Ik heb ze alle 83 met liefde gesloten tongquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
Sjimz bedankt voor het sluiten van 83 topics van mij.
Dan heb je eer van je werk
Metaforen voor dummies zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:18 schreef tong80 het volgende:
Beschouw voor zijn geweldige collumns.
Die kunnen zo in boekvorm worden uitgebracht.
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef latin_LiZzY het volgende:
Welke mod wil mijn account deleten. Wat een flauwekul dit. Laatste keer fok voor mij
Toe maar, delete maar
Er ging een best wel tevreden gevoel in me op om en nabij mijn lever. Ik ben blij dat je vertrekt.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef latin_LiZzY het volgende:
Welke mod wil mijn account deleten. Wat een flauwekul dit. Laatste keer fok voor mij
Toe maar, delete maar
Dat is je gewicht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 83 met liefde gesloten tong
83 is sowieso een mooi getal
Ik verwacht dat ie zegt: "Ook.."quote:
geboortejaarquote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook z'n IQ?
Anders kom je niet bij de politie![]()
I knew thatquote:
Die VBL pet past ons ( bijna) allemaalquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Komt toch aardig veel lekkers op dit soort toernooien af..
Dank aan iedereen die iets heeft bijgedragen aan EK.
sletquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef venomsnake het volgende:
Met een beetje afwisseling is niets mis zo nu en dan.
Dat ja. Iedereen is al wel genoemd hier.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:06 schreef venomsnake het volgende:
Dank aan iedereen die iets heeft bijgedragen aan EK.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Iedereen is al wel genoemd hier.
Iedereen bedankt voor het goede postgedrag in EK, ondanks dat Nederland er vroeg uitlag en dat Turkije het wel goed deed.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef Breach het volgende:
Komtie dan he:Alle mods bedankt RayMania En Dndiek bedankt voor Nostradamus-topic (was leuk en zal jullie best wat werk hebben opgeleverd) Borisz voor het Toto-topic (zelfde als hierboven, en jij was nog in je eentje ook) RayMania voor zn banners en dat topic met al die informatie (heb dat toch regelmatig geraadpleegd)
En dit ook natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:36 schreef Scootmobiel het volgende:
Toma, vanwege z'n prachtige tekeningen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |