch het volgende:
Zijn er al mensen terug van Parkpop eigenlijk?
mijn geld heb je hé.... heb je ooooit zoveel centjes bij elkaar gezienquote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welterusten kahaarin.
Ik heb je abonnementsgeld nog steeds niet binnen ? Je kan wel zeggen dat je het nu al
drie keer gestort hebt maar het is er nog niet. Kun je het nog een keer storten effe ??
Alledrie!quote:
De Nederlandse ook hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 23:09 schreef Manu82 het volgende:
Spaanse vrouwtjes zijn best leuk als ze springen
Precies Ruud!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Nederlandse ook hoor
Edit: De nationaliteit doet er helemaal niet toe![]()
Nee maar die Duitse krengen kon je niet echt laten spingenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Edit; De nationaliteit doet er helemaal niet toe![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee maar die Duitse krengen kon je niet echt laten spingen
Gaat het lukken morgen?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
![]()
Zo ik ben eindelijk klaar met leren.
Pheew.
Je bent nog over de tong geweest vanavond (figuurlijk danquote:
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent nog over de tong geweest vanavond (figuurlijk dan) maar dat zul je wel hebben teruggelezen
Tis niet waar hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?
U gaat de komende 4 weken op vakantie?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
De klok in acht nemende voorzitter, en in het kader van de voorbereidingen van de komende vier weken voorafgaand aan het reces, neem ik afscheid van deze "kamer".![]()
![]()
Truste Fok!
Je was op de radio! PeterNB Sly las een gedicht van Dementor voor jou voor terwijl hij Bach draaide.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?
Lekker slapen Ruud!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
De klok in acht nemende voorzitter, en in het kader van de voorbereidingen van de komende vier weken voorafgaand aan het reces, neem ik afscheid van deze "kamer".![]()
![]()
Truste Fok!
Ja, ASL.quote:
Truste ruudjequote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Truste Fok!
En dat mis ik allemaal weerquote:Op zondag 29 juni 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor z'n plaatje voor Smash-it, met gedicht![]()
Geonoeg eettentjes hè.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alledrie!
Heb zó genoten!
We zijn weggegaan even voor 7 uur, toen Morgan Heritage bijna afgelopen was en heb Sheryl Crow niet meer gezien, want ik wilde ook de voetbal niet missen, en half negen was ik thuis, dus precies mooi op tijd!
Het is al bijna morgenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik kruip er wel in. Succes morgen!
Trusten all!
Ja, het was echt een superdag!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Geonoeg eettentjes hè.
Weet je hoeveel blonde & brunette combi's er over dat festival zwerven! Hahaha, dacht om de haverklap dat ik je zag. Proclaimers was tof hè! En Moke en Racoon ook, alleen: wel dicht op het podium staan.
Voor de rest: lekker mixed publiek dat parkpop, en een heerlijk weertje.
zo zo, in hd maar liefst.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is al bijna morgen
Trusten
Ik kijk nog even Gladiator in HD![]()
Goede films kijk ik vaak opnieuwquote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zo, in hd maar liefst.
begreep je 'm niet de eerste keer dat je 'm keek?
Zal hem even opzoeken Disana, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef Disana het volgende:
Wie heeft zin om Huub in zijn eigen topic gezelschap te houden, hij zit er helemaal alleen.
Ik ga naar bed, welterusten aan wie nog wakker is.
Welterusten disanaquote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef Disana het volgende:
Wie heeft zin om Huub in zijn eigen topic gezelschap te houden, hij zit er helemaal alleen.
Ik ga naar bed, welterusten aan wie nog wakker is.
Ikke niet. 13:00 begin ik. En jij?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet jij nog niet slapen? Het is allang bedtijd hoor
Ik wel, maar zit nog vol adrenaline, dus dat gaat niet lukken ben ik bang, heb iets kalmerends nodigquote:
Warme melk schijnt het goed te doen. Magere yoghurt wil ook helpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wel, maar zit nog vol adrenaline, dus dat gaat niet lukken ben ik bang, heb iets kalmerends nodig
Warme melkquote:Op maandag 30 juni 2008 00:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Warme melk schijnt het goed te doen. Magere yoghurt wil ook helpen.
Meloen wil het ook goed doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Warme melk
Ga die joghurt wel proberen dan.![]()
Je kunt het nogal gemakkelijk overdoseren.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Great idea!
Ben toch alleen, dus wat kan me gebeuren?
En daar komt nog bij dat ik het helemaal niet in huis heb. Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt het nogal gemakkelijk overdoseren.
Gelukkig.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat ik het helemaal niet in huis heb. Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Ja, dan blijft het bij een goed idee he.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat ik het helemaal niet in huis heb. Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |