quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef Manke het volgende:
ben misselikk en duizelig nu
woordenschat werkt niet meer goed
ze manipuleren je brein [hebben ze ook bevestigd]
i heb het bewezen in de kamer van de gene met wie ik ging praen in het ziekenhuis, in een stille ruimte spontaan het woord "klootzak" heel duidelijk op de opname
-Doe eens even normaal-quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef Dartanion het volgende:
Was het jouw stem die het zei?
Of was het een donkere rauwe schille stem die kwaad, klootzak, riep?
NIET mijn stemquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef Dartanion het volgende:
Was het jouw stem die het zei?
Of was het een donkere rauwe schille stem die kwaad, klootzak, riep?
En wat heb je nu met de artsen afgesproken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef Manke het volgende:
de dokter zei dt zer veel beschrijvingen kennen, maar het niet willen toeschrijven aan iets paranomaals
over woorden uiit mn gedachten op tape was ze nuchter, ookal erkenden ze alle 4 dat het er was.
De enige manier om hier vanaf te komen is door een goed afsluitende koptelefoon op te zetten en dan één te worden met de stemmen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Manke het volgende:
[..]
NIET mijn stem
mijn conclusie is dat deze vorm van schizofrenie letterlijk bezetenheid is.
uitdrijving is dan ook de opossing, en een manier vinden je gedachten te sluiten voor toegang tot je hoofd.
hij schint sddat er VEEL demonen in mn huis waren.
geen idee nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Zon het volgende:
[..]
En wat heb je nu met de artsen afgesproken?
Moet je terug komen? Daar blijven?
Bedoelde ook niet dat ze dood is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef Manke het volgende:
[..]
haha nee die leeft nog
er zij geen engelen oid denk ik, alle onizchtbare entiteiten zijn negatieve energie, de positieve variant zit in ons, als, hpe ironisch ook ,liefde.
ik heb ze al onder controle denk ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De enige manier om hier vanaf te komen is door een goed afsluitende koptelefoon op te zetten en dan één te worden met de stemmen.
Dus de confrontatie aangaan, praat met ze. Zeg dat je niet bang bent!
Je kan dit het beste op een openbare plek doen, want het is wel gevaarlijk!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef Dragorius het volgende:
Anders zit iemand even midden in een psychose![]()
Probeer eens wat te lezen over visualisatie en meditatie ook, om het in de hoek van de esotherie te zoeken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Manke het volgende:
[..]
NIET mijn stem
mijn conclusie is dat deze vorm van schizofrenie letterlijk bezetenheid is.
uitdrijving is dan ook de opossing, en een manier vinden je gedachten te sluiten voor toegang tot je hoofd.
hij schint sddat er VEEL demonen in mn huis waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |