Meh, heel mn stage en vakantie niet op sharepoint gekeken, kom op zeg!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:03 schreef zwahiel het volgende:
Ik geef o.a. beroepsvaardigheden. Maar ik sta er nog bij in jullie rooster. Het ligt een beetje qua tijden aan mijn eigen rooster omdat ik zelf ook student ben, maar dan in Antwerpen. Heb dus zelf ook les (alleen 's morgens) en geef twee keer per week les bij de FCJ.
(leuke bijbaan ja)
Morgen introductie dus, jammer dat je d'r niet bij bent Lukas, stond wel op sharepoint, maar 't ging dit jaar wat minder enthousiast geloof ik.
Zeer zekers! Ben er afgelopen maandag nog geweest, was wel weer gezellig (dronken)quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe held ook die je bent
BInnenkort weer 's een biertje doen, kijken wie er volgende week mee gaat naar de vingerhoed hé
Toch wel hét FCJ café op maandagavond.
Wat langer open dan Stefs.
Ik dacht idd ook dat de intro pas in week twee was...quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:46 schreef Bintie het volgende:
Kost een kluisje huren geld? En jullie hebben het over morgen intro.. Maar dat is denk ik van iets anders, want wij hebben de intro pas in de week van 8 sept.
Waarvan ik er in eentje zit dus!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:37 schreef Bintie het volgende:
Ik hou m'n mond
Vind het trouwens wel relaxt dat ze dat inrogroepen hebben verdeeld. Ik ga maar met 3 klassen op intro.
JA! Kom je voor het eerst op school, kom je ook nog eens te laat (oke, ik kan het snappen als je een trein mist). Voor mij zaten twee meisjes en een jongen en die wilden bij elkaar in de klas. Nou van die drie zat er 1tje niet bij. Die hebben dus ook de hele tijd lopen zeiken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Harpert het volgende:
Voor degene die er vrijdagochtend waren bij de introducitedag; Konden jullie je ook zo storen aan die mensen die later binnen kwamen zetten en zo lawaaiig deden?
Ligt helemaal aan de docent. Sommige maken er een enorm punt van, en anderen vinden het geen punt als je later binnenwandelt. Wel wordt het op prijs gesteld als je even laat weten dat je later/afwezig bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef Bintie het volgende:
[..]
JA! Kom je voor het eerst op school, kom je ook nog eens te laat (oke, ik kan het snappen als je een trein mist). Voor mij zaten twee meisjes en een jongen en die wilden bij elkaar in de klas. Nou van die drie zat er 1tje niet bij. Die hebben dus ook de hele tijd lopen zeiken.
Maargoed, ik zit ook krap in mijn reis, dus het zou ook kunnen dat ik af en toe een kwartiertje te laat ben. Zou dat erg zijn?
dat was niet het enige.... ik zat bovenaan... en rij ondermij zaten 3 jongens die constant aan het kwebbelen zijn als tantes... en achter mij ook -_-quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Harpert het volgende:
Voor degene die er vrijdagochtend waren bij de introducitedag; Konden jullie je ook zo storen aan die mensen die later binnen kwamen zetten en zo lawaaiig deden?
ja voor klas 1-4 voor 5-7 is het dinsdag uitje in utrecht en wo-vr zeilen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef Bintie het volgende:
Volgens mij is het dinsdag tm donderdag kamp en vrijdag Utrecht-dag. Maandag niks.
Maar we horen het deze week wel.
*slik* help?quote:Op maandag 1 september 2008 04:31 schreef zwahiel het volgende:
mag ik even melden dat kwebbelen onder mijn lessen niet getolereerd wordt...
Zero-tolerance beleid(6)
Later de lessen inkomen ben ik zelf ook niet van en dat vind ik dus ook niet prettig wanneer mensen dat bij mijn lessen doen. Zeker niet aangezien het over grote deel van mijn lessen allemaal hoorcolleges zijn (fijn....)
Maar ik ben verder wel erg soepeltjes hoor.
Het is dus morgen niet? Ik dacht wel, maar heb er ook nog niet alles over gehoord, dat komt mij eigenlijk wel prima uit want ik ben nog druk met andere dingen voor mijn gewone studie zeg maar. Want verhuizen doe je ook niet zomaar een twee drie.
Overigens mijn docentencode is HOW en mijn achternaam is van Horck (met ck dus) mocht je me tegen komen op je rooster, dan ben je de mijne
Dat is 'm inderdaad! 5-6-7 hebben eerst het Utrecht uitje, en daarna de 2 dagen zeilen.quote:Op maandag 1 september 2008 07:52 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
ja voor klas 1-4 voor 5-7 is het dinsdag uitje in utrecht en wo-vr zeilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |