Tell us, douche es ff doorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
wow wow wow wow wow...
zo, eerst maar eens even douchen, bijlezen en dan eventjes aan het werk!
HA! 1x maar!! Doordat er 1 avond niet thuis geslapen is, en dus niet of 's avonds of 's ochtends gedoucht is, lag ie op de grond bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:59 schreef latislos het volgende:
PeRi, hoe vaak is je rekje al naar beneden komen zetten de afgelopen week?
Kun jij slapen overdag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:31 schreef AKnynke het volgende:
Straks uit eten met D66. En daarna komt een vriendinnetje uit Amsterdam, die ik al heeel lang niet er gezien heb..Zit te denken om nog een uurtje te gaan slapen, ben eigenijk nog best moe..
ik kan altijd slapen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:35 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Kun jij slapen overdag?![]()
*aan de ijskoffie*
Zie je! Dat had ik dus ook!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
HA! 1x maar!! Doordat er 1 avond niet thuis geslapen is, en dus niet of 's avonds of 's ochtends gedoucht is, lag ie op de grond bij thuiskomst..
Hulde hoorquote:
zet mij in een auto of trein, en binnen 5 minuten lig ik te slapen. En nu ben ik gewoon moe, dus dan lukt het zeker. Even een uurtje de ogen nog dicht, heerlijk!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hulde hoor
Ik kan echt alleen slapen als het avond is... of ik moet echt doodop zijn, wat niet echt snel is... Zelf na t Buto sliep ik elke avond niet voor 11 uur
Oohja, in de auto, da's de enige plek waar ik snel slaapquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zet mij in een auto of trein, en binnen 5 minuten lig ik te slapen. En nu ben ik gewoon moe, dus dan lukt het zeker. Even een uurtje de ogen nog dicht, heerlijk!
O bedankt, denk ik!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind je? Beetje aandachtshoer, zoals we dat zo subtiel verwoorden op Fok!
Ik vind jou inieder geval toffer.
Nee, hij had een reservering over en die mocht ik. (Heb hem niet gezien)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waaat, is het over met z'n wereldberoemde chick?voor je rij-examen. Volgende keer beter, echt!
Lianne: kun je soortgelijke banen niet dichter in de buurt krijgen? Dan gaan. Wat voor pensioensregeling ze ook hebben!
@ Beunk: je meent toch niet echt dat jij een baan zo ongelooflijk rationeel benadert? Where's the passion, man? Er is toch wel iets meer dan een netto-salaris en een stationmodel leasebak?
CF zit voor een prutsalaris overuren te werken. Lovin' it
Gaaf! Welke spellen heb je?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijzelf een Xbox360 cadeau gedaan voor het afstuderen. En nu voel ik mij decadent omdat ik binnen 5 minuten "even" 327 euro heb uitgegeven.
Het was een beetje saai. En er was gratis drank. En er was een ober die mij dronken voerde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Hé Farfallus! Gisteravond je verdriet verdronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |