Ja en?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit was gewoon een dubbelklappende knie hoor, die voel je wel behoorlijk tikken dan.

Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en?
Dat zou kunnen ja. Het gebeurd ook dat je er totaal geen last van heb en dat je uit voorzorg of als je een klein beetje pijn hebt je de trainer vraagt.

Wat zit je nou onzin te praten...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.
Probeer het anders eens zou ik zeggen.

Ik las het eigenljik ook zoquote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat jij dat anders leest ligt aan jou. En vooralsnog kan hij gewoon door.

Ik hoorde net dat de langste iets van 49-47 is op wimbledon.. dus valt nog meequote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
11-11, het begint nu toch epische vormen aan te nemen

Je hoeft hem niet eens te slaan, dat doet hij zelf wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed

Nadal vraagt niet snel om de fysio.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zit je nou onzin te praten...
Ik zeg toch niet dat Nadal zich aanstelt? Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.

Kun je dit soort posts niet ergens anders plaatsen?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed

Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal vraagt niet snel om de fysio.

Hier volgens mij:quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.

Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.

quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.

Het gaat over dit moment he,. Met Nadal zijn knie. Daar heb ik nergens gezegd dat Nadal zomaar de fysio vraagt en dat hij zich aanstelt..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Alleen omdat er na mijn 1e opmerking gedacht werd dat er op Nadal werd gericht. Wat dus niet zo was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.

Nee, dat je het *ook* over Nadal had.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En Nadal kan dus verder wat ik ook aangaf.
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat ik het op Nadal richt..
Dan kunnen we heel Fok! wel afschaffen.quote:[..]
Maar goed, het gaat natuurlijk nergens over.

quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
"The Gods are with him"
Tsssss, laat Federer Martin erbuiten

Idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.

Jup. Youzhny maakt te veel fouten om het Nadal enigzins lastig te maken en Hewitt had gewoon de wapens niet om het Federer lastig te maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.

Precies. De stream doet het ook nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Lopez - Baggy nergens te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |