abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59826123
Het is vast al voorbij gekomen, maar kort haar is echt een "het hoeft niet meer" kapsel. Vrouwen die net getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen en denken de buit is binnen. Hoppa metaan haar eraf, lekker hip en praktisch, misschien nog een kleurtje erin. Bah smerig.

Voorstander van lang haar dus. Er zijn uitzonderingen op de regel waarbij kort haar wel staat, maar die kom je in het gewone straatbeeld echt niet tegen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:19:18 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_59826285
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:10 schreef Apotheose het volgende:
ja ook dat ja. En stiekem val jij gewoon op vrouwen met kort haar. Just admit it. Maar omdat al je vriendjes vast meelezen en die vinden lang haar mooi natuurlijk .. tsja.. dan moet je wel meelopen , anders lig je uit de groep. En ow wee als je hier op fok je eigen mening uit. Nou nou nou
De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdt .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59827089
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:12 schreef ssebass het volgende:
Het is vast al voorbij gekomen, maar kort haar is echt een "het hoeft niet meer" kapsel. Vrouwen die net getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen en denken de buit is binnen. Hoppa metaan haar eraf, lekker hip en praktisch, misschien nog een kleurtje erin. Bah smerig.

Voorstander van lang haar dus. Er zijn uitzonderingen op de regel waarbij kort haar wel staat, maar die kom je in het gewone straatbeeld echt niet tegen.
ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?

en @ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:01:36 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_59827300
Nee, maar ik zal 'r een stuk minder aantrekkelijk vinden. Op den duur kan dat tot uitmaken leiden. Hetzelfde overigens als ze 100 kilo aankomt of d'r gezicht standaard als clown schminkt. En zij zal dat waarschijnlijk ook bij mij doen als ik me van de ene op de andere dag niet meer was of m'n haar tot aan m'n kont laat groeien. En zo niet, dan blijf ik bij m'n standpunt. Noem me oppervlakkig, ik ben een man en dus visueel ingesteld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59827482
ja tuurlijk, het oog wil idd ook wat. Heeft iedereen. Maar tussen beide is ruimte... Je niet meer wassen of je als clown schminken hoeft van mij nou ook weer niet nee. En ok, als dat korte haar haar niet staat .. ja dat kan. Maar het zou ook mooi kunnen staan bij wijze van. Misschien niet bij je vriendin maar wel bij andere meiden. En ik heb t idee dat dat de meeste hier wat ontgaat en meteen maar alles over 1 kam scheren. Of het nou om kort haar gaat of om iets anders. Beetje oppervlakkig inderdaad. En bij dat standpunt blijf ik. Als deze mannen echt zo visueel zijn ingesteld zou ik dan ook gebruik van maken en verder kijken dan je pik neus lang is.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:45:50 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_59828173
Met je pik kijken is juist waar het om gaat toch .

fwiw, ik heb ooit een keer een meisje gezien waarbij semi-kort haar waarschijnlijk leuker stond dan lang. Maar dat was het dan wel ongeveer. Voor de rest associeer ik lang haar met vrouwelijkheid. Net zoals borsten. Een cup c vind ik 99% van de tijd aantrekkelijker dan een cup a. Net zoals de grote meerderheid van de mannen. Natuurlijk heb je ook mannen die juist op cup a vallen, maar goed, als je een keuze hebt...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:47:44 #207
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_59828220
Ik denk dat de grens tussen lang en kort ook niet echt duidelijk is. Is haar tot de schouders kort? Ik vind nl van niet.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:55:55 #208
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_59828427
Nonsens, Apotheose, kort haar heeft gewoon een jongensachtig karakter. Net zozeer als echt lang haar niet bij mannen past. En de enige korte modellen voor vrouwen zijn meestal wat ingewikkelder en de meeste vrouwen hebben daar blijkbaar geen zin in, waardoor je dus in 90% van de gevallen zo'n kapsel tegenkomt:

En dan inderdaad met gel of wat dan ook die hele zooi naar achteren stekelen. Ik kan daar kort in zijn, dat is gewoon oerlelijk.

Zoek de verschillen bijvoorbeeld met:

De stijlvolle korte modellen zijn gewoon niet besteed aan het "gepeupel". Jammer maar helaas. Er zal vast potentie zijn maar het is niet weggelegd voor de gewone vrouw. Sorry.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:59:06 #209
193129 Dickerdack
Burgervader van Rommeldam
pi_59828507
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je 12?
Nee
Heb alleen een hekel aan vrouwen met kort haar en rattekoppies.
pi_59830420
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, maar lelijke mensen worden wel minder lelijk als ze lang haar hebben.
Ik betwijfel dat. Denk jij dat -ik noem maar iemand- Erica Terpstra er met lang haar knapper uit zou zien? Of Catherine Keyl? Of Cisca Dresselhuys?

Alhoewel ik bij die laatste betwijfel of er ook maar iets opgewassen is tegen zo'n rotkop.
pi_59830515
Lang van boven, kort van onderen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59830532
LANG!
pi_59830831
Voor de balans wil ik toch ook ff wat foto's plaatsen van enkele dames die er imo erg leuk / mooi uitzien met een kort cq halflang kapsel:

pi_59831031
Isegrim, ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen. Wat een lelijkerds.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:40:58 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_59831167
Keira Knightley is wel knap zelfs met kort haar. Zelfde voor Natalie Portman kaal. Maar dat is meer ondanks, die zijn een stuk knapper met lang haar. En dan nog, de gemiddelde vrouw is geen supermodel die in posterformaat boven het bed van miljoenen puberjongens hangt.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:42:08 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_59831199
Als je Brad Pitt lange blonde lokken tot aan z'n billen geeft zullen vrouwen er ook nog wel overheen willen, als ik dat doe valt hooguit de plaatselijke goth op me.
pi_59831274
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?

en @ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
Nou ja, met een beetje observeren kom je al snel tot deze conclusie. Kijk maar eens welke mensen in de stad, met een kinderwagen als stormram, de winkelstraten doorbanjeren.

Ik moet trouwens zeggen dat boven een bepaalde leeftijd kort haar dan wel weer beter kan zijn dan lang haar (60 plus ofzo).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59832639
Oh, oude vrouwen met lange grijze haren in een vlecht vind ik dan juist weer supertof.
pi_59832910
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Isegrim, ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen. Wat een lelijkerds.
Klopt, vreemde smaak heeft Isegrim. Of ze is een vrouw natuurlijk. Even checken zo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_59833049
LAAAAAAAANG! Kort maakt minder vrouwelijk!!
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 2 juli 2008 @ 02:58:41 #221
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59833607
dames kunnen hier hun ei kwijt, want wij hebben ook zo de nodige eisen en wensen

dames wat vinden jullie mooier ?
pi_59833620
Mijn vrouw begint nu ook aan kort haar.
*****Kraak........
pi_59833739
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:26 schreef kraakvandaal het volgende:
Mijn vrouw begint nu ook aan kort haar.

en wat nu?
pi_59833749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

en wat nu?
Dat wordt lastig.
*****Kraak........
pi_59833755
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:51 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dat wordt lastig.

advocaat inschakelen en onmiddelijk uit de ouderlijke macht laten zetten, dat zal haar leren
pi_59833765
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

advocaat inschakelen en onmiddelijk uit de ouderlijke macht laten zetten, dat zal haar leren
Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.
*****Kraak........
pi_59833771
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:55 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.
twee ?
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:07:57 #229
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59834380
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef speknek het volgende:

[..]

De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdt .
En anders speknek, je gaat haar toch niet slaan!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_59834434
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

twee ?

Moeder en dochter.
Je wil niet weten hoe snel dat elkaar weet te vinden.
*****Kraak........
pi_59834499
Van iemand als speknek had ik eigenlijk nooit verwacht dat hij zo kort( ik zei kort )zichtig zou zijn...
pi_59834619
nou ja, whatever hoor. Vind gewoon dat je niet voor iedereen kan spreken. Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind. Beetje in hokjes plaatsen en meelopen met de rest is de mode hier zeker.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:20:50 #233
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59840186
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
nou ja, whatever hoor. Vind gewoon dat je niet voor iedereen kan spreken. Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind. Beetje in hokjes plaatsen en meelopen met de rest is de mode hier zeker.
ja, dat alle kortharige vrouwen lesbo´s en lelijk zijn is erg overdreven.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:30:32 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_59840506
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind.
Maar dat zegt dan ook niemand. Verbal heeft het tegendeel hier zelfs al bewezen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:51:53 #235
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_59841060
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:

[..]
@ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
Ik zou het uitmaken.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_59841305
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik zou het uitmaken.

het is maar te hopen voor jou dat je nooit kaal wordt en tot je dood een dikke bos haar houdt
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:08:18 #237
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_59841486
Ik hou ook echt totaal niet van kort haar. Mijn ex werd er echt een stuk minder aantrekkelijk door waardoor het niet meer zo heel erg was dat het uitwas
pi_59841732
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden !
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:16:36 #239
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_59841733
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

het is maar te hopen voor jou dat je nooit kaal wordt en tot je dood een dikke bos haar houdt
Meh, spang blijf ik toch wel.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_59842952
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Fetai het volgende:
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden !
Inderdaad. Geef het maar toe vrouwen, kort haar is voor mensen die de 40 hebben bereikt, getrouwd zijn en/of kinderen hebben.

Het is gewoon een feit dat kort haar bij maar heel weinig vrouwen goed staat, Dan kan je wel aankomen met voorbeelden van celebrities maar die laten hun haar doen door een styliste en ik zie de gemiddelde kortharige vrouw niet dagelijks naar een kapper gaan.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')