Nee joh gek... dat was van de SvJ en daar zaten al die lekkere studentes...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah. Toen ik er nog zat was dat ook nog van de ADC...
Ja maar daar schuin tegenover, rechts van de gang, zat toch het babylab of word ik gek?!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:29 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Nee joh gek... dat was van de SvJ en daar zaten al die lekkere studentes...wij hebben alleen Imacs gehad in het medialab aan de linkerkant... met die bankjes om te kijken naar de beamer! Net voor de trap waar je vanuit de ingang recht op afloopt....
Ik weet het effe niet meerquote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar daar schuin tegenover, rechts van de gang, zat toch het babylab of word ik gek?!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:39 schreef Kersje86 het volgende:
is je studentenmail gewoon je studentnummer@hu.nl? wil namelijk de macbook via school bestellen maar daar moet ik een HU mail aangeven en kheb verder nog niks gehoord van HU
geboortedatum + voorletters (gaat vaag een lichtje branden, maar zijn ondertussen zoveel gelegenheden geweest waar ik een standaard wachtwoord kreegquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Kersje86 het volgende:
ja dat klopt... heb ff gegoogled en kwam uiteindelijk op dat uit... maja het zal wel nog niet klaar zijn.. heb geprobeerd in te loggen met wachtwoord van mijn geboortedatum: DDMMJJHU jammer.. mijn orderbevestiging moet maar wachten dan
Ga bij de FEM naar binnen, trap op en meteen naar rechts.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:39 schreef Kersje86 het volgende:
iemand die mij de route naar lokaal 1B1 kan uitleggen, zodat ik niet daar een half uur rond zit te dwalen (A)
Check of 't wel zo handig is, je kunt bij Apple zelf ook genoeg korting krijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:27 schreef Kersje86 het volgende:
al iemand iets gehad van HU over je login gegevens enzo... kwil namelijk macbook bestellen via HU, heb ik een HU mail nodig -_-
Mazzelpik die je bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Check of 't wel zo handig is, je kunt bij Apple zelf ook genoeg korting krijgen
Overigens net afgestudeerde (A)DC-er hiero
//Lukas, ik mag lekker wel nog mee komend jaarOndanks dat ik niet meer op school zit als student (wel als docent
) Eerste jaars DC gaan me nog wel tegenkomen, maar vooral 2e jaars SCOM-ers krijgen les van me
Moet alleen kijken of 't allemaal te rijmen is met mijn België avontuur.
Vorige versie, bij elke nieuwe versie dalen de 'oude' versies echt super veel. Ik heb in principe de middelste versie, exact 't zelfde als de middenversie die je nu kunt kopen, maar dan 2,2 ipv 2,4 gHz. En de 4gb ram.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef Kersje86 het volgende:
hmmmm er zijn maar 3 modellen beschikbaar.... de 2,1 en 2,4 GHZ in het wit en 2,4 ghz in het zwart, welke heb jij dan (A)
Durf dat intro programma niet te zeggen. Qua MB steek er nog even 2gb bij. Zo'n 4gb setje kost je ongeveer 70 euro met verzenden erbij. Het scheelt echt gruwelijk veel qua performance en werken!quote:Op maandag 28 juli 2008 10:13 schreef Bintie het volgende:
En hoe lang ben je nu in Friesland? Gewoon 3 dagen en 2 nachten?
Ik heb dus een oude MacBook met 1.83 GHz en 2 GB RAM geheugen. Maar ik denk dat dat goed genoeg is voor DC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |