abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59832597
woensdag morgen gaan de pakketen op de bus en krijgen jullie allen een track and trace nummer.

@ radio silence 40 ex mag die weg.
pi_59833091
Bedankt voor de update ik wacht in spanning af!
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:54:29 #28
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_59852159
Iemand nog iets van TS gehoord? Ik heb nog geen track en trace nummer mogen ontvangen helaas.
pi_59853157
morgen

pm's met de track and trace nummers...
pi_59856194
Hoi Dennis

Kan niets vinden op track and trace met dat nr wat je me toegezonden hebt
pi_59857892
Voor sluitings tijd heb ik het gebracht (heb rot werk tijden)
Dus vandaag zou je er zeker wat op moeten vinden...

Groet dennis
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2008 @ 08:03:03 #32
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_59857907
10 euro
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:12:07 #33
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_59857957
Ik wil graag de windows exp home van je overnemen 40 excl als ik het goed heb?

mvg
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_59858020
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 08:03 schreef Sebasser het volgende:
10 euro

10 euro?
pi_59858025
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 08:12 schreef jagga het volgende:
Ik wil graag de windows exp home van je overnemen 40 excl als ik het goed heb?

mvg
u heeft pm
pi_59858466
`Zie onderstaande als ik zeg ik kan niets vinden dan kan ik niets vinden, en het heeft niks ermee temaken hoelaat je een pakketje brengt, zo als dat je het pakketje afgeeft wordt het in gescant. Wordt erwel een beetje pissig van hoor, ik ben geen debiel hoor weet heus wel hoe ik een nr intikken moet hoor, maar als het nr niet klopt kan ik intikken wat ik wil.

Track & Trace
Volg uw zendingU bent hier:Consumenten Site Zoeken Track & Trace Barcode: 3SKR05969965
Postcode:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Benieuwd naar de verzendstatus?
Met Track & Trace biedt TNT Post u de gelegenheid om de verzendstatus van uw binnen- en buitenlandse pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer (dit vindt u onder andere op uw verzendbewijs). Indien u dit unieke 3S-nummer, in combinatie met de postcode van de geadresseerde, op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen.
Voor het volgen van internationale zendingen gaat u naar www.tracktrace.nl.
Voor het gedetailleerd volgen van al uw zendingen kunt u toegang krijgen tot uw persoonlijke en beveiligde Track & Trace pagina's. Ga naar www.tracktrace.nl om in te loggen of een gebruikersnaam aan te vragen.
pi_59859445
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef john2406 het volgende:
`Zie onderstaande als ik zeg ik kan niets vinden dan kan ik niets vinden, en het heeft niks ermee temaken hoelaat je een pakketje brengt, zo als dat je het pakketje afgeeft wordt het in gescant. Wordt erwel een beetje pissig van hoor, ik ben geen debiel hoor weet heus wel hoe ik een nr intikken moet hoor, maar als het nr niet klopt kan ik intikken wat ik wil.
dit ziet niet als een standaard track en trace nummer uit
dus ik vermoed dat hij hem op een depot van tnt heeft afgegeven
daar krijg je namelijk hele andere nummers en idd deze zie je niet maar pas
als ze bij een ander depot of al in de wagen zit
normaal is het wel zo dat je hem dan vandaag ook geleverd krijgt
pi_59865959
Hallo John

Ik snap je reactie, sorry dat het zo lomp klinkt maar tekst lees je anders dan kwa uitspraak van iemand.
Hij is bij ons bij de jumbo een tnt kantoortje op de post gedaan. (2 juli om 18:30)

Zodra ik thuis ben (tegen half 7 vanavond) zou ik uwe bon in scannen en deze naar u mailen.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef john2406 het volgende:

Track & Trace
Volg uw zendingU bent hier:Consumenten Site Zoeken Track & Trace Barcode: 3SKR05969965
Postcode:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Benieuwd naar de verzendstatus?
Met Track & Trace biedt TNT Post u de gelegenheid om de verzendstatus van uw binnen- en buitenlandse pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer (dit vindt u onder andere op uw verzendbewijs). Indien u dit unieke 3S-nummer, in combinatie met de postcode van de geadresseerde, op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen.
Voor het volgen van internationale zendingen gaat u naar www.tracktrace.nl.
Voor het gedetailleerd volgen van al uw zendingen kunt u toegang krijgen tot uw persoonlijke en beveiligde Track & Trace pagina's. Ga naar www.tracktrace.nl om in te loggen of een gebruikersnaam aan te vragen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:39:55 #39
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_59866523
Hm op mijn track n trace is ook nog niets te vinden. Ik dacht dat je hem sochtends op de bus zou doen? Ik hoop echt dat ie vandaag komt ik heb namelijk de middag hiervoor vrijgehouden...

EDIT: Hoor net van me huisgenoot dat de postbode al wel aan de deur is geweest maar met een pakje voor me andere huisgenoot waar voor getekend moest worden door geadresseerde. Nou ja misschien komt het nog later op de dag..

EDIT2: Aan persoon hierboven: probeer mijn barcode eens met jou postcode, misschien heeft hij ze per ongeluk omgewisseld; 3SKR05969966 en als dat werkt geef me dan alsjeblieft de jouwe

[ Bericht 25% gewijzigd door aaipod op 03-07-2008 14:54:22 ]
pi_59867508
Heb codes geprobeerd van 3SKR05969960 tot aan 3SKR05969980 maar niks.
Met mijn eigen code kan ik ook niks vinden.

Als ik 't mag zeggen: ik vind het ook vreemd dat je nog PM's gaat sturen over XP... Aangezien ik het geld allang heb overgemaakt, zeg dat dan gewoon in je topic :s
pi_59868480
het hangt er vanaf van wat voor postagenschap/tnt balie hij hem heeft verstuurd. Bij een postkantoor wordt deze ingescand. Maar als ik vandaag om 18:00 een pakketje via de balie van TNT in de Super De Boer verstuur, is dit pas zaterdag te zien op tracktrace. Omdat deze pas vrijdagavond/zaterdagochtend worden ingescand bij het postsorteercentrum.

edit: lees net dat hij hem bij de Jumbo om 18:30 gepost heeft. Grote kans dat hij morgen zichtbaar is.
pi_59869278
Hoi aaipod

Ik heb jouw code geprobeerd maar niets, en als je zou lezen in mijn bericht zie je de code erin staan alleen mijn postcode heb ik gewist. Hoef ja geen nepnr in te vullen want zonder postcode doet die toch niks.

Grt Jan alias john
pi_59869768
Hoi

Wist natuurlijk niet toen ik schreef van wordt meteen ingescant, dat die malafide kantoortjes dat niet hoeven of kunnen. Malafide bedoel ik dus me eigen mening denk dus zelf zo, ik ga namelijk altijd zelf met zoiets naar een postkantoor. Bij ons in het dorp doen ze het bij de bruna ook zit ook zoon kantoor maar daar blijf ik liever weg want die vrouwen of dames wat daar staan die weten nog niet wat hun voor of achterkant is volgens mij. En ze dan iets belangrijks toe te vertrouwen lijkt me niet verstandig.
pi_59870267
Tja we merken het morgen wel, zo te zien...
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:17:13 #45
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_59870331
Ja tis 5 uur ik denk niet dat er nog iets komt.. Helaas.
pi_59871146
Ik had afgesproken dat ik gistermorgen het op de bus zou doen. dit is helaas later geworden,

heb overdags een baan en zit ook bij de vrijwillige brandweer (had gisteren 2 uitrukken)

Dus in ieder geval me excusses voor het iets later zijn, maar tis onderweg!!!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:25:45 #47
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_59879229
Barcode : 3SKR05969966
Postcode :

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie

Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-07-2008 Zwolle , intern transport pakketten

Zal morgen worden dus
pi_59886766
Hmm nou jij kunt in ieder geval iets vinden :p mijne staat er nog niet op
pi_59886817
De chaufeur is bij mij zelfs al onderweg, van tnt bedoel ik dus. Respect nog van mij een baan en dan nog vrijwillige brandweer.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:59:50 #50
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_59887193
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-07-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-07-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 04-07-2008 Groningen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 04-07-2008 Groningen , pakkettendistributie

Nou doorijden vent, ik heb nog meer te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')