quote:
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
Dat vind ik dan wel weer zieligquote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hallo, Iedereen die dit leest;-)
ik en een vriendin van mij waren een keer op een plek aan het chillen en naar voetbal van wat vrienden te kijken en toen kwamer er opeens een paar van die meiden en 1 daar van wou iets weten en wij wouden net weg lopen(naar het voetbal kijken) en die ene ging opeen heel erg tegen ons te keer helemaal schelden met Kanker we werden helemaal bang van haar een jongen zijn broertje heeft kanker in zijn hoofd en moet gewoon beina huilen als iemand met kanker scheld... dus die keek ook zo heel raar van: ik kan zo gaan huilen...
ik en mijn vriendin durfde toen niet eens meer alleen terug naar huis het had zo een indruk op ons gemaakt enzo het was gewoon eng aan het begin van de week was dit gebeurt en ik denk er nog steeds heel veel over...
bedankt van het lezen van dit verhaal... en als je Ooit met deze ziekte scheld denk dan...Hoe zal het zijn als ik zo een ziekte heb dan denk je wel beter na voordat je dit nog een keer zegt
xx Respect Fore All
Wtf.
Wat ben jij toch ook een teringjong.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef Electro-Worm het volgende:
JaZeik niet.
VB: MIJN PAPPA HEEFT ALCOHOL VERLSLAVING.
JUH MOETT NIT SCHELDEN MT ALCOHOL NDRS STOMP K JE KOP IN.
En dan is Alcoholisme ook ineens een scheldwoord
Tyfusgriep toch altijdquote:
Mee eens.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een teringjong.
Ik heb het nu 2 x gelezen, en ik snap er nog geen kut vanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
JA k vind het ook abnormaal als ze met het woord kk sgelden ze moeten het self hen hiopelioijk niet:-$ :-s :-| ^o) en dan volen als iemand uitscheldt als kanker dannzal die wel zeggen doe dat niet
Hoe moet ik dit zien danquote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
:cowboy: $ROBIN$::cowboy: (64)
vandaag, 14:25
mijn oma heeft kanker :'-(
ik kan dr niet tegen als iemand dr mee sgeld
dus houw je bek over mijn oma :-@
HOUD JE BEK JA.quote:
omgquote:GEWOON! Isabel! (163)
vandaag, 12:28
IK HAAT MENSEN DIE MET KANKER SCHELDEN !
PAS GELEDEN KWAM IK ERACHTER DAT M'N BF MET KANKER SCHELD . IK HEB HAAR DR WAT VAN GEZECHT . ZE IS NU MN BF NIET MEER . MA BOEID ME NIET
IK KEN JOU HEUL NIET! HOAX!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:42 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JA.
IK KEN JOU OKE.
Grapje
Hij heette dustyquote:Op zondag 29 juni 2008 17:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind mensn die met kanker sgeldn soow sielig, erg gaan duizendn mensen dood aan per dag:-o mn moeder werkt in een kankerziekenhuis duss die komt elk dag wel thuis mt een vrhaal bv over een jonge vrouw die net getrouwd is een kind heft ghad en waar kanker is ontdekt...
http://www.freewebs.com/dustyvdtuin dit is een site ovr een jongen die is overleden waar oowk kanker is ontdekt, dat is soo erg als je dat dagboek leest, ik kreeg egt tranen in mn ogen...
kanker is een kutziekte !
vette site :peace:
Hahahaha een kankerziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |