Dat heeft niets met schijnheilig te maken. Dat heeft er gewoon mee te maken dat ik kwaad word als mensen die onze hulp krijgen die hulp niet waarderen en dat onze regering maar bakken met geld over blijft maken aan die ondankbare hufters.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Flikker toch op met je schijnheilig gedrag. Nu opeens heel schijnheilig komen suggeren dat je hier niet mag zeggen dat ze het maar moeten bekijken daar...![]()
Als mijn geheugen niet in de steek laat was jij degene die het had over die aidsnikkers daar.
Zelfde als:
FOKUSER: "Gore aidswitjes moeten opflikkeren met hun gedrag!!"
Moderator: *edit*
FOKUSER: "Oh ik mag niet eens zeggen dat de blanken normaal moeten doen, schandalig" *huil*huil*slachtofferrol*
Ik ontken en bagatelliseer helemaal niks. Ik moet alleen wel lachen als mensen met racistische argumentatie anderen van racisme gaan betichten. Geef ze met zijn allen een speeltuin, denk ik dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:16 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Een racistische aanval op onschuldige blanke mensen, dat klopt.
Jij doet er erg lacherig over en probeert deze racistische aanval te bagatelliseren en zelfs het racistische ervan te ontkennen. Vreemd.
Bij een NVU demonstratie wordt alleen rond gelopen met wat swatstika's en wat geschreeuwd. daar worden nog geen negers de hersenen ingeslagen. athans, nog niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:46 schreef Fides het volgende:
'Zuid-Afrikaanse toestanden', wat een drama queen. 50 Paupers die een beetje rellen en mensen met een anders kleurtje op de huid minachten. Een beetje het zelfde als een NVU demonstratie.
klopt soms kan ik ze ook echt niet begrijpen in NL is het al een rel wanneer 2 man dit doenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:21 schreef Eminentie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier wel om een racistische jacht op onschuldige blanke mensen waar mensen gewond zijn bij geraakt. Als dat in Nederland zou zijn gebeurt met net zo'n racistische jacht op zwarte mensen zouden jullie dat niet gaan bagatelliseren.
Nee, wij zijn belazerd door Aruba dat de status aparte kreeg als voorportaal voor volledige onafhankelijkheid maar dat toen puntje bij paaltje kwam plotseling niet onafhankelijk wilde worden. Nu word dat voorbeeld herhaald voor de andere eilanden die geen overzees gebiedsdeel worden onder rechtstreeks bewind. Het enige verschil is dat het 'land Nederlandse Antillen' verdwijnt. Maar het statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden blijft gewoon bestaan. En daar ben ik al zolang als ik over dit soort dingen nadenk tegen. Ik wil dat Nederland zich gewoon terugtrekt uit het Caraïbisch gebied, niet een beetje, maar voor de volle 100%. Voor mijn part gooien we nog een paar miljard die kant op in de vorm van overname van hun staatsschuld, maar daarna wil ik nooit meer papiaments gezeik horen over bevoogding uit Den Haag, gewoon omdat ze hun eigen boontjes mogen gaan doppen.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon beleid, jaren geleden in gang gezet, voor het ontstaan van de PVV.
Straks, 15 december, horen de Antillen er niet meer bij. Zoals gepland.
De PVV heeft daar 0,0 aan meegewerkt, maar te verwachten valt dat men daar in december wel 'zetelwinst' voor krijgt.
[..]
Amen.. Ik snap ook niet wat Nederland nog moet met die Antillen.. is ons belastinggeld dan zo gemakkelijk over de balk te smijten zonder blikken of blozen.. of is er een 2e agenda? Het is toch al zo vaag waarom er zoveel ambtenaren business class heen en weer reizen naar de Antillen.. zouden ze ook zo vaak naar Texel afreizen?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, wij zijn belazerd door Aruba dat de status aparte kreeg als voorportaal voor volledige onafhankelijkheid maar dat toen puntje bij paaltje kwam plotseling niet onafhankelijk wilde worden. Nu word dat voorbeeld herhaald voor de andere eilanden die geen overzees gebiedsdeel worden onder rechtstreeks bewind. Het enige verschil is dat het 'land Nederlandse Antillen' verdwijnt. Maar het statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden blijft gewoon bestaan. En daar ben ik al zolang als ik over dit soort dingen nadenk tegen. Ik wil dat Nederland zich gewoon terugtrekt uit het Caraïbisch gebied, niet een beetje, maar voor de volle 100%. Voor mijn part gooien we nog een paar miljard die kant op in de vorm van overname van hun staatsschuld, maar daarna wil ik nooit meer papiaments gezeik horen over bevoogding uit Den Haag, gewoon omdat ze hun eigen boontjes mogen gaan doppen.
Valt wel mee allemaal hoor...Weet niet wie je dat verteld heeftquote:Op zondag 29 juni 2008 12:34 schreef JenDaMan het volgende:
Ik heb een jaar op Aruba stage gelopen en Curacao staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaar. Nu begin ik wel een beetje te twijfelen. Op Aruba zelf hebben ze een scheithekel aan Curacao, criminele bende en 'kutnegers' (op Aruba zijn ze veel lichter) vinden ze dat daar.
Heel erg jammer dit, maar die slappe lul van een Balkenende zal zich hierover toch niet laten horen, aangezien zwarten niet kunnen discrimineren, dat kunnen alleen blanken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |