Gisteren waren we op verjaardagsvisite bij een neefje van mijn vrouw. En daar was een dom wijf dat moeder is van drie koters. Ze stak een peuk op in de huiskamer, terwijl de rest buiten ging roken, maar goed. Terwijl zij zo aan haar Belinda zat te lurken, vertelde ze doodleuk dat ze al ruim drie maanden zwanger is. Toen iemand opmerkte of het dan wel zo verstandig is te blijven roken, vertelde ze dat ze bij die drie voorgangers ook gewoon was blijven roken, en dat het toen ook was goed gegaan.
Toen de gastheer vroeg wat ze wilde drinken, zei ze dat ze een rood wijntje wilde. Ook hierop zei ze dat ze bij de drie anderen gewoon dronk. En het bleef niet bij dat ene wijntje, lat staan bij die ene sigaret. Ze stak om het kwartier een nieuwe op, dat domme wijf! Ik hoop nu echt dat het vierde kind wordt geboren met drie ogen, een arm en vijf benen.
Saillant detail: Mijn overigens drie maanden zwangere vrouw wilde graag brie op har toastje. Ze checkte eerst de verpakking, en hierop stond dat de melk hiervoor was gepasteuriseerd. Dus geen schadelijke bacteriën voor de kleine. Maar het rokende wijf viel helemaal over haar heen, hoe mijn vrouw het in haar hoofd haalde brie te eten terwijl dit toch wel heel schadelijk is voor een baby. We hebben maar niks gezegd..
Samenvatting klacht: Dom wijf dat stug blijft doorroken en zuipen terwijl ze zwanger is.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?