Zometeen nog twee ronden.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Hoever is het trouwens nog?
Asjeblieft, doe me dit niet aanquote:Op zondag 29 juni 2008 15:58 schreef maril het volgende:
Jammer dat Geesink niet naar de tour gaat, ben echt fan aan het worden lekker aanvallend.
Nogmaals: Het is GESINK met een enkele E. Is dat nou zo moeilijkquote:Op zondag 29 juni 2008 16:08 schreef Barca het volgende:
Vind het ook jammer dat Geesink niet meegaat. Deze Rabobank-ploeg zou wel eens te weinig klimmers kunnen hebben.
Het gat is niet zo groot hoor. 13 sec maar.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste ronde, Weening lijkt er mee aan de haal te gaan.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef wimderon het volgende:
Gaat Weening niet redden dunkt me.
Kennelijk ik zal het voor stra 10 x schrijvenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals: Het is GESINK met een enkele E. Is dat nou zo moeilijk
Misschien moet je Geesink vragen om daar een brief over te schrijvenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:15 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Geesink
[ afbeelding ]
En dit is Gesink
quote:
Het is zo kansloos. Ze hebben die jongen 20x close-up in beeld en ze maken van Boom nog steeds Elijzenquote:
Dat zou wel schitterend zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:20 schreef TheArt het volgende:
Moerenhout prolongeert?
Nou ja, niet zomaar iemand...quote:Op zondag 29 juni 2008 16:24 schreef TheArt het volgende:
Gewoon iemand van de Continentals die de titel gaat pakken
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen ze er niet voor zorgen dat dit Mart z'n laatste keer is als wielercommentator? Slappe hap
Ik wil Moerenhout niet als winnaar, geef mij Langeveld of Dekker maar..
Smeets weet helemaal niets van wielrennen. Dat zijn helaas de trieste feiten.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:30 schreef qonmann het volgende:
Mart Smeets weet iets meer van wielrennen dan die Ducrot
BOOM !!
Je mag Mart zn veters niet eens strikken,wijsneus.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Smeets weet helemaal niets van wielrennen. Dat zijn helaas de trieste feiten.
Als het gaat om wielrennen in de jaren '60 en '70 gaat misschien niet, maar de laatste 15 jaar is de kennis van Mart gewoon hetzelfde als de gemiddelde Nederlanders en dat is niet goed genoeg voor een commentator.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Je mag Mart zn veters niet eens strikken,wijsneus.
Mart moet eerst eens leren de goede renners te herkennenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef maril het volgende:
[..]
Je mag Mart zn veters niet eens strikken,wijsneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |