Geen idee of dat dat kan , maar ik heb Wanda gevraagd mijn angst te ontwortelen
Heidie wilde er niet aan beginnen wat die zei dat dat Wanda's pakkie an was.... Eerst gaat Wanda samen met mij mijn medisch dossier door nemen en als dat is gedaan en als het hoofdstuk van mijn psychiatrische verleden is afgesloten gaan we er toch echt aan beginnen....
ik heb al eens eerder een topic geschreven over het ontkrachtigen van een idee maar had nog niet aan angst ontworteling gedacht.
Het lijkt mij iets heel belangrijks, vooral omdat angsten veel al blijven hangen in de geest die daar last van heeft. Zo lijkt het me bijvoorbeeld fijn om de confrontatie aan te gaan en gewoon mijzelf te confronteren met mijn diepste angsten die diep van binnen nog ( onderdrukt of niet ) mijn obstakels zijn in mijn leven...
Het is dan ook niet voor niets dat ik de GGZ onder het kopje "corruptie" heb gezet op mijn forum.
Ergens in onder andere mijn hoofd leeft de angst voor de GGZ, ze zijn dan ook zo machtig in het afnemen van rechten en vrijheden, ze hebben zelfs het recht om de afspraken in Geneve te schenden zo heb ik gelezen, ze mogen de ontastbaarheid van het lichaam te niet doen.... als ze dat niet kunnen schakelen ze daar gewoon de politie in die gewillig of niet gewoon uitvoerd wat de GGZ wil.
Wat ik zelf merk aan mijn geestelijke gesteldheid is dat ik me steeds verder in een hoek gedreven voel diep van binnen , door te zeggen wat mijn angsten zijn op mijn heldere momenten geef ik mijn kennis van zaken namelijk ook bloot, dit is een redelijk zware taak voor mij, maar ik doe het toch.
Ik leg dus de bal bij de GGZ en deze zouden dus in het beste geval daar iets mee moeten doen....
Heidie heeft mij aanhoort over mijn angsten, en ontweek een aantal vragen zeer subtiel.....
Dit heeft ook te maken met mijn "muis" die leeft nogsteeds voor in mij en is nog niet gestorven...
Gentirio is dus nog niet volledig uit beeld....
Maar hoe stellen jullie een sessie angst ontwortelen je eigenlijk voor ? Mijn angsten komen onder andere voort uit mijn eigen plannen, daarmee wil ik zeggen dat ik het één en ander op de planning had staan voor bepaalde mensen, het is een soort karma verhaal, zoiets van : "Wat gij wilt dat U niet geschied , doe dat dan bij een ander niet" Ik heb nog nooit één van mijn plannen tot uitvoering gebracht maar het plan heeft zich op geestelijk niveau wel tegen me gekeerd. Het is namelijk zo dat ik nu angst heb voor mensen die helemaal niet angst aanjagend zijn maar dat maak ik ervan door mijn denken op hen te projecteren.
Waar de haat en nijd vandaan komt weet ik dus wel maar hoe deze verweven zit in mijn hoofd met mijn overige angsten weet ik niet .
Voor zover dat ik terug kan denken begon het toch allemaal met de plaatsing van die jongen zijn verhaal op mijn website, maar gelukkig gaat Wanda dat allemaal uitpluizen.
Daarna is het een vaag verhaal voor me geweest waar ik niet echt veel meer van kan herinneren.... Ik weet wel dat er vijandigheid woede tussen mij en de GGZ.
Ik zag de GGZ op een nog onbepaald tijdstip als een staatsgevangenis die uitgekiemd afrekende met mensen die de openbare orde verstoorden in hun invloedssfeer. Het netwerk was grandioos sterk verbonden en iedereen kende elkaar; mijn vijanden schaarde zich samen in een top van corruptie die de macht en wil had complete families te doen uitmoorden.
Deze top bestond al reeds in mijn beleving en had zich altijd al op de achtergrond weten te houden van een samenleving die ze georedend hadden naar een redelijk harmonieus lijkend geheel waar de top zo goed als altijd gevaren heeft weten te ontwrichten door verschrikkelijke daden uit te voeren.
De uitspattingen van mensen in de inrichting deden mij ook al vermoeden dat er iets echt grandioos fout zat.
Multinationals , bedrijven en politici speelde samen een spel met mij. Langzamerhand ontpopte er een dus een "muis" in mij....
Deze muis gaf toe aan de wanen en verleidde mij hem vaker te doen terug laten keren.
Maar hoe ontwortel je nou een angst die voortkomt uit reël lijkde met de iluminatie vergelijkbare geprojecteerde groep mensen ? Snappen jullie het nog ? Waar mensen over rappen en complot theoriën over gaan was voor mij een waanbeeld waar ik zonder medicatie echt niet onder uit kon... Dit werd mede veroorzaakt doordat ik er oplos filosofeerde en ik werd geconfronteerd met de machteloosheid van de burger , die met de psychiatrie te maken krijgt... Een schijnvertoning van rechtzaken genaamd "spoedrechtzaken" deden het ook erg goed verdere twijfels en achterdocht te doen opbloeien in mijn geestenstoestanden van toen....
Nu wil ik , en dat ga ik van Wanda vragen, samen met haar grote bedrijven opzoeken , naar de opta, naar politieke partijen en goede doelen schrijven om te beginnen om van deze bouwstenen van onze maatschapij te vragen of ze hun betrouwbaarheid kunnen verfieren op papier.... Het probleem is echter dat ik |( denk ik ) dit enkel kan realiseren als de muis er is .
De muis is er op dit moment nu ik dit typ wel maar zal wederom weer langzaam maar zeker wegtrekken naar een innerlijke verwevenlijkheid met de medicatie in mijn geest die continu twee weken aan een stuk het voor elkaarkrijgt de muis te doen wegblijven...
Waarom ik dus zo graag een Willibrod Frequen wil zijn is dus niet omdat ik dat leuk vind of zie als een roeping maar gewoon uit angst voor een mogelijke , niet zo mooie werkelijkheid die ik weg wil nemen uit mijn wereld visie...
Dit is onder andere de oorzaak geweest voor het opzetten van een netwerk dat ik als "een jostie" blijf proberen te laten integreren in de maatschappij....
Hopend iedereen voldoende geinformeerd te hebben en de souvereinheid van fok buiten beschouwing te hebben gelaten, vraag ik met dit verhaal aandacht voor de werkwijze van de psychiatrie en diens gevolgen op hun cliënten....
Wanda , de bal ligt bij jou....
[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 28-09-2008 08:17:44 ]
Save Us From Fashion !