TARA is ook aan het leren, troost dat een beetje?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Wiets het volgende:
En we zijn heus aan het studeren hoor! Het voelt alsof ik de laatste ben die nog tentamens moet maken
Ajoh eerlijkheid is een groot goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof me, wat er eerst stond was nog veel jammerder
Dat zal wel over mij gegaan zijn. Bedanktquote:Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof me, wat er eerst stond was nog veel jammerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb ik HEEL vaakquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef freecell het volgende:
Wie kent dat?
Je denkt: thee![]()
En je zet theewater op. Een half uur later denk je weer aan je theewater, wat inmiddels weer zover is afgekoeld dat je het opnieuw kan opzetten.
Op die manier kan ik echt een dagdeel bezig zijn met proberen een fatsoenlijke pot thee te zetten. En soms komt het er dan helemaal niet meer van.
Maar nu is het gelukt
Zo he! Jij bent Bob. snel vergeten!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:37 schreef JH87 het volgende:
Oeh, wat een leuke meisjes allemaal bij dat liedje bij de EK-finale.
Blij dat ik niet de enige ben met het thee probleem.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb ik HEEL vaakMaar niet met thee, maar met alles....
Of dat je er onderweg naar de schnitzles achter komt dat kroketten toch ook wel lekker zijn, teriwjl je alle pannen voor shnitzles al klaar hebt staan
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Janken als je ziek bent is voor randstedelingen.
Opkroppen is ook niet goed. Dan word je depressief en knoop je jezelf op (heeft een familielid eens gedaan).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |