Je hoeft hem niet eens te slaan, dat doet hij zelf wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed
Nadal vraagt niet snel om de fysio.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zit je nou onzin te praten...
Ik zeg toch niet dat Nadal zich aanstelt? Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Kun je dit soort posts niet ergens anders plaatsen?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed
Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal vraagt niet snel om de fysio.
Hier volgens mij:quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Het gaat over dit moment he,. Met Nadal zijn knie. Daar heb ik nergens gezegd dat Nadal zomaar de fysio vraagt en dat hij zich aanstelt..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Alleen omdat er na mijn 1e opmerking gedacht werd dat er op Nadal werd gericht. Wat dus niet zo was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |