Wellicht dat je ook openstaat voor het opdoen van de ervaring: seks met FuifDuifquote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het eens zijn met FuifDuif, een vreemde ervaring
Moet je je eens indenken dat dat ook nog kort haar of stekeltjes zou hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef aychelle het volgende:
lang haar is ook niet altijd mooi
[ afbeelding ]
once again: kwestie van smaak. Ik kan niet voor alle vrouwen praten en jij niet voor alle mannen. Punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
Je zou zeggen dat deze topics toch niet meer nodig zijn. Hoe vrouwen het uberhaupt nog in hun harses halen dat korter dan schouderlengte ooit gewaardeerd gaat worden. Da's net zoiets als Vrouwen: wat vinden jullie mooier? Met of zonder rughaar?
Hoe stompzinnig kun je chargeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
Je zou zeggen dat deze topics toch niet meer nodig zijn. Hoe vrouwen het uberhaupt nog in hun harses halen dat korter dan schouderlengte ooit gewaardeerd gaat worden. Da's net zoiets als Vrouwen: wat vinden jullie mooier? Met of zonder rughaar?
nou als jouw theorie klopt dan was ik met mn 10e al gesetteldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef thatsme het volgende:
vrouwen doen hun haar meestal kort als ze al gesetteld zitten.. dan maakt de man het niets meer uit/ heeft er niks over te vinden..
Vandaar dat hij waarschijnlijk ook 'meestal' zegtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou als jouw theorie klopt dan was ik met mn 10e al gesetteld
Zou deze vrouw met lang haar dan opeens een stuk mooier zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vlotte kapsel maakt het helemaal af...
Dat klopt. Je hebt vrouwen die van rughaar houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Apotheose het volgende:
once again: kwestie van smaak. Ik kan niet voor alle vrouwen praten en jij niet voor alle mannen. Punt.
Het is een gavequote:
Hoe oud ben je 12?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef Dickerdack het volgende:
Ik zeg lang haar,
Ik heb zelf ook lang haar en ik vind persoonlijk dat mijn vriendin geen korter haar mag hebben als mij.
Gelukkig heeft ze dat ook niet.
Vrouwen met lang haar zien er over het algemeen een stuk vrouwelijker uit dan vrouwen met kort haar.
Nouja, ik ben op zich bijna acht jaar fokker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:44 schreef Verbal het volgende:
Het kwam over alsof je er stevig op had geoefend
V.
Gecondoliflapstaart...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, ik ben op zich bijna acht jaar fokker.
ja ook dat ja. En stiekem val jij gewoon op vrouwen met kort haar. Just admit it.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat klopt. Je hebt vrouwen die van rughaar houden.
[..]
Het is een gave.
HAren boven je schouders = not done...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
Kort haar of lang haar ...ik heb mijn haar wel eens kort gehad echt van kaal (vraag me niet waarom) tot halle berry style.
Nee, maar lelijke mensen worden wel minder lelijk als ze lang haar hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Ook echt debiel om dan alleen maar foto's te gaan posten van uitgesproken lelijke mensen met kort / halflang haar.Alsof je instant lelijk wordt als je je haar afknipt.
Eenschquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een minderheid, maar ik vind een goed kort kapsel bij een vrouw die het kan hebben mooier dan het 'standaard' lange haar.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |