Idd, heb ook niemand dit zien doen 't zijn koopboeken misschien als je ze na het eerste jaar nog wilt verkopen dat je het eventueel kunt doen om ze netjes te houden.quote:
Die durft hier niet meer te komen vrees ik, bang voor commentaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Geen reactie van deniesy meer, das wel jammer
Tja dan gaat ze het lastig krijgen op de opleidingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Bintie het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te komen vrees ik, bang voor commentaar
Haha, dat is de dumpklasquote:
Er zijn zat docenten bij ons die dat ook vinden, hoor. Zie het nog wel gebeuren dat ze er binnenkort iets anders op verzinnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:40 schreef Kersje86 het volgende:
-_- dumpklas.... hebben ze iedereen daarin gepropt die eerder een onafgeronde HBO opleiding heeft gedaan... lekker is dat, weet je waar je staat
wel relaxed roostertje verder....elke dag 10.30 beginnen en vrijdags vrij
kwam net tegen dat er ook hoorcolleges zijn... met alle 7 de klassen... dat is nieuw voor mij, in zwolle vinden ze dat je dan minder oppakt om met zoveel man in een zaal te zitten
Nee, iedereen die geen intro doet proppen ze bij elkaar. Dat zijn over het algemeen ook de types die een hele andere voorstelling van de opleiding hebben, of niet gemotiveerd zijn.......en rara welke mensen er het eerst weer vertrekkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:40 schreef Kersje86 het volgende:
-_- dumpklas.... hebben ze iedereen daarin gepropt die eerder een onafgeronde HBO opleiding heeft gedaan... lekker is dat, weet je waar je staat
Nice!quote:wel relaxed roostertje verder....elke dag 10.30 beginnen en vrijdags vrij
Hoorcolleges zijn altijd wel chill vond ik zelf. Wie is je mentor?quote:kwam net tegen dat er ook hoorcolleges zijn... met alle 7 de klassen... dat is nieuw voor mij, in zwolle vinden ze dat je dan minder oppakt om met zoveel man in een zaal te zitten
Geen idee, zegt me niets die naamquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:48 schreef Kersje86 het volgende:
nou lekker is dat om in die klas te zitten -_- ik eis nu al een klassenoverplaatsing!
mentor is kurpershoek... is dat wat?
Dan ga ik wel verhalen ophangen uit 'mijn' tijd, dus je bent gewaarschuwdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:54 schreef Kersje86 het volgende:
roep maar tegen die tijd... blijven we wel hangen om wat te drinken
Bahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef Ludootje het volgende:
Ga zo maar even naar school, hopen dat ik nog kan regelen dat ik maandag kan beginnen met school
En uiteraard even een biertje doen bij Stef's (wat geen Stef's meer zou mogen heten wat mij betreft. Ik bedoel... Heineken!)
Hoeveel mensen begon je mee, en hoeveel zijn er nog over?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef daanoontje86 het volgende:
Ik zat in DCD07 vorig jaar, omdat ik perongeluk mijn intro had gemist. Ben ik dan ook meteen 'zo een soort persoon' scorpie? Er zijn er zat die het ook missen doordat ze op vakantie zijn, of doordat ze in het ziekenhuis liggen, of door iets dat binnen de familie is gebeurt, of door een bepaalde ziekte waardoor ze dat niet mee kunnen maken. Dit zijn allemaal voorbeelden van mij uit de klas en ik heb het hier dan over ongeveer de helft. Overigens had ik gewoon die brief niet gekregen van de HU (komt dat bekend voor?)
1B110 is op de 1e verdieping van de FCJ in de B vleugelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Kersje86 het volgende:
hoe moet ik het nou zien die lokaal nummers? ik zie verschillende opzetten ervan:
1B110/D
242/C
3S120/C
1001/FE
:S
Maratien?! Succesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:59 schreef Bintie het volgende:
Dat wordt ontcijferenBen wel benieuwd bij wie ik in de klas zit. Maar dat zien we morgen. Krijg trouwens net een mailtje dat er iets fout is gegaan met het maken vd collegakaarten en dat die dus later komen.
edit: Ik snap trouwens geen ene kont van die lokalen...![]()
edit nr. 2: mijn SLB-er is mevrouw Marathien de Vries. Is ze aardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |