quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ben toch nog aan het gamen, maar ik Alt-Tab regelmatig
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart? Nope doesnt ring a bell...
Nou, het was gezelligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:05 schreef Californium het volgende:weer in Nijmegen....o verjaardag in oss...Dus ga er gelijk weer vandoor
Ik heb er 1 keer aan gedacht geloof ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
De foto'sDie zijn we vergeten te maken (lees even terug
)
Ja, ik heb het overleefd. Ben er ook verbaasd overquote:Zie dat je R'dam ook overleefd hebtWas gezellig hoorde ik
Ik vind het ook helemaal niet erg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:ik geeneens, maarja dat komt doordat ik m'n oude tel bij me had
dan vergeet je dat soort dingen ook gelijk
Dan neem ik de foto's welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij de volgende, waar wel iedereen bij is.. worden er natuurlijk wel foto's gemaakt
Superquote:
Owja! Gemeet gisterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Super
Stage klaar, paar dagen vrij, succesvolle meet gister. Kan niet beter
Ben je binnenkort nog een keer online trouwens
RotterdaM?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was er ook bij ja.. niet in R'dam, maar wel in utrecht met Piles en G
Was erg lekker
Ik hoorde het net via msn jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles en G gingen rond 6 uur door naar R'dam naar Yesse en Bart
Oke, doeidoei!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar de rest kan Piles wel uitleggen, want ik moet ervandoor
Ben er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Of is iedereen nu net weg?
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.quote:
Ik ook, heb m ook op dvdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.
Ik heb eerst Synfonica in Rosso gekeken en daarna Standoff met Raquel Alessiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, heb m ook op dvd
Maar je moet toch wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |