Rose?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:46 schreef tong80 het volgende:
Mooi kut dan.
Gelukkig heb ik nog een extra flesje wijn achter de hand
Je kent je klassiekersquote:
Of bierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
die wijvendrank lust ik nie
Alleen als-ie ijs en ijs koud is.quote:
Ben ik het wel mee eens. Het is (goed) te drinken, zeker als je van zoet houdt. Maar bier is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich ok, als je van limonade houdt. Het is idd geen bier, maar het slokt wel lekker weg... Sixpack is zo op!
Minder dan in een gewone Hoegaerden ...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Er zit toch wel alcohol in
Ik voel me nu net Frits van Egters
Ok ik ontkurk ze nu alle 6quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
Als je het lang genoeg (open) laat staan blijft alleen het bier (of in ieder geval de smaak) nog over. Dat vond ik in ieder geval zo bij de Wieckse Rosé..
Wat drink je zelf eigenlijk?..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Net mijn vriend aan de telefoon gehad en hij vindt het lekker
Normaal Grolsch.quote:
Is dat nu een meevaller of toch een tegenvaller?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Net mijn vriend aan de telefoon gehad en hij vindt het lekker
Proost, dan maar!..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal Grolsch.
Maar ook een moelieux wijntje zijn zoals nu
Meevaller.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat nu een meevaller of toch een tegenvaller?
Heeft ie een slaapzak?..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meevaller.
Heb ook een nieuw luchtbed voor hem gekocht dus hij was helemaal tevreden
Ik heb eens een onderzoekje voor het rosé-bier moeten doen en het is echt geen typisch vrouwendrankje.quote:
Dat zal best. Wordt het ook meer gedronken door mannen?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoekje voor het rosé-bier moeten doen en het is echt geen typisch vrouwendrankje.
De mannen gaven namelijk een hoger cijfer dan de vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |