laat harpert hem/haar slaan xDquote:Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Bintie het volgende:
En voor mij zit iemand te trillen zodat mijn beeldscherm klappert
Ik bedoel rechts, links voor mijquote:Op maandag 1 september 2008 17:00 schreef Kersje86 het volgende:
links van mij is een jongen (A) er is iets mis met je ogen harpert
Neen, tenzij je Duaal SCOM doet kan ik nog geen klasnummers zeggen, 't moet nog samengesteld worden. Daar horen jullie binnenkort volgens mij meer over.quote:Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef Harpert het volgende:
Ik zit zeker wel op te letten hoor, ik kan typen en luisteren tegelijkertijd![]()
Maar zwahiel, heb jij al enig idee welke klassen je nou les gaat geven?
Nog een paar weekjes wachten, toch?quote:
Hey Scorpie, wordt dit niet besproken in les 2 van "Hoe herkennen we mensen die de opleiding niet lang gaan volhouden"?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef Kersje86 het volgende:
erger me nu al aan de persoon naast me.... docent net uitgebreid uitleggen waar alles te vinden is en wat we moeten doen.. wat vraagt ze vervolgens?
waar kan ik dit en dit vinden? wat moeten we eigenlijk doen? -_-
Jazeker! Deze persoon voldoet wel aan de eisenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Hey Scorpie, wordt dit niet besproken in les 2 van "Hoe herkennen we mensen die de opleiding niet lang gaan volhouden"?
Zelfs dat hoeft niet. Ik heb de eerste 2 jaar van de opleiding echt gefreewheeled, weinig gedaan en haalde op mijn gemak studiepunten. Pas de laatste anderhalf jaar heb ik wat moeite moeten doen voor de opleiding, en studeerde alsnog in 4 jaar afquote:Op woensdag 3 september 2008 18:23 schreef Harpert het volgende:
Als je deze studie niet haalt ligt dat denk ik meer aan jezelf dan aan de opleiding. Het is naar mijn indruk allemaal best te doen, zolang maar serieus bezig bent en inzet toont
kzou maar oppassen danquote:Op donderdag 4 september 2008 07:53 schreef Harpert het volgende:
M'n misschien toekomstige beroepsvaardighedendocent is een pervert
Pervert, nou dankjewel, iemand moet mijn studie toch betalen, die wintersport betaald zichzelf ook niet hoor!quote:Op donderdag 4 september 2008 07:53 schreef Harpert het volgende:
M'n misschien toekomstige beroepsvaardighedendocent is een pervert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |