Smeets weet helemaal niets van wielrennen. Dat zijn helaas de trieste feiten.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:30 schreef qonmann het volgende:
Mart Smeets weet iets meer van wielrennen dan die Ducrot
BOOM !!
Je mag Mart zn veters niet eens strikken,wijsneus.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Smeets weet helemaal niets van wielrennen. Dat zijn helaas de trieste feiten.
Als het gaat om wielrennen in de jaren '60 en '70 gaat misschien niet, maar de laatste 15 jaar is de kennis van Mart gewoon hetzelfde als de gemiddelde Nederlanders en dat is niet goed genoeg voor een commentator.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Je mag Mart zn veters niet eens strikken,wijsneus.
Mart moet eerst eens leren de goede renners te herkennenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ducrot met z' n gezeur over Koos ...quote:Op zondag 29 juni 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Smeets weet helemaal niets van wielrennen. Dat zijn helaas de trieste feiten.
Vergeet het NK veldrijden nietquote:Op zondag 29 juni 2008 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
WK tijdrijden espoirs, WK veldrijden en NK weg.
Heeft gewoon dom gereden en te vaak nodeloos krachten verkwist.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat zielig zeg voor Terpstra, had er zo voor gewerkt en dan in de laatste 50/100m ingehaald worden.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken naar de vrt moeten kijken, die doen het echt niet beter die zaten er ook naast.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mart moet eerst eens leren de goede renners te herkennen
Ik heb daarbij nog iets bijgeschreven, dat ik me aan jou gedrag het meeste heb gestoord.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook makkelijk praten hè, met je hoofd in iemands kont.
Feit is dat Smeets zich vandaag keer op keer belachelijk heeft gemaakt. Zowat elke renner die hij moest herkennen, kon hij niet zien. Bij Tankink was het opeens 10x Langeveld, Terpstra werd Clement en Boom werd 100x Elijzen.
Zijn doel was niet naamloos rondrijden en dat is hem wat mij betreft heel aardig gelukt. De overmacht van de Rabo's was te groot.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft gewoon dom gereden en te vaak nodeloos krachten verkwist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |