Muggen dood, Elegy onschadelijk (quote:Op maandag 30 juni 2008 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaaa!
Zo doen we ook nog iets goeds voor de medemens.
Wij zijn eigenlijk te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Muggen dood, Elegy onschadelijk ()
Is alleen maar goed.
Ik zie niets negatiefs
En jij denkt dat de wereld om jou draait.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zeg poep en jij denkt meteen aan grootmoeder en insmeren
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk te goed voor deze wereld.![]()
Bah. Nu lig ik op mijn vrije dag half-ziek in bed.![]()
En buiten is het mooi weer.![]()
En ik moet zo boodschappen doen, want mijn sigaretten zijn op.
Hoe was Graspop makker. Parkpop was wel geil.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En jij denkt dat de wereld om jou draait.
Dat gebruikte ik alleen om de muggebulten in te smeren, zodat ze minder jeukten ..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:51 schreef Feitosa het volgende:
Of je zet een schaaltje azijn naast je bed, en smeert je daarmee in. Zo deed grootmoeders dat ook altijd
Ja, bij mij ook. Maar voorlopig wint mijn bed het nog.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo kut, als je lekker in je bedje ligt... Dan krijg je die strijd tussen de drang naar nicotine en de wil om te blijven liggen. Nicotine wint bij mij altijd op het eind
Graspop was goed, flink de beuk erin bij Obituary. Wel m,n kop verbrand , daar niet van.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoe was Graspop makker. Parkpop was wel geil.
vanavond naar Pablo Francisco in 013, Tilburg!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, iemand nog bijzondere plannen vandaag?
Wow! Iemand met échte plannen op maandagavond!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vanavond naar Pablo Francisco in 013, Tilburg!
Oh joy, hopelijk heeft ie een nieuwe routine. Of is het weer mexicanen deuntje + movie voice-oversquote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vanavond naar Pablo Francisco in 013, Tilburg!
Ik heb ook plannen! Ik ga lekker mmmm...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wow! Iemand met échte plannen op maandagavond!
Have fun!
Werken, is dat bijzonder? Vanavond wat uitrusten want morgen en overmorgen allebei concerten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
Je vriendin volblaffen?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb ook plannen! Ik ga lekker mmmm...
'Triple the excitement "Get down!" More action "Get down again!"quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh joy, hopelijk heeft ie een nieuwe routine. Of is het weer mexicanen deuntje + movie voice-overs
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:
thanQ!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
Wow! Iemand met échte plannen op maandagavond!
Have fun!
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
Oh joy, hopelijk heeft ie een nieuwe routine. Of is het weer mexicanen deuntje + movie voice-overs
the usual, werken, reizen eten, slapenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Feitosa het volgende:
Rellen.
Of hij heeft geen vriendin en zet elke avond een pruikje en wat lippenstift op z,n hand en fantaseert er op los.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |