vertel jij eens wat meerquote:
Erm, nerd.. Dat was de bron van het hele bericht..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:30 schreef Noorseviking het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dollar__.html?p=14,1
De televaag bemoeit zich er ook mee
Jij gelooft zo-iemand op zn woord?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:19 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Om precies te zijn gaat het om MaddoxX, dit is al enkele maanden oud.
Toen der tijd heb ik hem gesproken via IRC op efnet, hij woont echter in Noord-Holland. Meer weet ik niet van hem.
Wat hij zegt. Hij heeft er misschien een paar duizend euro mee verdient.. Meer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef gohan16 het volgende:
Miljoenen?
Als je het bericht goed leest gaat het om potentiele finaciele schade. Dus niet om geld dat hij heeft gestolen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:28 schreef SHE het volgende:
Ik heb de pics van die sjieke scriptkiddie nog eens zorgvuldig bekeken. Nu is mijn mensenkennis feilloos en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat ventje niet in staat is een grote kraak te plegen. Niet op internet en niet daarbuiten.
Die zit vast voor verstoring van de openbare orde ofzo; zulke jongetjes rukken verkeersborden uit de grond enzo.
Een geboren Rus die Jasper heet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Aldus MaddoxX op een russisch valve hack forum. Kan iemand dit bevestigen? (dat de fok maddoxx daar vandaan komt?)
Wat schattig je bent jaloersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Een geboren Rus die Jasper heet.
Ik zeg het jullie......Madje zit vast voor verkeersbordjes, niet voor hacks. Dat is voor slimme jongetjes.
Als het idd een hoax is, is het wel de beste sinds tijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:36 schreef honda1990 het volgende:
Ik denk een hoax maar toch wil ik het niet missen
Ja, want we weten allemaal dat de politie geen fouten maakt!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
Verklaar jij zijn woonplaats dan
Ja, nu al helemaal ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef gohan16 het volgende:
Overigens heeft een amerikaans particulier bedrijf maddoxx opgespoord. Als je op google zoekt naar maddox, kom je idd uit op de 20-jarige scholier uit Maastricht.
Jaloers op wat?quote:
Via de Telegraaf ofzo?!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef gohan16 het volgende:
Overigens heeft een amerikaans particulier bedrijf maddoxx opgespoord. Als je op google zoekt naar maddox, kom je idd uit op de 20-jarige scholier uit Maastricht.
Misschien omdat de game (quake wars) pas uit is. En als ze druk op hem hadden gezet hij misschien wel gedreigd had het spel online te gooien..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nu al helemaal ja.
Overigens wel vaag dat het twee jaar duurt alvorens een gamefabrikant aangifte doet van de diefstal van een game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens hem sterkte Maikuull hij zal me nog wel kennen...Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Ten eerste, dat is logisch aangezien dat nu al overal zo op internet staat. Ten tweede denk ik niet dat een detectivebureau Google gebruikt...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef gohan16 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:40 schreef depax het volgende:Nog een hackertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens hem sterkte Maikuull hij zal me nog wel kennen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |