Ik was net de oranje vlaggetjes van de gevel aan het halen, maar ik denk dat ik ze nog maar even laat hangen voor het geval dat...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:59 schreef Roi het volgende:
Hopen dat Maikuuul medeplichtig wordt bevonden!
Kan, maar het lijkt me niet dat hij zomaar kan gaan als hij enkel maar ontkent terwijl het internet er vol mee staat.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien probeert iemand die Maddox wel met valse posts te naaien.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was net de oranje vlaggetjes van de gevel aan het halen, maar ik denk dat ik ze nog maar even laat hangen voor het geval dat...
Lol, Kevin Mitnick is wel van een ander kaliber dan deze klapjosti die enkel exploits (van anderen) gebruikt. Bovendien heeft Mitnick ook tijden vastgezeten en mocht hij daarna geen computer meer aanraken.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Toch valt dat soms best mee, hier een voorbeeldje.
[..]
Misschien wordt die identiteit van Maddox wel door de georganiseerde misdaad misbruikt als zondebok.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:08 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Kan, maar het lijkt me niet dat hij zomaar kan gaan als hij enkel maar ontkent terwijl het internet er vol mee staat.
Heb ik hier al vele malen lopen roepen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien wordt die identiteit van Maddox wel door de georganiseerde misdaad misbruikt als zondebok.
Iemand die bekend heeft dat die 80 miljoen heeft gestolen laten ze overigens never nooit gaan.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
WHAT THE HACK!
Ja of hij weet echt helemaal nergens wat van af en is zijn identiteit gewoon gestolen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:15 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Heb ik hier al vele malen lopen roepen.
Ik denk dat hij gewoon betaald is door wat lui, om als pion te gebruiken, of dat hij in opdracht de activiteiten heeft gedaan tegen betaling.
Het is nu alleen speculeren, we horen het wel op het nieuws..
--> TRUquote:Op zondag 29 juni 2008 16:15 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Heb ik hier al vele malen lopen roepen.
Ik denk dat hij gewoon betaald is door wat lui, om als pion te gebruiken, of dat hij in opdracht de activiteiten heeft gedaan tegen betaling.
Het is nu alleen speculeren, we horen het wel op het nieuws..
Hohoho!!! Daar is het dus weer dat die Duitse hackert het account post (NIET MaddoxX!):quote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
En MaddoxX reageert daar weer op. Ik denk toch steeds meer dat die CIntX de cracker was en dat MaddoxX de om-aandacht-verlegen-puber was die het te gek vond om mee te doen in het wereldje en dit nu moet bekopen met een arrestatie.quote:cIntX wrote:
valcke.frieda@hotmail.com
ALLFROST01
http://www.paypal.com Smile login there
Dont change anything
edit: last post here i quit this gay shit
Heeft niks met tru te maken, want stel jouw computer wordt gehacked (jij hebt helemaal niks door, je computer draait gewoon ouderwets als een zonnetje en jouw virusscanner/firewall/etc geeft ook niks door om dat die voor de zoveelste keer om de tuin wordt geleid) en die criminelen misbruiken jouw computer om andere systemen te hacken, dan ben jij technisch gezien de schuldige terwijl jij je van geen kwaad bewust bent.quote:
Sorry.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef Asgard het volgende:
Verdomme ik word ziek van die tvp's elke keer
In deze hele reeks zijn al een aantal opvallende links gepost.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heeft niks met tru te maken, want stel jouw computer wordt gehacked (jij hebt helemaal niks door, je computer draait gewoon ouderwets als een zonnetje en jouw virusscanner/firewall/etc geeft ook niks door om dat die voor de zoveelste keer om de tuin wordt geleid) en die criminelen misbruiken jouw computer om andere systemen te hacken, dan ben jij technisch gezien de schuldige terwijl jij je van geen kwaad bewust bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |