De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:10 schreef Apotheose het volgende:
ja ook dat ja. En stiekem val jij gewoon op vrouwen met kort haar. Just admit it.Maar omdat al je vriendjes vast meelezen en die vinden lang haar mooi natuurlijk .. tsja.. dan moet je wel meelopen , anders lig je uit de groep. En ow wee als je hier op fok je eigen mening uit. Nou nou nou
ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:12 schreef ssebass het volgende:
Het is vast al voorbij gekomen, maar kort haar is echt een "het hoeft niet meer" kapsel. Vrouwen die net getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen en denken de buit is binnen. Hoppa metaan haar eraf, lekker hip en praktisch, misschien nog een kleurtje erin. Bah smerig.
Voorstander van lang haar dus. Er zijn uitzonderingen op de regel waarbij kort haar wel staat, maar die kom je in het gewone straatbeeld echt niet tegen.
Ik betwijfel dat. Denk jij dat -ik noem maar iemand- Erica Terpstra er met lang haar knapper uit zou zien? Of Catherine Keyl? Of Cisca Dresselhuys?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar lelijke mensen worden wel minder lelijk als ze lang haar hebben.
Nou ja, met een beetje observeren kom je al snel tot deze conclusie. Kijk maar eens welke mensen in de stad, met een kinderwagen als stormram, de winkelstraten doorbanjeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?
en @ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
Klopt, vreemde smaak heeft Isegrim. Of ze is een vrouw natuurlijk. Even checken zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Isegrim, ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen. Wat een lelijkerds.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:26 schreef kraakvandaal het volgende:
Mijn vrouw begint nu ook aan kort haar.
Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
advocaat inschakelen en onmiddelijk uit de ouderlijke macht laten zetten, dat zal haar leren
twee ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:55 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.![]()
En anders speknek, je gaat haar toch niet slaan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdt.
ja, dat alle kortharige vrouwen lesbo´s en lelijk zijn is erg overdreven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
nou ja, whatever hoor. Vind gewoon dat je niet voor iedereen kan spreken. Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind. Beetje in hokjes plaatsen en meelopen met de rest is de mode hier zeker.
Maar dat zegt dan ook niemand. Verbal heeft het tegendeel hier zelfs al bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind.
Ik zou het uitmaken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
@ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
quote:
Meh, spang blijf ik toch wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
het is maar te hopen voor jou dat je nooit kaal wordt en tot je dood een dikke bos haar houdt
Inderdaad. Geef het maar toe vrouwen, kort haar is voor mensen die de 40 hebben bereikt, getrouwd zijn en/of kinderen hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Fetai het volgende:
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |