Stef Clement in de kopgroepquote:
Wel vermakelijkquote:Op zondag 29 juni 2008 15:15 schreef Reya het volgende:
Mart zet zich weer eens voor schut.
Maarten...?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef TheArt het volgende:
Langeveld trekt even door en de rest roept direct om hun moeder
Nee dat was mijn opmerking. Het was gewoon zo bij doorkomst aan de finish op dat oplopende stuk. Sebas trok even door en je zag de rest gewoon happen naar lucht.quote:
Dat was Ducrot. maar goed Mart zat er ook naastquote:Op zondag 29 juni 2008 15:36 schreef TheArt het volgende:
Is dat Elijzen, terwijl Lars Boom in beeld is
Zometeen nog twee ronden.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Hoever is het trouwens nog?
Asjeblieft, doe me dit niet aanquote:Op zondag 29 juni 2008 15:58 schreef maril het volgende:
Jammer dat Geesink niet naar de tour gaat, ben echt fan aan het worden lekker aanvallend.
Nogmaals: Het is GESINK met een enkele E. Is dat nou zo moeilijkquote:Op zondag 29 juni 2008 16:08 schreef Barca het volgende:
Vind het ook jammer dat Geesink niet meegaat. Deze Rabobank-ploeg zou wel eens te weinig klimmers kunnen hebben.
Het gat is niet zo groot hoor. 13 sec maar.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste ronde, Weening lijkt er mee aan de haal te gaan.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef wimderon het volgende:
Gaat Weening niet redden dunkt me.
Kennelijk ik zal het voor stra 10 x schrijvenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals: Het is GESINK met een enkele E. Is dat nou zo moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |