Of je de foto van je gezicht wil plaatsen, aangezien een kapsel bij iemand staat per persoon verschilt.quote:
Nee geen van beide... Als de 1e haar zou hebben, zou ze een plaatje zijn. De 2e is echt foeilelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Natalie Portman kaal, niet lelijk imo:
[ afbeelding ]
En haar heb ik ook altijd mooi gevonden:
[ afbeelding ]
(Sinéad O'Connor)
Ik vind het iig van lef getuigen als je als vrouw kaal durft te zijn en soms vind ik het ronduit mooi.
Sodeknetter, die is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Natalie Portman kaal, niet lelijk imo:
[ afbeelding ]
Sjeezus, wat is dat? Ik mag toch bidden dat dat een fotosoep van het een of ander is. Dat hoofd, die memmen (met die band eronder?quote:
In vergelijking met dezelfde dame mét haar vind ik het anders flink lelijk:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sodeknetter, die is inderdaad mooiIk neem mijn woorden over gemillimeterde vrouwen terug
Meen je dat nou écht?quote:
quote:
Geen foboquote:Op zondag 29 juni 2008 05:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kort haar bij vrouwen.![]()
![]()
Het is gewoon triest dat ik langer haar heb dan 75 % van de vrouwen.
Bij mij vlieg je eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
Kort haar of lang haar ...ik heb mijn haar wel eens kort gehad echt van kaal (vraag me niet waarom) tot halle berry style.
Jup, dat is idd. relatief langquote:Op zondag 29 juni 2008 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou het maar op de Thomas-Dekker-look, maar ik doe er minder gel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |