Zo en nu mag je die bord voor je kop weghalen.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:06 schreef Arjan het volgende:
Toch raar dat er nergens een bericht is te vinden, behgalve op GeenStijl en Fok!
Ik zeg: goeie grap. Morgen weer braaf aan het werk allemaal.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:06 schreef Arjan het volgende:
Toch raar dat er nergens een bericht is te vinden, behgalve op GeenStijl en Fok!
Ik zeg: goeie grap. Morgen weer braaf aan het werk allemaal.
Ja! Ik heb zonet via betrouwbare bron vernomen dat Maddoxx met 2 Kalashnikov's, full blazing, uit het Huis van Bewaring is ontsnapt. Tijdens zijn ontsnapping heeft hij 42 bewakers omgelegd en zeven politiebusjes opgeblazen, alvorens naar het dak te rennen en vanaf daar een helikopterpiloot heeft gegijzld om weg te vliegen.quote:
Das wel erg veel denk je ook niet??quote:Op zondag 29 juni 2008 17:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 50 euro, maar om 80.000 ruggen.
[..]
Hoezo succesvol? Succesvolle hekkerts worden niet gepakt.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Op de vergrijpen waar hij van verdacht wordt staat voor zover ik weet niet de doodstraf in d VS.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef JohnDope het volgende:
Dit is dan de eerste Fokker die aan Amurica uitgeleverd gaat worden.
Deze kerel gaat ook zeker weten voor een Darwin Award in aanmerking komen.
Ja maar ieder jaar gaat het niet om 80 miljoen en niet ieder jaar worden er verdachten van computercriminaliteit uitgeleverd aan de VS.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ach, er worden elk jaar wel een aantal gastjes uit de scene opgepakt. Zo ook dit keer. Het is zeer interessant om de ins en outs te weten te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |