tnx beebquote:Op zondag 29 juni 2008 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, je bent een lieverd. Ondanks dat je een kattekopje bent
Het lijkt mij ook serieus leuk om langs te komen! Maar eerst morgen overlevenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh maar PF, ik meen oprecht dat je welkom bent in Belgique! En de anderen ook. Het is ver weg, maar oh zo'n leuke stad!
Dat kan ik beamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Oh maar PF, ik meen oprecht dat je welkom bent in Belgique! En de anderen ook. Het is ver weg, maar oh zo'n leuke stad!
Mag ik eind juli of midden augustus eens langskomen?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
quote:
Jazeker! Leuk!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik eind juli of midden augustus eens langskomen?
Volgens mij was het wel de stad waar ik eventueel nog een master zou kunnen doen. Maar daar heb ik maar van af gezien.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hou er niet van om uitgebreid mijn woonplaats aan te kondigen, daar het een klein kutstadje isWeird privacy-thing, zeg maar.
ga je anders mee, per fiets, ergens volgend jaar?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het lijkt mij ook serieus leuk om langs te komen! Maar eerst morgen overleven
Nou, tegen die tijd heb ik of een rijbewijs of geld voor een treinkaartje.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef Vork het volgende:
[..]
ga je anders mee, per fiets, ergens volgend jaar?
Ja maar daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, tegen die tijd heb ik of een rijbewijs of geld voor een treinkaartje.
Ik ben echt enthousiast over de universiteit! Waarom heb je er vanaf gezien? En waar heb je toen je master gedaan?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel de stad waar ik eventueel nog een master zou kunnen doen. Maar daar heb ik maar van af gezien.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat was een grapje. Ik had ook kunnen zeggen
"Zo, das best ver!." Oid.
Ik heb nog geen master gedaan, ik pas over half jaar klaar met een bachelor. En de reden om er vanaf te zien is dat ik het niet echt meer op kan brengen om nog door te studeren. Zowel financieel als mentaal.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt enthousiast over de universiteit! Waarom heb je er vanaf gezien? En waar heb je toen je master gedaan?
Ken uw SC'ers
Dat zou het wel allemaal een stuk duidelijker maken ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja moet ik nu alles gaan uitleggen
Volgens mij bedoel je vrouwen en humorquote:Op zondag 29 juni 2008 00:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zou het wel allemaal een stuk duidelijker maken ja.Vrouwen en logica.
Nee, ik kwam niet via de moddervette tomatenrisotto in CUL terecht. Ik weet niet hoe ik er wel terecht ben gekomen, waarschijnlijk vanwege gewoon eten. Die moddervette tomatenrisotto heeft er weinig mee te maken.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. Iets met voeding deed je toch? En zo, via de geweldige moddervette tomaatrisotto, kwam je in CUL terecht?
Wat met voeding? En waar?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil in september voeding gaan doen. Denk ik.
Maar die is oh zo lekker! Werkelijk! Bijna beter dan seksquote:Op zondag 29 juni 2008 00:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet via de moddervette tomatenrisotto in CUL terecht. Ik weet niet hoe ik er wel terecht ben gekomen, waarschijnlijk vanwege gewoon eten. Die moddervette tomatenrisotto heeft er weinig mee te maken.
He, bummer. De moddervette tomatenrisotto is mij uitbundig aangeprezen door deze en/of gene!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet via de moddervette tomatenrisotto in CUL terecht. Ik weet niet hoe ik er wel terecht ben gekomen, waarschijnlijk vanwege gewoon eten. Die moddervette tomatenrisotto heeft er weinig mee te maken.
Bummer? Hij is nogsteeds eetbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
He, bummer. De moddervette tomatenrisotto is mij uitbundig aangeprezen door deze en/of gene!
Hmm, zo te zien is die een beetje aangepast. Wat wil je ermee de gezondheidskant op of meer commercieel?quote:
Ik mag voorlopig sowieso geen risotto van mezelf, even een beetje op de kilootjes letten jeweetsquote:
Wat voor cijfer op de schaal van broodje geitenkaas met appelstroop?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar die is oh zo lekker! Werkelijk! Bijna beter dan seks
1 --> niet binnen te houdenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:43 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wat voor cijfer op de schaal van broodje geitenkaas met appelstroop?
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:49 schreef Vork het volgende:
Ja dankjewel, nu heb ik trek in geitenkaas, maar dat heb ik helemaal niet in huis.
Hoe kan ik het ooit goedmakenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Is niet jouw schuld. Jij begon er niet over
Probeer het een keer! Rucola/veldsla met wat zachte geitenkaas, wat gehakte geroosterde amandeltjes, beetje tomaat enquote:Op zondag 29 juni 2008 00:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Is niet jouw schuld. Jij begon er niet over
Het zal ongetwijfeld lekker zijn, maar ik heb van dat alles momenteel alleen tomaat in huis.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Probeer het een keer! Rucola/veldsla met wat zachte geitenkaas, wat gehakte geroosterde amandeltjes, beetje tomaat enopgewarmde appelstroop
Yupzzz... hoorde het al, heb ook nrs uitgewisseld met PF eerderquote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Trusten liefjens! SOL, geef even een belletje als je op Parkpop bent!Ik ben er namelijk waarschijnlijk ook
Ik denk het nietquote:Op zondag 29 juni 2008 01:03 schreef Vork het volgende:
Of zou de nachtwinkel nog geitenkaas verkopen?
Zou de avondwinkel nog geiten verkopen, denk je?quote:Op zondag 29 juni 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Koop een geit en maak het zelf
Ja tuurlijk!quote:Op zondag 29 juni 2008 01:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Zou de avondwinkel nog geiten verkopen, denk je?
Waar kan ik nu nog een geit kopen dan? Genoeg buitenlandse ondernemers hier, maar die slapen nu ook grotendeels.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Koop een geit en maak het zelf
Er is niets zo akelig als om 5 uur 's ochtends met je neus boven een verse warme spetterende dampende koeienvlaai staan. Voordat je ontbeten hebt.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op een boerderij? Nog vier uurtjes wachten en die mensen gaan alweer melken!
Ik moet mn agenda vinden. Heb maandag een afspraak met de psycholoog, ik weet alleen niet meer hoe laatquote:Op zondag 29 juni 2008 01:14 schreef Vork het volgende:
Ik moet trouwens maandag al vroeg opstaan, dan ga ik niet zodadelijk nog even een plaatselijke boer lastigvallen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moet mn agenda vinden. Heb maandag een afspraak met de psycholoog, ik weet alleen niet meer hoe laat
Mooie stevige dikke piem0ls (modelletje hema-worst) of waren het meer party-knaks?quote:Op zondag 29 juni 2008 01:28 schreef golfer het volgende:
Lekkere muziek in die film Dreamers die we net gezien hebben en alweer veel blote piemOls voor Bluezz daarin.
Hemaworst hadden we daarvoor al even naar binnen gewerkt, want die hadden we vanmiddag gekocht, maar verder waren het wel dat soort modellen in die film, geloof ik, voor zover ik naar piemels kijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooie stevige dikke piem0ls (modelletje hema-worst) of waren het meer party-knaks?
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hemaworst hadden we daarvoor al even naar binnen gewerkt, want die hadden we vanmiddag gekocht, maar verder waren het wel dat soort modellen in die film, geloof ik, voor zover ik naar piemels kijk.
Trusteh.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga maar slapenik begin te raaskallen over hemaworsten, partyknaks en kutten
welterusten
*kokhals*quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Nee kutten zijn niet mijn ding, Lein.
Mogguh, ontbijtje allemaal?
[ afbeelding ]
En zo hoort het!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Nee kutten zijn niet mijn ding, Lein.
Mogguh, ontbijtje allemaal?
[ afbeelding ]
Ik zit in een identiteitscrisisquote:Op zondag 29 juni 2008 09:52 schreef PeRi het volgende:
Mogguh!
MK is weer SoL?
Ik ga croissantjes maken, heb een blik in de koeling staan die een week over datum is. ZOu toch wel goed zijn?.
behalve die worst en die groene bollen zou ik de rest best weg kunnen krijgen voor het ontbijtquote:Op zondag 29 juni 2008 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*kokhals*
Ongelofelijk dat er mensen zijn die dat weg kunnen werken 's ochtends...
Klinkt goed Tezzjequote:Op zondag 29 juni 2008 10:18 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooo goedemorgen allemaal! Ik meld me ook maar weer eens even hier. Afgelopen dagen zo enorm druk gehad! Wel allemaal leuke dingen, dus dat is wel weer fijn!
Gisteren bij mijn broertje in Haarlem geweest, was ook superleuk. Zo vaak zie ik broer + schoonzus niet, dus dat is al een feestje op zich. En nu ook nog eens gezellig ge-bbq-t, dus kon niet stuk!
En nu ga ik, geinspirreerd door het engilish breakfast, ook even toast met een eitje maken (ik denk een gepocheerd). En wat tomaten on the side.
het deeg was nog primaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
PeRi, maken en eten. dan merk je het vanzelf
ik heb net de afwas gedaan, terwijl ik liever bij Milou op de bankhad gaan liggenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:31 schreef Tezz het volgende:
Maar eerst maar even de was doen, blegh, leuke dingen doen in het weekend is natuurlijk top, maar blijven zitten met de rotzooi op zondagochtend is minder leuk! En aangezien ik een hekel heb aan een rommelig huis, ga ik dat eerst even fixen!
pm je foonnr ff, pf, lein, den_haag en liejannuh en ikke zijn er ookquote:Op zondag 29 juni 2008 11:06 schreef KrnKje het volgende:voor DH
Parkpop begint een beetje te kriebelen... toch een beetje zin om in de trein te stappen
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pm je foonnr ff, pf, lein, den_haag en liejannuh en ikke zijn er ook
*twijfelt nog*quote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pm je foonnr ff, pf, lein, den_haag en liejannuh en ikke zijn er ook
Gewoon doen joh, gezellig! (niet echt culinaire) CUL minimeetquote:Op zondag 29 juni 2008 11:23 schreef KrnKje het volgende:
[..]
*twijfelt nog*
Fokking eind reizen en t is niet echt dat ik me er op ingesteld had...
Maar ik twijfel nog even door...heeft volgens mij wel zin...
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:39 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik gele paprika gazpacho![]()
[ afbeelding ]
de vorige keer zag hij er zo uit
Hmja, is wel zo. Maar last-minute dingen ben ik echt heel slecht inquote:Op zondag 29 juni 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, gezellig! (niet echt culinaire) CUL minimeet
Jij bent vals.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
Voor degene die gezellig naar Parkpop gaan: Enjoy!
Voor MM: succes in de keuken *grin
Voor de rest: Fijne dag!voor wie t wil en nodig heeft..
en de zon schijnt
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent vals.Ik zal eens even kijken wat ik ga maken. Ik denk aan een soepje met de tomaten die op moeten, salade erbij, wat stukkies vlees van de barbecue en een gepofte aardappel. En vooraf zelfgemaakte tapenade met een Spaans stokbroodje.
En Bert heeft een hekel aan buiten zitten () dus ik ga lekker het terras leuk aankleden en alles daar klaarzetten en dan gaan we tot diep in de nacht wijntjes drinken bij de tuinhaard.
![]()
Het is inderdaad mooi weer om in het park te hangen. Veel plezier allemaal!
BQQen!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:07 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net ook besloten dat mijn vrienden die zometeen op de koffie komen ook best kunnen blijven eten. Ik heb mijn diepvries vol bbq-vlees en een aardappelsalade, pastasalade en eenvoudige tomatensalade kan ik altijd wel toveren. Kruidenboter moet ook lukken, afbakstokbrood ook en tzaziki ook. Dus kat in 't bakkie dacht ik zo!
Herstel, niet dusquote:Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef FleshWound het volgende:
En ik ben er misschien ook, moet alleen nog iemand zover krijgen dat ie ook meegaat.
Waterroulette? Is dat net zoiets als Russisch Roulette?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Koffie en kiwi's en straks waterroullette spelen met het jarige neefje
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Waterroulette? Is dat net zoiets als Russisch Roulette?
Ik leng het altijd aan met waterquote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef DarkElf het volgende:
dubbel friss is altijd zo zoet vind ik, zelfs de minder zoete variant vond ik al te zoet
Gezeur van hem.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
MiMu waarom vind Bert het niet lekker om buiten te zitten? [ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Alle sapjes zijn te zoet. Ik leng altijd alles aan met water.
Het moet meteen goed aanvoelen, op het moment dat je het huis binnenstaptquote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
kleinen de buurt was niet helemaal tof..
en we hebben besloten ons niet blind te staren op 'NIJMEGEN'..
natuurlijk willen we daar graag heen... maar dit is pas de eerste aanbieding.. en gewoon niet naar ons zin...
En als de motoren niet veilig staan.. dan houdt het voor ons op
Mijn neef woont in Nijmegenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het huis van binnen nog niet gezien, alleen door het raam naar binnen gekeken.. en we geloven nog steeds niet dat die slaapkamer 8m2 is![]()
we kunnen dan niet eens meer fatsoenlijk in/uit bed stappen, laat staan ooit eens een fatsoenlijke kledingkast
we doen 't niet, punt!!!
maar het was wel in nijmegen...![]()
Stoer van opa golf hoor!quote:
All is quiet, beetje Glastonbury kijken, wijnen en zometeen koken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het verder? Alles rustig? Echt een lome zondagmiddag-SC?
als wowquote:
mm, tis me al duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als wow, of als in dat rare vreemde nerderige spelletje??
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar voel ik niks voor. Alhoewel ik er best een avondje op zou kunnen.
Lekker hier ook hoor. Voor- en achtertuin vandaag gedaan. Vijf uur bezig geweest samen.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
All is quiet, beetje Glastonbury kijken, wijnen en zometeen koken.
En bij jou verders?
Fotooooooooooows in het tuintopic pliesquote:Op zondag 29 juni 2008 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker hier ook hoor. Voor- en achtertuin vandaag gedaan. Vijf uur bezig geweest samen.Maar wel een lekker verstand-op-nul-werkje altijd. Nu een watertje en zo meteen eten.
![]()
Straks waarschijnlijk helemaal rozig van het harde werken, op tijd naar bed.![]()
Timing is allesquote:Op zondag 29 juni 2008 19:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ben ongesteld en heb vreselijke krampen...
Indeed!quote:
Da's mooi, dan ben ik niet thuis.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het WoW-promotie team komt naar je toe deze zomer![]()
Dat is D&D, dus gaat het om D&D en geen WoW. En ik kan nog altijd XP penalties uitdelen voor dergelijke offtopic actiesquote:
De hele groep desnoods?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is D&D, dus gaat het om D&D en geen WoW. En ik kan nog altijd XP penalties uitdelen voor dergelijke offtopic acties.
jij hebt wel bier...quote:Op zondag 29 juni 2008 20:31 schreef Vork het volgende:
Zo, ik ga weg nu. Bier drinken, voetbal kijken en kut roepen.
Dag mensen.
dank jequote:Op zondag 29 juni 2008 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft Moblo een 1664 uit Frankrijk.
Jup. Met laag alcoholpercentage.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, is kvas geen russisch-soort-bier-van-gegist-brood?
ik vrees dat Isa en ik daar ook wel schuldig aan zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Het WoW-promotie team komt naar je toe deze zomer![]()
STeletje nerds hier, ongeloofelijk!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik vrees dat Isa en ik daar ook wel schuldig aan zijn![]()
gisteren even een altje aangemaakt op Burning Legion en met Leintjeh naar 6 geleveld, maar ik weet niet meer bij welke guild Isa speeltwie pikt Prutsertje en Uhina even op?
Booze.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik vrees dat Isa en ik daar ook wel schuldig aan zijn![]()
gisteren even een altje aangemaakt op Burning Legion en met Leintjeh naar 6 geleveld, maar ik weet niet meer bij welke guild Isa speeltwie pikt Prutsertje en Uhina even op?
Dankje!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft KrnKje een biertje/wijn/borrel.
Aaah check!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
LOL KrnKje, en bovendien is het weekend!
Wat is dat nou precies DE (Douwe Egberts!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef DarkElf het volgende:
zo aan de caffe latte dan maar, de enige "kofie" die ik soms lekker vind
Nou, zeg dat.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Precies Duderinnetje! Ik dacht nog een soort plezier te hebben als Rusland doorging, maar niet dus!
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Is vanavond de finale? Omdat iedereen voetbal gaat kijken?
Yep ...quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies DE (Douwe Egberts!!), dat latte? Koffie verkeerd?
Kersenpittenkussen/ warmwaterzak/ iets anders warm?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn vader geholpen met het tillen van iets verschrikkelijk zwaars. Nu zit ik rustig op de bank maar mijn rug begint steeds meer pijn te doen. Lekker is dat, dinsdag een afstudeer presentatie geven....
Was er steeds niet. Ik belde steeds verkeerd. Ik wil eigenlijk morgen bellen, maar uit oogpunt voor mijn verdediging ga ik denk ik woensdag bellen. Scheelt weer wat stress...quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kersenpittenkussen/ warmwaterzak/ iets anders warm?
(gesteld dat t gewoon spierpijn is?)
Heb je de dingest nog gebeld, uiteindelijk?
Zou ik ook doenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was er steeds niet. Ik belde steeds verkeerd. Ik wil eigenlijk morgen bellen, maar uit oogpunt voor mijn verdediging ga ik denk ik woensdag bellen. Scheelt weer wat stress...
Klopt! werkt prima.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
Anthraxx, als je warmte wil, gooi een handdoek in de wasdroger (als je die hebt) en doe die lekker op je rug.
Dank jullie voor de tips!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:25 schreef DarkElf het volgende:
vervelend Anthraxx, rust en warmte is goed en niet op de tocht liggen vannacht dus lekker t shirt aan in bed en niet voor een open raam
Mr DE gaat ook wel eens door zijn rug en op de tocht liggen 's nachts of voor een open raam helpt echt helemaal niet danMeestal eerst een warme douche, tijgerbalsam en lekker onder het dekbed met een tshirt aan (waar vlekken op mogen komen ivm die tijgertroep
)
Tijgerbalsem, dat ruikt zoo ontzettend lekker!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:25 schreef DarkElf het volgende:
vervelend Anthraxx, rust en warmte is goed en niet op de tocht liggen vannacht dus lekker t shirt aan in bed en niet voor een open raam
Mr DE gaat ook wel eens door zijn rug en op de tocht liggen 's nachts of voor een open raam helpt echt helemaal niet danMeestal eerst een warme douche, tijgerbalsam en lekker onder het dekbed met een tshirt aan (waar vlekken op mogen komen ivm die tijgertroep
)
Ik slaap normaal gesprken altijd alleen in een onderbroekje, maar als ik gasten krijg doe ik een T-shirt aan. Vannacht dus ook. Vanmorgen werd ik wakker zonder shirt aan, ik vond het zoo vreemd!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dank jullie voor de tips!.
Ik slaap sowieso altijd in een t-shirt en zelfs in de zomer onder een dekbed. Anders is het te licht en kan ik niet slapen.
T was een vriendin van me..k ben d'r vrij zeker van dat die dat niet zou doen. Plus, dat zou ik zeker weten gemerkt hebben, k slaap niet zo diep.quote:
Hoeveel had je gedronken?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik slaap normaal gesprken altijd alleen in een onderbroekje, maar als ik gasten krijg doe ik een T-shirt aan. Vannacht dus ook. Vanmorgen werd ik wakker zonder shirt aan, ik vond het zoo vreemd!Des te meer omdat ik zeker wist dat ik een t-shirt aangetrokken had..
K heb de voorraadkast uigeplozen, maar geen suiker/bloem/meel open whatsoever. Melk wel, maar dat pak was al open, en ik moet ermee zwaaien. Leek me gen geod idee.quote:
en t ruikt zooo lekker!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster, imho helpt tijgerbalsem niet om iets beter te maken, maar het is een enorm fijn gevoel om iets anders te voelen.
K ga op bed! K ben benieuwd naar hoe de parkpop gangers het gehad hebben.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Knynke het ruikt heerlijk.
Maar ik heb shi-ling olie, das ook goed voor spieren, maar ook voor hoofdpijn en katers.........
Vloek or it didn't happen.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Auw, tyfus, ik ben van de trap gestuiterd
Zo heb ik ooit mijn ribben gekneusd.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
ff wennen nog, in dat België?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond het ook erg geslaagd!quote:
Heel toevallig Andy Tauer?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik las een leuk artikel in een duur blad over een tuin die een beroemde mode ontwerper had gekocht in Marokko. Ik sla me voor mn kop dat ik het niet heb bewaard, want die ontwerper had 4 luchtjes laten maken, gebaseerd op die tuin. Naja, sorry.
Voor mij sowieso, ik kende jou en de andere 2 heren niet eerder hier op FOK! maar jullie waren zo lief en leuk en gezellig enzo.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg geslaagd!
ben ik nu goedgekeurd om hier te mogen posten?
Ik heb samen met PF even de foto's gechecked, maar ik denk dat het meer buikenfoto's zullen zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 23:27 schreef MuadDib het volgende:
ik ben nu al benieuwd naar de handen-foto's van Milou
*jaloers*quote:Op zondag 29 juni 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Van Lein, Lianne en D_H wist ik al dat ze lief waren![]()
Maar er waren ook nog wat andere FOK!kers bij en die waren ook super![]()
Prinsesnogwat is btw erggg lief![]()
Ik heb bergen foto's al dan niet door Milou gemaakt. Zal er een paar uitzoeken en vragen aan desbetreffende personen of ze het goed vinden als ze op i-net komen te staan.
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
SOL ronselt meteen nieuwe CUL-ers.
Straks zijn we met zijn honderden; duizenden! Wereldheerschappij!
ik zeg niks meer!
na wereldheerschappij valt er op dit moment niet veel meer te verbeteren, tenzij je ook nog over Mars en zijn/haar ijs wilt heersen, maar daar vind ik dan weer minder aan... tenzij onderstaande mannetjes er wonenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
SOL ronselt meteen nieuwe CUL-ers.
Straks zijn we met zijn honderden; duizenden! Wereldheerschappij!
ik zeg niks meer!
Ga je dan ook wel echt leren morgenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*jaloers*
had ook PF wel willen meeten
maar, het huis is wel opgeruimd nu, en het tentamen nog steeds niet geleerd
nu maar slapen, morgen sporten en leren!
Fijne dromen allemaal!
meets zoals vandaag zijn echt tof, maargoed ik kende ze al op een paar naquote:Op zondag 29 juni 2008 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
She, ik durf nog niet, maar ooit, ooit durf ik misschien te meeten......
Leuk! Met welke jou bekende CUL-lers had je afgesproken (ofwel, bij wie kunnen we inlichtingen inwinnen over jou?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg geslaagd!
ben ik nu goedgekeurd om hier te mogen posten?
Ja hoi! Ik en de auto leven beiden nogquote:Op zondag 29 juni 2008 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Leeft Isa nog?Of was haar laatste post onder mijn account?
Kijk maar wat je doet, ruimte zatquote:Op zondag 29 juni 2008 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
en SoL, maar die ga ikeindelijk
meeten volgende week
blijf overigens niet slapen wrschtenzij ik kan regelen dat René mij 's nachts op komt halen met de auto van mn ouders, bedenk ik mij net, waar we slapen omdat er ook nog een feestje hebben zondag op Scheveningen
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, nee, in een acuut helder moment realiseerde ik me dat ik mezelf niet af kon remmen met m'n voeten, maar dat ik wel even mn knie kon optrekken.
Ging echt zo *hots*hots*hots* op mn gat eraf
Dat is nu afgelopenquote:
Ja, wij sportliefhebbers komen wel aan ons trekken, deze zomer.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
Dat is nu afgelopen
Nu nog een weekje tennissen en daarna fietsen
In Augustus dan nog de OS
Is een schatje idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |