Tell us, douche es ff doorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
wow wow wow wow wow...
zo, eerst maar eens even douchen, bijlezen en dan eventjes aan het werk!
HA! 1x maar!! Doordat er 1 avond niet thuis geslapen is, en dus niet of 's avonds of 's ochtends gedoucht is, lag ie op de grond bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:59 schreef latislos het volgende:
PeRi, hoe vaak is je rekje al naar beneden komen zetten de afgelopen week?
Kun jij slapen overdag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:31 schreef AKnynke het volgende:
Straks uit eten met D66. En daarna komt een vriendinnetje uit Amsterdam, die ik al heeel lang niet er gezien heb..Zit te denken om nog een uurtje te gaan slapen, ben eigenijk nog best moe..
ik kan altijd slapen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:35 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Kun jij slapen overdag?![]()
*aan de ijskoffie*
Zie je! Dat had ik dus ook!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
HA! 1x maar!! Doordat er 1 avond niet thuis geslapen is, en dus niet of 's avonds of 's ochtends gedoucht is, lag ie op de grond bij thuiskomst..
Hulde hoorquote:
zet mij in een auto of trein, en binnen 5 minuten lig ik te slapen. En nu ben ik gewoon moe, dus dan lukt het zeker. Even een uurtje de ogen nog dicht, heerlijk!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hulde hoor
Ik kan echt alleen slapen als het avond is... of ik moet echt doodop zijn, wat niet echt snel is... Zelf na t Buto sliep ik elke avond niet voor 11 uur
Oohja, in de auto, da's de enige plek waar ik snel slaapquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zet mij in een auto of trein, en binnen 5 minuten lig ik te slapen. En nu ben ik gewoon moe, dus dan lukt het zeker. Even een uurtje de ogen nog dicht, heerlijk!
O bedankt, denk ik!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind je? Beetje aandachtshoer, zoals we dat zo subtiel verwoorden op Fok!
Ik vind jou inieder geval toffer.
Nee, hij had een reservering over en die mocht ik. (Heb hem niet gezien)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waaat, is het over met z'n wereldberoemde chick?voor je rij-examen. Volgende keer beter, echt!
Lianne: kun je soortgelijke banen niet dichter in de buurt krijgen? Dan gaan. Wat voor pensioensregeling ze ook hebben!
@ Beunk: je meent toch niet echt dat jij een baan zo ongelooflijk rationeel benadert? Where's the passion, man? Er is toch wel iets meer dan een netto-salaris en een stationmodel leasebak?
CF zit voor een prutsalaris overuren te werken. Lovin' it
Gaaf! Welke spellen heb je?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijzelf een Xbox360 cadeau gedaan voor het afstuderen. En nu voel ik mij decadent omdat ik binnen 5 minuten "even" 327 euro heb uitgegeven.
Het was een beetje saai. En er was gratis drank. En er was een ober die mij dronken voerde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Hé Farfallus! Gisteravond je verdriet verdronken?
Ik snapte deze zin al niet, maar het was Isa onder Lianne's account.quote:En er was nog een Rotterdammer die me in de trein wilde versieren. Gelukkig was ik daar kritisch genoeg voor
Vanaf nu begrijp ik officieel niets meer van vrouwen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
wow wow wow wow wow...
zo, eerst maar eens even douchen, bijlezen en dan eventjes aan het werk!
Normaal kan ik wel tegen een stootje maar had me hier toch meer van voorgesteldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Jee DH.Da's echt balen, weet hoe je je voelt.
Je lijkt echt aangeslagen, trouwens.![]()
Neem maar even een biertje, morgen weer verder relativeren/revalideren.
