die uitsteksels moeten er nog af, maar waren wel handig tijdens het verven. zijn draadeinde van M12 die er doorheen zitten om alles bij elkaar te houden.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:30 schreef Niara het volgende:
[..]
ehmz, waar zijn de uitsteeksels voor?
Ik vind de LP boekensteun trouwens ook heel leukHoe lang moet zoiets in de oven?
Wat leuk! Dat moet ik onthouden!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef eightone. het volgende:
Wat baal ik nu dat ik niet naar de koninginnemarkt ben gegaan, vorig jaar had ik zoveel leuke zooi daar gevonden om te gebruiken voor dit soort dingen.
![]()
Achja, volgend jaar beter.
Dit had ik vorig jaar nog gemaakt - een boekensteun van een LP. Verwarmen in de oven en dan de hoekjes ombuigen.
[ afbeelding ]
Wat vet!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Letterbak gekocht op marktplaats om in een leuk kleurtje te verfen en allemaal rommeltjes in op te hangen aan de muur
quote:
die lamp lijkt op Captain Caveman!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef Ludwig. het volgende:
Even een TVP met mijn volgende project:
[ afbeelding ]
Die wil ik zienquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef Ludwig. het volgende:
Even een TVP met mijn volgende project:
[ afbeelding ]
Oh die is echt leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:10 schreef Pfe. het volgende:
Subtiele bump na 225 dagen, na zoveel tijd zijn d'r toch wel nieuwe ideeën en projectjes gemaakt?![]()
Hier nog 2 dingetjes uit mijn kamertje.
[ afbeelding ]
Lamp van shotglaasjes. (twijfel nog of ik d'r een staande lamp van maak)
wat leuk!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:25 schreef megje83 het volgende:
Maak van een oud krukje een verrijdbaar tafeltje.
Dat heb ik laatst gedaan, mexicaanse tegeltjes bovenop ingelegd en wieltjes onder de pootjes bevestigd.
Zie hier het resulaat!
[ afbeelding ]
Há, vet!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:25 schreef megje83 het volgende:
Maak van een oud krukje een verrijdbaar tafeltje.
Dat heb ik laatst gedaan, mexicaanse tegeltjes bovenop ingelegd en wieltjes onder de pootjes bevestigd.
Zie hier het resulaat!
[ afbeelding ]
Afhankelijk van de maten kan ik je misschien wel helpen aan dat flinke stuk houtquote:Op zondag 9 mei 2010 22:47 schreef eightone. het volgende:
[..]
Há, vet!
Ik heb een tijdje geleden ook nog 4 poten van een antieke stoel gesloopt en die paars gespoten. Ik zoek nog steeds een flink stuk hout om d'r bovenop aan te maken voor een krukje, zoiets als dit.
[ afbeelding ]
van &made.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Tulping het volgende:
Deze is gaaf! zou het nou erg lastig zijn om zoiets zelf te maken?
Het is géén boomstronk maar oude plankjes geworden...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:47 schreef eightone. het volgende:
[..]
Há, vet!
Ik heb een tijdje geleden ook nog 4 poten van een antieke stoel gesloopt en die paars gespoten. Ik zoek nog steeds een flink stuk hout om d'r bovenop aan te maken voor een krukje, zoiets als dit.
[ afbeelding ]
van &made.
Tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef megje83 het volgende:
[..]
Het is géén boomstronk maar oude plankjes geworden...
[ [url=
Pak dan de plastic variant?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Geluk het volgende:
Fantastisch topic.
Ik probeer op dit moment sieradendoosjes te maken van eierdozen zoals in dit voorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar het wordt helaas toch niet zo mooi als ik gehoopt had. Mijn eierdoos is veel bobbeliger dan dit namaakexemplaar van aardewerk. (mocht mijn eierdoos toch leuk uitpakken, dan post ik hem nog wel)
Maar een hoop inspiratie hier!
ik heb een plastic bij de appie gekocht. komt elk jaar met pasen weer terug !quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:46 schreef BuupWerk het volgende:
die namaak aardewerk koop je bij de bijenkorf !!
Leg even uit hoe ik dit voor me moet zien? Bedoel je dan harken met steel eraan? Of zonder steel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:24 schreef satika het volgende:
hoi mensen!
Met veel genoegen heb ik de ideeen (mn foto's) bekeken en er geweldige inspiratie uit gehaald.
Nu heb ik een vraag:
Is er iemand die weet hoe je simpele HARKEN aan de muur kunt bevestigen om deze als kapstok te gebruiken?
Ik ben namelijk een beetje huiverig dat ze naar beneden vallen of van de muur afkomen als ik ze gewoon met een slagplug bevestig.
Misschien heeft iemand een idee (hope hope!!!)
Groetjes
Wat grappig! Die heb ik ook al een tijdje op mijn to do lijstje staan.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Syytön het volgende:
Ik ben van plan deze lamp te maken:
[ afbeelding ]
http://www.pickles.no/whirl-it-lampshade/
en het lijkt zo makkelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Oooeh leuk! Die past goed boven mijn tafeltje in de keuken, moet ik ook maar eens over nadenken...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |