abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59786212
Zie je wel dat Hero Brinkman gelijk had. Het is gewoon een boeveneiland. Afzinken maar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 30 juni 2008 @ 10:21:36 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59788011
Waar zijn die gasten nou eigenlijk boos over? Of is dit zo'n gevalletje ophitsing, blame your troubles on the white man...?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59788153
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Flikker toch op met je schijnheilig gedrag. Nu opeens heel schijnheilig komen suggeren dat je hier niet mag zeggen dat ze het maar moeten bekijken daar...

Als mijn geheugen niet in de steek laat was jij degene die het had over die aidsnikkers daar.

Zelfde als:
FOKUSER: "Gore aidswitjes moeten opflikkeren met hun gedrag!!"
Moderator: *edit*
FOKUSER: "Oh ik mag niet eens zeggen dat de blanken normaal moeten doen, schandalig" *huil*huil*slachtofferrol*
Dat heeft niets met schijnheilig te maken. Dat heeft er gewoon mee te maken dat ik kwaad word als mensen die onze hulp krijgen die hulp niet waarderen en dat onze regering maar bakken met geld over blijft maken aan die ondankbare hufters.

En dan reageer ik impulsief. Ik weet ook best dat het niet allemaal aidsnikkers zijn, maar in the heat of the moment vind ik zo vlug even geen ander woord.

En dat mag dan niet, maar even later rustig zeggen wat ik bedoel, sterker nog, exact hetzelfde zeggen alleen dan in andere woorden, dan mag het wel

Komop zeg, het zijn toch ondankbare honden? Wij flikkeren toch geld over de balk? Vind je het gek dat ik dan vind dat ze dan maar de vinkentering moeten krijgen?

Komop zeg, het is te zot voor woorden. Ze willen onze hulp kennelijk niet. Nou, prima, dan sop godverdomme ook maar lekker gaar in je eigen vet !!!
pi_59788229
Afzinken dat kut eiland bevolkt door criminelen
pi_59789105
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:16 schreef Eminentie het volgende:

[..]

Een racistische aanval op onschuldige blanke mensen, dat klopt.

Jij doet er erg lacherig over en probeert deze racistische aanval te bagatelliseren en zelfs het racistische ervan te ontkennen. Vreemd.
Ik ontken en bagatelliseer helemaal niks. Ik moet alleen wel lachen als mensen met racistische argumentatie anderen van racisme gaan betichten. Geef ze met zijn allen een speeltuin, denk ik dan.

Het is toch allang bekend en aan de hand dat de politiek een route moet bedenken voor hoe we met de eilanden omgaan en zij met ons. Ik vind het nogal onzinnig om nu naar aanleiding van dit incident, waar ze daar ook afstand van nemen, te gaan roepen dat ze daar allemaal slecht zijn en dat we er direct van af moeten en dergelijke.

Het speelt al jaren en het is heel goed om te praten en na te denken over de status, over de provincie-optie, over de financien etcetera. Volgens mij ontkent niemand bepaalde problemen maar die PVV-achtige roeperij waarmee je dit soort incidenten oproept, is volgens mij niet de manier.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:37:41 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_59789857
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:46 schreef Fides het volgende:
'Zuid-Afrikaanse toestanden', wat een drama queen. 50 Paupers die een beetje rellen en mensen met een anders kleurtje op de huid minachten. Een beetje het zelfde als een NVU demonstratie.
Bij een NVU demonstratie wordt alleen rond gelopen met wat swatstika's en wat geschreeuwd. daar worden nog geen negers de hersenen ingeslagen. athans, nog niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_59791227
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:21 schreef Eminentie het volgende:

[..]

[..]

Het gaat hier wel om een racistische jacht op onschuldige blanke mensen waar mensen gewond zijn bij geraakt. Als dat in Nederland zou zijn gebeurt met net zo'n racistische jacht op zwarte mensen zouden jullie dat niet gaan bagatelliseren.
klopt soms kan ik ze ook echt niet begrijpen in NL is het al een rel wanneer 2 man dit doen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59796964
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:34 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het is ook gewoon beleid, jaren geleden in gang gezet, voor het ontstaan van de PVV.
Straks, 15 december, horen de Antillen er niet meer bij. Zoals gepland.

De PVV heeft daar 0,0 aan meegewerkt, maar te verwachten valt dat men daar in december wel 'zetelwinst' voor krijgt.
[..]
Nee, wij zijn belazerd door Aruba dat de status aparte kreeg als voorportaal voor volledige onafhankelijkheid maar dat toen puntje bij paaltje kwam plotseling niet onafhankelijk wilde worden. Nu word dat voorbeeld herhaald voor de andere eilanden die geen overzees gebiedsdeel worden onder rechtstreeks bewind. Het enige verschil is dat het 'land Nederlandse Antillen' verdwijnt. Maar het statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden blijft gewoon bestaan. En daar ben ik al zolang als ik over dit soort dingen nadenk tegen. Ik wil dat Nederland zich gewoon terugtrekt uit het Caraïbisch gebied, niet een beetje, maar voor de volle 100%. Voor mijn part gooien we nog een paar miljard die kant op in de vorm van overname van hun staatsschuld, maar daarna wil ik nooit meer papiaments gezeik horen over bevoogding uit Den Haag, gewoon omdat ze hun eigen boontjes mogen gaan doppen.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:31:12 #59
132605 kawotski
Il Dottore
pi_59805934
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, wij zijn belazerd door Aruba dat de status aparte kreeg als voorportaal voor volledige onafhankelijkheid maar dat toen puntje bij paaltje kwam plotseling niet onafhankelijk wilde worden. Nu word dat voorbeeld herhaald voor de andere eilanden die geen overzees gebiedsdeel worden onder rechtstreeks bewind. Het enige verschil is dat het 'land Nederlandse Antillen' verdwijnt. Maar het statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden blijft gewoon bestaan. En daar ben ik al zolang als ik over dit soort dingen nadenk tegen. Ik wil dat Nederland zich gewoon terugtrekt uit het Caraïbisch gebied, niet een beetje, maar voor de volle 100%. Voor mijn part gooien we nog een paar miljard die kant op in de vorm van overname van hun staatsschuld, maar daarna wil ik nooit meer papiaments gezeik horen over bevoogding uit Den Haag, gewoon omdat ze hun eigen boontjes mogen gaan doppen.
Amen.. Ik snap ook niet wat Nederland nog moet met die Antillen.. is ons belastinggeld dan zo gemakkelijk over de balk te smijten zonder blikken of blozen.. of is er een 2e agenda? Het is toch al zo vaag waarom er zoveel ambtenaren business class heen en weer reizen naar de Antillen.. zouden ze ook zo vaak naar Texel afreizen?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_59833906
die eilanden zijn zo in elkaar gaan zitten dat ze niet volledig onafhankelijk kunnen worden.
ze hebben bijvoorbeeld de gezamelijke nederlands/antiliaans/arubaanse kustwacht nodig.
en natuurlijk de financiële hulp van nederland als ze hun budget niet kloppend krijgen.

als ze volledig onafhankelijk worden, worden het helemaal eilanden voor drugs en mensensmokkel.
dan zal venezuela vroeg of laat een graai doen.
hebben ze er wat raffinaderijen bij.

maar amerika wil de arubaans/antiliaanse buffer tussen colombia en venezuela niet kwijt.
ik denk dat het koninkrijk een soort van verdrag heeft met amerika dat ze de antillen/aruba niet loslaten.

door de hoge olieprijs en de economische teruggang in amerika gaat aruba zwaar treffen.
daar is de economie vrijwijl uitsluitend op toerisme gebaseerd.
als daar nederland gaat ingrijpen net zoals op curaçao gaan ze daar pas echt rellen.
en gesteund door de regering. want als je daar aan de status aparte komt breekt de hel los.
minister van justitie croes schaamt zich voor z'n paspoort.
telkens wordt gezinspeelt op onafhankelijkheid maar dat redden ze nooit dat weten ze ook wel.
aruba schept op dat ze vanaf 2009 geen ontwikkelingshulp meer krijgen.
maar ik moet dat nog zien nu de amerikaanse toeristen minder komen en minder te besteden hebben.
dure euro helpt ook niet echt. komen er dollars binnen, moeten ze de rente over nederlandse leningen in euro's terugbetalen.

op st. maarten wordt overigens serieus gewerkt aan de corruptie.
die doen er tenminste wat aan om de land-status te krijgen.
de hele politie-top zit daar in de gevangenis nu. zouden ze op aruba ook eens moeten doen.
maar de corruptie laat dat niet toe voorlopig.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Redactie Sport woensdag 2 juli 2008 @ 17:28:57 #61
218273 crew  JayJay8
pi_59846178
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:34 schreef JenDaMan het volgende:
Ik heb een jaar op Aruba stage gelopen en Curacao staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaar. Nu begin ik wel een beetje te twijfelen. Op Aruba zelf hebben ze een scheithekel aan Curacao, criminele bende en 'kutnegers' (op Aruba zijn ze veel lichter ) vinden ze dat daar.

Heel erg jammer dit, maar die slappe lul van een Balkenende zal zich hierover toch niet laten horen, aangezien zwarten niet kunnen discrimineren, dat kunnen alleen blanken
Valt wel mee allemaal hoor...Weet niet wie je dat verteld heeft
Heb zelf een tijdje op Aruba gewoond en mn vader komt van Curacao..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')