Mwaoh, je middenveld is juist te goed voor een counterwedstrijd zou ik zeggen. Je aanval kan wel een boost gebruikenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Wurdsje het volgende:
2 - 3 verloren en weer eens het bewijs gezien dat het middenveld nog steeds ongelooflijk overrated is.. aan dit soort zaken erger ik me steeds meer, want het middenveld lijkt wel steeds belangrijker te worden ipv minder belangrijk.. Kut Hattrick..
[..]
Ben ik t niet mee eens. Vaak heb je door te weinig mid een nadeel van weinig kansen. Hoe minder kansen hoe minder goals. Als je dan counter speelt (zoals ik ook) moet je tegenwoordig zorgen dat je een mid hebt dat net iets minder is dan je tegenstander en je verdediging moet 2x zo hoog zijn als ie nu was om echt alles tegen te houden van je tegenstander. Ik voel me zelf gedwongen om een andere tactiek te gaan nemen all1 heb ik daar t geld niet voor. (mn mid moet dan zo giga beter) En dat is niet te betalen. Er zit in mijn geval dus niks anders op dan verlopig lekker te blijven verliezen (degraderen kan ik toch niet) en zo mn verdediging veel en veel beter te krijgen, geld te verdienen en hopen dat ik dan over een tijd genoeg geld heb om mn mid te versterken. Ik heb nu 2 briljant mids 1 met uitstekend passen en 1 met redelijk maar dat is niet goed genoeg om tegenstand te kunnen bieden. Ook al blijf ik erbij dat sinds de nieuwe ME geimplementeerd is begin vorig seizoen het heel anders is om te counteren.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Mwaoh, je middenveld is juist te goed voor een counterwedstrijd zou ik zeggen. Je aanval kan wel een boost gebruiken
Een wedstrijd uit mijn competitie met een uitermate bizarre uitslag.quote:MatchID: 184408626
ikquote:
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 166
Defence 49
Midfield 63
Attack 54
Gelukkig gaat m'n training wel lekkerquote:Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 190
Defence 57
Midfield 51
Attack 82
en hij speelde niet eens op de counter..quote:Op maandag 14 juli 2008 04:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Vaak heb je door te weinig mid een nadeel van weinig kansen. Hoe minder kansen hoe minder goals. Als je dan counter speelt (zoals ik ook) moet je tegenwoordig zorgen dat je een mid hebt dat net iets minder is dan je tegenstander en je verdediging moet 2x zo hoog zijn als ie nu was om echt alles tegen te houden van je tegenstander. Ik voel me zelf gedwongen om een andere tactiek te gaan nemen all1 heb ik daar t geld niet voor. (mn mid moet dan zo giga beter) En dat is niet te betalen. Er zit in mijn geval dus niks anders op dan verlopig lekker te blijven verliezen (degraderen kan ik toch niet) en zo mn verdediging veel en veel beter te krijgen, geld te verdienen en hopen dat ik dan over een tijd genoeg geld heb om mn mid te versterken. Ik heb nu 2 briljant mids 1 met uitstekend passen en 1 met redelijk maar dat is niet goed genoeg om tegenstand te kunnen bieden. Ook al blijf ik erbij dat sinds de nieuwe ME geimplementeerd is begin vorig seizoen het heel anders is om te counteren.
Om even een voorbeeld te geven dat het mid blijkbaar niet alles over heersend bepalend is. En dus het tegenovergestelde van wat ik zelf denkMaar ja de uitzondering bepaald de regel.
[..]
Een wedstrijd uit mijn competitie met een uitermate bizarre uitslag.
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4-1 verloren. ik heb het spelletje niet helemaal door geloof ik
Misschien had ik beter niet kunnen counteren :p, Maar 4 tegenquote:Xanthus 3-5-2 Normaal 4
17.09
211 73 81 57
54.0 16.5 29.0 8.5
K.F.C. Minnertsga 4-4-2 Counteraanval (briljant) 1
14.48
210 94 45 71
56.5 26.0 21.5 9.0
Speel je tegen mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef nicomart het volgende:
hmm.. volgende week tegen een heel sterk counterteam. Supersterke verdediging en daar ga ik nooit doorheen komen. In principe is mijn verdediging wel beter dan zijn aanval.
Wat is de beste manier om hiertegen te spelen? Pressie dus zo min mogelijk kansen creëren?
ik weet t en daar zijn we alle 3 dan ook zeer verbaast over. Wat die gast van ARF zei is dat zn team wel heel erg veel passen heeft misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en hij speelde niet eens op de counter..
In mijn ogen zo hoog mogenlijk middenveld om zo veel mogenlijk bal bezit te krijgen dan krijg je vanzelf kansen en dan zijn aanvallen stoppen met jou verdediging. Dat kan evt in combo met pressie maar dat hoeft niet. Als je gaat voor 75% balbezit oid is t appeltje eitje. (denk ik)quote:Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef nicomart het volgende:
hmm.. volgende week tegen een heel sterk counterteam. Supersterke verdediging en daar ga ik nooit doorheen komen. In principe is mijn verdediging wel beter dan zijn aanval.
Wat is de beste manier om hiertegen te spelen? Pressie dus zo min mogelijk kansen creëren?
toch lekker!!quote:Op zondag 13 juli 2008 15:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 ton?
gokje, maar dat lijkt me al een hele nette prijs
quote:15-07-2008
Je hebt een speler verkocht en 371 450 ¤ ontvangen
Dat zou ik er niet voor hebben betaald.. Maar mooie verkoop zo. Was het nog een bidwar of gewoon een hoog bod richting deadline?quote:
nee..quote:
geen idee of ik 75% zal gaan halen. Wordt nog krap zat, maar hoe mee balbezit hoe meer kansen ik creëren en me stukbijt op zijn verdediging, dan krijg hij toch ook meer kansen?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn ogen zo hoog mogenlijk middenveld om zo veel mogenlijk bal bezit te krijgen dan krijg je vanzelf kansen en dan zijn aanvallen stoppen met jou verdediging. Dat kan evt in combo met pressie maar dat hoeft niet. Als je gaat voor 75% balbezit oid is t appeltje eitje. (denk ik)
Een counteraar kan maximaal 3 tactische counterkansen krijgen. Dus als jij zoveel balbezit haalt dat je van de 10 normale kansen er ook 10 haalt, dan worden daarvan maximaal 3 counters en houd je er zelf nog 7 over. Dan hoef je 'alleen nog maar' zijn aanval af te stoppen en moeten SE's je niet tegen zitten, maar dan ben je zeker niet kansloos.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee..
[..]
geen idee of ik 75% zal gaan halen. Wordt nog krap zat, maar hoe mee balbezit hoe meer kansen ik creëren en me stukbijt op zijn verdediging, dan krijg hij toch ook meer kansen?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een counteraar kan maximaal 3 tactische counterkansen krijgen. Dus als jij zoveel balbezit haalt dat je van de 10 normale kansen er ook 10 haalt, dan worden daarvan maximaal 3 counters en houd je er zelf nog 7 over. Dan hoef je 'alleen nog maar' zijn aanval af te stoppen en moeten SE's je niet tegen zitten, maar dan ben je zeker niet kansloos.
Stel je haalt minder balbezit, dan krijgt hij zelf dus al een paar gewone kansen, maar kan hij daar boven op nog steeds 3 van jouw kansen counteren.. Vandaar dus dat zoveel mogelijk balbezit wenselijk is..
Ook dat klopt weer maar Nico wilde weten wat de beste tactiek was om tegen een counterhufter zoals jij en ikke te spelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Het is alleen dat counterteams vaak té gefocust zijn op het halen van 40-45% bbz dat in verhouding hun verdediging en vaak aanval te weinig aandacht krijgen. Bij counter is het essentieel dat je eerst je verdediging op orde hebt, daarna je aanval, en dan pas je middenveld. Het is een lastige tactiek...
Lees DF zn verhaaltje eens die snapt t goed!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee..
[..]
geen idee of ik 75% zal gaan halen. Wordt nog krap zat, maar hoe mee balbezit hoe meer kansen ik creëren en me stuk bijt op zijn verdediging, dan krijg hij toch ook meer kansen?
Nou haalt ie 4 1/2 ster op t middenveld krijg ik dit te horen :quote:Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt!
Nog nooit een 4 1/2 ster redelijk jeugd spelert gezien.quote:14-07-2008 21:40
Wedstrijd Rutger Christiansen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Nee geen bidwar gister stond ie al op 150k en vanmorgen om 10.00 op 300k daarna is er nog 3 keer op geboden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou ik er niet voor hebben betaald.. Maar mooie verkoop zo. Was het nog een bidwar of gewoon een hoog bod richting deadline?
jahoor. Ik kan all1 pas op de 21e oid. Maar tijd en ruimte zatquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
iemand nog 'tijd' en ruimte voor een jeugd friendly?
Ik heb je uitgedaagd, kijk maar of je wil wachten op OP.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Gijs_ het volgende:
iemand nog 'tijd' en ruimte voor een jeugd friendly?
geaccepteerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd, kijk maar of je wil wachten op OP.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
Einde bekerseizoen. 1-0 achter in de eerste minuut en in de 12e minuut rood voor mijn spits en daarna de 2 en 3-0 . . .
6-1 verloren. Behoorlijk overdreven imo....quote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)
Atlantis Jumpers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld uitstekend (laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval goed (hoog)
Tis best ruim ja maar als ik zie hoe ruim zijn mid beter is dan dat van jou is t wel te verklaren imo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
6-1 verloren. Behoorlijk overdreven imo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |