`Zie onderstaande als ik zeg ik kan niets vinden dan kan ik niets vinden, en het heeft niks ermee temaken hoelaat je een pakketje brengt, zo als dat je het pakketje afgeeft wordt het in gescant. Wordt erwel een beetje pissig van hoor, ik ben geen debiel hoor weet heus wel hoe ik een nr intikken moet hoor, maar als het nr niet klopt kan ik intikken wat ik wil.
Track & Trace
Volg uw zendingU bent hier:Consumenten Site Zoeken Track & Trace Barcode: 3SKR05969965
Postcode:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Benieuwd naar de verzendstatus?
Met Track & Trace biedt TNT Post u de gelegenheid om de verzendstatus van uw binnen- en buitenlandse pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer (dit vindt u onder andere op uw verzendbewijs). Indien u dit unieke 3S-nummer, in combinatie met de postcode van de geadresseerde, op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen.
Voor het volgen van internationale zendingen gaat u naar
www.tracktrace.nl.
Voor het gedetailleerd volgen van al uw zendingen kunt u toegang krijgen tot uw persoonlijke en beveiligde Track & Trace pagina's. Ga naar
www.tracktrace.nl om in te loggen of een gebruikersnaam aan te vragen.