Ah joh, van binnen ben je net zo roze als je overhemden en je bromfiets.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Normaal kan ik wel tegen een stootje maar had me hier toch meer van voorgesteld
DHquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik ben sinds 10 minuten geleden weer (volledig) vrijgezel. Ze had goed kunnen nadenken op vakantie en ze twijfelt en het gevoel is er niet. Had al een beetje zo'n vermoeden tijdens haar vakantie. helaas is het dus werkelijkheid![]()
kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen, behalve dat ik echt gehoopt had dat dit wat zou worden.![]()
![]()
ga vanavond maar even op de bank hangen met veel bier en veel slapen en![]()
Geld maakt niet gelukkig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet leuk anders was het nog wel aan
Hmmquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig!![]()
Uiterlijk telt niet, het is het innerlijk wat telt!![]()
etc.
Beetje laat, maar, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
Zit dat knijn dan alleen maar in een hokje zonder een living soul om hem hene?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:29 schreef Liejannuh het volgende:
Even thuis. Tas pakken. Knijn voeren. Omkleden. WegIk heb het gevoel dat ik alleen thuis kom om te pakken of om mijn beestjes te voederen of om te slapen.
Doei, misschien tot morgen
(Isa hier trouwens en Groninger Museum is een aanrader op het moment en de lunch bij Freecell was uitstekend en de thee (met aardbeien yum) bij Duderinnetje gezellig) (En Lianne zal nu wel in Leek zijn. Liejannuh, je moet uitloggen)
Fijn weekend allemaal en kusjes voor wie het nodig heeft![]()
En er was nog een Rotterdammer die me in de trein wilde versieren. Gelukkig was ik daar kritisch genoeg voor
Ze is afgestudeerdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Beetje laat, maar, gefeliciteerd!
Waarvoor ben je geslaagd?
Omdat ie rechtsdraaiend is gewordenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom is Vork groen?
In watquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze is afgestudeerd
PF, ga jij morgen nog naar parkpop?
Super grappigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben ook in een keer geslaagd. En pas daarna heb ik aan mijn moeder verteld dat ik rijlessen had gehad. En toen kwam zij op het lumineuze idee om dit niet aan mijn vader te vertellen maar die avond in de auto ineens mij te vragen of ik een stukje wilde rijden 'want het was bijna donker en rustig en dan kon ik mooi vast even oefenen voor ik rijles nam'. Mijn vader kreeg een zowat rolberoerte. Woest was hij! Het duurde tien minuten voor hij uit getierd was en door kreeg dat dat ding wat ik onder zijn neus hield mijn rijbewijs was.![]()
Volgens mij heeft hem dat een aantal jaren van zijn leven gekost.
Biorisk during urban floodingquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In watM'n geheugen werkt even niet.
Ik wil wel als ik 25 euro heb voor de trein + nog een beetje meer..
Ik ben haar niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat als het dezelfde mensen zijn?
youtube?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
bij mij niet!
doet het gewoonquote:
gefeliciteerd? is het al zeker?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn eerste voor een huis in Nijmegen!!!!
Grotere woonkamer dan dit, kleinere slaapkamer, maar who cares
Badkamer, keuken én een benedenwoningdus wie weet ook met tuin
en het is in NIJMEGEN!!!![]()
yepquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
DH, wat jammer, zeg! (dit was dat meisje van hockey, right?)
PF, ik ben dus afgestudeerd in Delft drie maanden geleden, kreeg nu mn diploma.
Ja heee, ga je nog wat vertellen over je date van gisteren of wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef AKnynke het volgende:
Zo, mezelf maar eens een bak koffie gemaakt, anders kom ik de lagne avond niet door denk ik...
Wel lekker even geslapen...
ja, t was tof, wow!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja heee, ga je nog wat vertellen over je date van gisteren of wat?
Ja ik las het net terug. Iets technisch dus? Ik dacht dat je 30 was? Of niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
DH, wat jammer, zeg! (dit was dat meisje van hockey, right?)
PF, ik ben dus afgestudeerd in Delft drie maanden geleden, kreeg nu mn diploma.
Grmpf, dat is veel te beknopt hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, t was tof, wow!
Hij stemt alleen Wilders, dus hij valt af...
haha....best!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmpf, dat is veel te beknopt hoor
Ik ga je volgende week cosmo's voeren totdat je iedere hap van het door hem gekookte dineetje hebt besproken
Dat knijn heeft een hok groter dan de gemiddelde studentenkamer en heeft een vriendje, Bob.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Zit dat knijn dan alleen maar in een hokje zonder een living soul om hem hene?
Ja, inderdaad iets technisch. Ik hou me graag een beetje op de vlakte over de precieze sector, PM maar als je dat wilt wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik las het net terug. Iets technisch dus? Ik dacht dat je 30 was? Of niet?
Was het een lange studie, heb je er lang over gedaan, ben je later begonnen?
Over verdriet, Acda & de Munnik:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat knijn heeft een hok groter dan de gemiddelde studentenkamer en heeft een vriendje, Bob.![]()
En shit hey, DHEr zit wel degelijk troost in alcohol (zeer korte termijn troost dat wel) en muziek wil ook wel eens fijn werken. Gewoon ff janken, diep ademhalen en het komt wel goed met je. Heeft tijd nodig. Neem alleen niet zoveel tijd als ik
Ja ik dacht dat ze 32 was of zo,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef Isabeau het volgende:
ColdFeet wordt 30 geschat, ik werd vandaag onder de 25 geschatRare wereld.
M'n andere account is vol.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Waarom hou je die idiote naam eigenlijk, PF?
Zal het dat zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, dat is enkel dankzij die ene onflatteuze foto
Nou. Hij zei dat dat meisje 19 was, bijna 20. En hij 7 jaar ouder. Dus zal hij 27 zijn. Neem ik aan.quote:
En welke friggin foto heb jij gezien, ik word altijd ouder geschat.quote:Steer is 27, bij hem denk ik 19-22.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n andere account is vol.
Nee, al had ik even de foto van conleche voor me. (jij had toch niet die gele? keuken of wel?)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, dat is enkel dankzij die ene onflatteuze foto
quote:
Ik heb nog nooit een foto van je gezien. Ik baseer dit niet op foto's of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En welke friggin foto heb jij gezien, ik word altijd ouder geschat.
Mijn hyves foto? Ja, daar bén ik ook 19 op, suffie.
Oh, me mentale leevtijt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van je gezien. Ik baseer dit niet op foto's of zo.
Ik heb geen gele keuken nee, wel een wit/grijze.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, al had ik even de foto van conleche voor me. (jij had toch niet die gele? keuken of wel?)
En ik had een trouwfoto oid gezien?
O ja en een hele lelijke foto die echt niet op die andere leek
Ik heb geen rimpels. Ik heb namelijk de vetste huid die je je maar kan voorstellen. Ik blijf eeuwig jong.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, geen peeling ter wererld voorkomt dat je binnekort rimpels krijgt... Of heb je ze al?
Hoe iemand jou 25 kan schatten, snap ik ook niet helemaal, Isabeau.... Die heeft je niet in je ogen gekeken.
Het was een ex-TT ganger die wel zin had in een Drentse deerne (hij gokte dan weer wel dat ik uit Den Haag kwam, maar ok). Ongetwijfeld met teveel alcohol op. Maar hij was wel erg obvious. Dat ik ongetwijfeld al lang getrouwd was met 3 kinderen en fleurde helemaal op toen ik zei dat ik geen man had en ook geen kinderenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe iemand jou 25 kan schatten, snap ik ook niet helemaal, Isabeau.... Die heeft je niet in je ogen gekeken.
Ik verwar jou soms met conleche, die is geloof ik wel 30.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen gele keuken nee, wel een wit/grijze.
En een trouwfoto en een dreuzelige pasfoto, ja.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was een ex-TT ganger die wel zin had in een Drentse deerne (hij gokte dan weer wel dat ik uit Den Haag kwam, maar ok). Ongetwijfeld met teveel alcohol op. Maar hij was wel erg obvious. Dat ik ongetwijfeld al lang getrouwd was met 3 kinderen en fleurde helemaal op toen ik zei dat ik geen man had en ook geen kinderen
Maar geef eens een linkje naar je hyves als je wil?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels. Ik heb namelijk de vetste huid die je je maar kan voorstellen. Ik blijf eeuwig jong.
Echt niet. Jij wordt zo'n lief rimpelig chineesje met wit haarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels. Ik heb namelijk de vetste huid die je je maar kan voorstellen. Ik blijf eeuwig jong.
Ik ben echt niet anders!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
ik vind deze kloon van jou inderdaad veel scherper dan die oude.
Ja, toen was ik een beetje in de warquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nee geloof me, je schrijft echt anders dan toen je net binnen kwam zeilen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Wat is dat trouwen topic treurig zeg
Qwea die ineens ook moet trouwen omdat Patries is getrouwd ( met Qwea's ex )
Patries die vanaf haar huwelijksreis zit te fokken
Die dikke armen in dat lijfje gepropt..terwijl ze zo hard aan het SB-en was ( met pizza elke dag )
Leven deze mensen in dezelfde wereld als ik?
Ik lees echt te ver terug! Maar ik snap daar ook niet zo veel van..quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
Qwea heeft een spastische darm
Ik heb dat mens nog nooit iets fatsoenlijks zien eten. Lees: gelezen dat ze iets fatsoenlijks at.
En dan die trouw-obsessie. Die treurige trouwerij met de mini taart met dolfijntjes. Het jurkje waar dat kind nauwelijks in past zonder op te stijgen. De berichten vanuit Egypte..want als je honeymoon op volle toeren is moet je Fok! natuurlijk alles laten weten.
Wat is dat?? Ik snap er geen flikker van.
Ik bén cute, ik héb een prima hoofd en ik kán stoer doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cute. Ik had verwacht dat je een smaller hoofd zou hebben. Nu zie je er zelfs wel een beetje stoer uit in tegenstelling tot mijn verwachtingen
Ja je ziet er prima uit! Ik had je alleen anders voorgesteldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bén cute, ik héb een prima hoofd en ik kán stoer doen.
Yeah, I get that a lot.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja je ziet er prima uit! Ik had je alleen anders voorgesteld
NERD!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup! Maar wel een leuk tijdverdrijf
Ik zit in Isa's realm geloof ik... Burning Legion char: uhina. Nog geen guildquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef octopussy het volgende:Lein...vertel: ben je naar Isa's of mijn realm gegaan? en wat is je characternaam
dan ga ik je opzoeken
![]()
![]()
![]()
(charnaam: Hamkaaz, realm Aerie Peak, guild New Outcasts)
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nerds en strebers, wat een combinatie
Hier rondhangen omdat het erg stil is in de DnD dungeon?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:43 schreef Vork het volgende:
Oh, maar als dit de nerds en strebers afdeling is, wat doe ik hier dan nog?
Daar is het altijd stilquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier rondhangen omdat het erg stil is in de DnD dungeon?
Omdat ik er ook nog ben,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:43 schreef Vork het volgende:
Oh, maar als dit de nerds en strebers afdeling is, wat doe ik hier dan nog?
O ja dat wou ik nog vragen,quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net Milou's kledingkast uitgeruimd, er gaat sowieso een boodschappentas vol aan kleertjes weg![]()
Zomer en winter hangen gescheiden, dus gelijk ook weer wat overzicht.
Haar broeken en rokjes liggen nu in haar slaapkamer in een grote lade, dus ook dat is wat overzichterlijker
Dan is het goed. Tot morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Tot ik alles heb gelezen
Ja ik ben hier speciaal voor jouquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omdat ik er ook nog ben,
oid?
Oh, ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha.
Nee ik bedoel ik ben niet zo
En ik ben er ook nog
Dus kan jij er ook best nog zijn!
Voor jou wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja jij likt het altijd op of niet?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, sorry schat. Ik heb een week-ov en teveel bier op om auto te rijden
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Mn tandenborstel ligt nog bij jou
Dat komt er met het poepen toch automatisch weer uit?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Mn tandenborstel ligt nog bij jou
Het is hier altijd gezellig. Zelfs als ik er niet benquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:Ik kom m zeker ophalen een keer. Want t was haske gezellig bij jou! En je risotto is to die for!
Nou, ik was oranje, maar na deze opmerking dus niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:10 schreef Nabbie het volgende:
Vork! Je bent groen + toffe tag.
* NanKing heeft vast iets gemist.
dat moest er even uit
dappere poging?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Vork het volgende:
Moet het dan allemaal op?
Zeker. gelukkig is die al een eind leegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Ah de 101. Daarmee bereik je wel snel het gewenste effect.
ja, ik ben er nu wel aan toequote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is lekker weer voor een paar biertjesBlieft er hier nog iemand bier?
ik niequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:40 schreef Vork het volgende:
Ik vind bourbon over het algemeen niet te zuipen. Ik heb liever gewoon een goede whisky.
Trechtertje nodig?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb 2 flessen rum, 1 fles bourbon, 2 flessen vodka en een fles jeagermeister. plus nog 3 liter bier. zal het allemaal op kunnen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:14 schreef Vork het volgende:
Dag lieve mensen, ik moet me maar weer eens melden in de plaatselijke kroeg.
quote:
Alleen die reclames tussendoor bij de commerc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
De film Hooligans op 5.
Al 5 keer gezien en nog vind ik het fascinerend. En moet ik huilen bij het einde.
Grappig, ik zit me aan precies hetzelfde te irriterenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen die reclames tussendoor bij de commerc.
Ze is wel 'apart', ja. Maar heeft wel een prima gevoel voor show.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Whahahahaha dáárom heb jij Bluezz dus?
Ze heeft nog niets op ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is wel 'apart', ja. Maar heeft wel een prima gevoel voor show.
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jammer dat ze niet op parkpop staat morgen
Kwam jij daar nou ook naartoe?
Met D_H.. We hebben de intentie om elkaar te treffen op Parkpop geloof ik. Liejannuh komt ook en die is heeeeeel erg tofquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij ging met DH toch? Ik heb zijn nummer ook! Gezellig
ik spiekte en zag dat je maar 22 wasJeej
Je had verwacht dat ik een stuk ouder wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met D_H.. We hebben de intentie om elkaar te treffen op Parkpop geloof ik. Liejannuh komt ook en die is heeeeeel erg tof
Ik riep laatst nog tegen iemand dat je 'maar' 1 jaar jonger bent dan ikik had verwacht dat je een stuk ouder was eigenlijk
![]()
stoerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
geld maakt niet gelukkig nee.. het is op
[ afbeelding ]
'Ja hoi. Ik zoek MoBlo, kan je even die wandelende bottenzak aan de kant duwen? Kthxbye!'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Steer, honey, kom je ook naar de Hofstad morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
He fijn, PF een keertje meeten en dan hoort zij er 'ook weer helemaal bij'.![]()
Haha. Is gewoon grappig toch. Ik hoef nergens bij te horen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
He fijn, PF een keertje meeten en dan hoort zij er 'ook weer helemaal bij'.![]()
Het was bedoeld naar aanleiding van dat gedoe gister.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha. Is gewoon grappig toch. Ik hoef nergens bij te horen.
Nee, steer stusteert.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, honey, kom je ook naar de Hofstad morgen?
ik ben niet DUN!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ja hoi. Ik zoek MoBlo, kan je even die wandelende bottenzak aan de kant duwen? Kthxbye!'
Uhm.. Ik moet topic 245 nog lezen geloof ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was bedoeld naar aanleiding van dat gedoe gister.
Ken ik niet... is het deze? http://www.imdb.com/title/tt0385002/quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
De film Hooligans op 5.
Al 5 keer gezien en nog vind ik het fascinerend. En moet ik huilen bij het einde.
Oké PM je nummer maar dan gaan we afspreken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet DUN!![]()
kom maar 's aan mn vetkwabben voelen
What can I say...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met D_H.. We hebben de intentie om elkaar te treffen op Parkpop geloof ik. Liejannuh komt ook en die is heeeeeel erg tof
Ja gódver muts. Als jij dik bent, ben ik 8 maanden zwanger! Fuckerdefuckfuckquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet DUN!![]()
kom maar 's aan mn vetkwabben voelen
Grapjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik had 't tegen lein, die ken ik al, dus die mag dat![]()
Wees niet bang dat je aan me vastzit of zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom ook, kom ook!!![]()
of ging je iets lulligs bedoelen hiermee?
Lieve schat, ik ken je (nog) niet, maar als ik je zat zou worden (puur hypothetisch heh) zou jij de eerste zijn die t te horen kreegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wees niet bang dat je aan me vastzit of zo
Hahaha oké.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ken je (nog) niet, maar als ik je zat zou worden (puur hypothetisch heh) zou jij de eerste zijn die t te horen kreeg
Thx, binnenkort maar eens gaan kijken dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo slinger je MSN eens aan!
Beunk, het is inderdaad die film met Frodo
Steer vooruit dan, omdat je gaat studeren
Hoiquote:
Oké is goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi!
PF, zal ik, om de herkenbaarheid te vergroten, morgen mijn 'Boys are stupid, throw rocks at them!' button op doen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had je uit mijn rottende baarmoeder kunnen persen, klojo.
MoBlo, waar is Faithy gebleven??????????quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MoBlo, waar is Faithy gebleven??????????
Precies. Iets over potjes en dekseltjes, visjes en de zee, meer vrouwen dan kerken etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ben vroeg naar bed, morgen lang studeren.
DH, nogmaals rot wat er is gebeurd. Maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat, en het gebeurt zoals het gebeurd is.
En nog wat andere dooddoeners.Hoop dat het helpt
Misschien zie ik je nog wel (weet alleen niet of je dat wilquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Even snel, beter had ik een PI aan die post kunnen toevoegen aan PeRi. Ik stuur haar maandag een mailtje/pm.
Ik werd vrijdagaaf even wakker en las terug en was best een btje in shock.
Verder geen tijd/zin gehad om achter de comp te zitten, ik ga ook niet alles teruglezen.
Wat ik heb gelezen vrijdagaaf was wel verhelderend, SHE die best wel een punt heeft en Steer die er de nodige nuance aangeeft![]()
Vandaag een superdrukke dag met Kinderparkpop. We gingen met het OV, en in de tram naar het zuiderpark zaten echt zoveeeeel kinderen![]()
Eénmaal op het terrein was het gewoonweg super! Ome Willem, Ernst&Bobbie, KUS, Ali B, Yes'r, Elize... allemaal hebben ze een geweldige show weggeven![]()
Milou heeft het laatste uur btw geslapen tussen al het feesttgedruis en knalharde muziek![]()
Daarna tapas eten in Delft![]()
Ohja en ik hoef voorlopig geen mongool meer te zien, damzzz het was echt een dagje uit met alle stichtingen van Den Haag e.o. ofzo![]()
Op voor een nieuwe dag! Eerst naar mijn omaatje die jarig is en dan naar gewoon parkpop
Ome Willem! Lust jij ook een broodje poep? Heh bah ome Willemquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Eénmaal op het terrein was het gewoonweg super! Ome Willem, Ernst&Bobbie, KUS, Ali B, Yes'r, Elize... allemaal hebben ze een geweldige show weggeven![]()
Milou heeft het laatste uur btw geslapen tussen al het feesttgedruis en knalharde muziek![]()
Ohja en ik hoef voorlopig geen mongool meer te zien, damzzz het was echt een dagje uit met alle stichtingen van Den Haag e.o. ofzo![]()
Ja doei, zonde van de wijnquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet het sowieso toch terug spugen?
Lekkerquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil PF ook meeten, ik begrijp dat dat helemaal hip is
Kom maar naar Belgie, dan maak ik creme brulee voor je
Nee man, die kat knippert! ik zwéér het je!!quote:
En hier zat mijn Medoc tegen het scherm, de bank en mijn toetsenbord.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga helemaal voor de zen-methode, mijn kadootje wat ik voor cnk had gekocht donderdag was ook helemaal zen (heb het vanaaf gegeven en het viel helemaal in goede aardequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien zie ik je nog wel (weet alleen niet of je dat wil) Ik zat net ook terug te lezen en moet nog even denken wat ik er op zou zeggen.
Dat heeft de Mr gefixtquote:
*proestttquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja voor al die mongolen is het een ideaal uitje, vooral als ze van middel-laag niveau zijn. Belevingsgericht enzo
Uurtje of 2,3? Moet even kijken want ik ga samen met iemand reizen das gezelliger.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee man, die kat knippert! ik zwéér het je!!
Hoe laat was je van plan in t Zuiderpark te zijn? Het begint om 1 uur met Silkstone en wat lokaal gespuis
Heb het al afgesloten. De stipjes waren de definitieve afsluiting, na 6-7 maanden dus. Nette tijd dacht ik zo. Nu nog even naar een quick-fix zoeken om die stipjes af te sluiten, wat gezien het oppervlakkige niveau toch aanmerkelijk korter dient te gaan duren.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heeft de Mr gefixt
Fijn dat het vertrouwd was; hopelijk kun je het nu goed afsluiten, zonder dat het op dit moment al te pijnlijk is.
PF, het is iets minder dan een uur vanaf Antwerpen. Denk ik.
Lieverd, CF had het tegen mij.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef Den_Haag het volgende:
CF, het begin aardig te lukken
Nee prima, het was wat mij betreft al uitgesproken met excuses en zo. Ik dacht alleen wel goed dat SHE het dan alsnog, verhelderd en er wat over zegt. Maar daarna wist ik niet wat ik er dan nog zelf over moest zeggen. I'll try. Ik weet dat ik slim ben, onnozel zijn is een vervelende act.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga helemaal voor de zen-methode, mijn kadootje wat ik voor cnk had gekocht donderdag was ook helemaal zen (heb het vaaaf gegeven en het viel helemaal in goede aardewas een boek van Eckhart Tolle; de kracht van het nu). Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal proberen kattig tegen je te doen. Proberen eej, dus forgive me als ik een x de fout in ga
![]()
Maargoed, probeer jij dan ook eens wat minder onnozel te doen. Je bent een slimme tante, meis![]()
Verder geef ik ook toe dat ik gewoonweg te buitenproportioneel heb gereageerd, mea culpa.
Jason Mraz is om half 4 en die schijnt er tof te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uurtje of 2,3? Moet even kijken want ik ga samen met iemand reizen das gezelliger.
Je verloofde?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb het al afgesloten. De stipjes waren de definitieve afsluiting, na 6-7 maanden dus. Nette tijd dacht ik zo. Nu nog even naar een quick-fix zoeken om die stipjes af te sluiten, wat gezien het oppervlakkige niveau toch aanmerkelijk korter dient te gaan duren.
Daar voel ik niks voor. Alhoewel ik er best een avondje op zou kunnen.quote:
Ik heb m'n haar nog nooit geverfd.. Blond haar is zo.. Opvallend!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
PF, niet doen. Denk om je imago tov de gemiddelde Almeerse mooiboi
Oh en Steer: stijlvolVolgende keer een echt restaurant, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |