abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:24:35 #151
161207 jakkop
rennen!
pi_59893665
In de ID3tag van de versie van sequels die ik heb ( ) bij genre: Christian Gangsta Rap.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59893700
Hmm, wie bedenkt nu zo'n leuke grap...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:30:45 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59894634
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:13:08 #154
161207 jakkop
rennen!
pi_59897928
De DVD-recorder staat op scherp.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59898979
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef jakkop het volgende:
De DVD-recorder staat op scherp.
Bij mij in de EPG staat er 'Also performing The Last of the Shadow Puppets'.
pi_59900082
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij mij in de EPG staat er 'Also performing The Last of the Shadow Puppets'.
Bijna net zo erg als de fout die NRC*Next maakte bij hun review van Rascalize; ze refereerden meermaals naar The Age Of The Understanding
pi_59900208
Maar nog niet zo erg als de fout in het perspakket.
pi_59902728
Potverdulleme, wat een retegoede uitvoering! Dit klinkt veel beter dan bij Jools, met deze instrumenten in het orkest. Meer toegespitst op de blazers. Alex met tamboerijn in plaats van met gitaar in dit nummer, net zoals in de clip. Goede keuzes. Ik hoop (denk) dat we deze versie van de band in oktober live gaan zien.
pi_59905438
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
Potverdulleme, wat een retegoede uitvoering! Dit klinkt veel beter dan bij Jools, met deze instrumenten in het orkest. Meer toegespitst op de blazers. Alex met tamboerijn in plaats van met gitaar in dit nummer, net zoals in de clip. Goede keuzes. Ik hoop (denk) dat we deze versie van de band in oktober live gaan zien.
Klonk goed ja, al vond ik het in het begin wat tam - alsof ze er allemaal even in moesten komen.
pi_59907652
shit ! Gemist ! even youtuben dan
pi_59912584
Ik heb het ook gemist maar het komt vannacht om 1:20 nog een keer (BBC ONE)
Stay on my arm, you little charmer
pi_59913087
Kut. Het begon later dan gepland, dus heb ik vantevoren een stuk van het weerbericht meegepakt, maar aan het eind LSP er af.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:44:27 #164
192683 AMDB
Visionair.
pi_59913299
quote:
Alex Turner: 'Last Shadow Puppets may last 45 years'

Arctic Monkeys man says his ‘other' band could last a life-time

The Last Shadow Puppets' Alex Turner has said that the band – comprised of him and The Rascals' Miles Kane – could last for another 45 years.

The duo released their debut album, 'The Age Of The Understatement', in April this year.

Speaking to the Guardian, Kane joked that if the band were not still going that far down the line he hoped to be spending his musical retirement sailing.

"Yeah, maybe" said Turner, when asked if the band could last for 45 years.

"I'll be 67" added Kane. "Like Paul McCartney. He looks OK on it. If not, I want to be on a yacht."
http://www.nme.com/news/the-last-shadow-puppets/37868

zaterdag 5 juli 2008 @ 19:46:46 #165
192683 AMDB
Visionair.
pi_59913347
quote:
Zo lang hoeft natuurlijk niet, maar het is dus zeer zeker niet tijdelijk als ik dit zo lees
pi_59916874
Is Sequels straks om twaalf uur meteen te dowloaden?
Stay on my arm, you little charmer
pi_59919866
Idd goede uitvoering bij Ross!
pi_59919871
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef jakkop het volgende:
Kut. Het begon later dan gepland, dus heb ik vantevoren een stuk van het weerbericht meegepakt, maar aan het eind LSP er af.
Hihi, zeker nog nooit iets van de BBC opgenomen. Mijn Jools-opnames lopen altijd door tot 03:00 .

quote:
Er zijn weinig tot geen mensen die zich al sinds 45 jaar elk album weten te overtreffen, zelfs op hun 66ste. Paul McCartney is daar één van, hopelijk Alex Turner (of Miles Kane...) ook. Die quote van Miles komt uit een tof interview met The Guardian, wat je hierrrrrr kunt lezen.

'Standing Next To Me' ligt sinds dit weekend in de winkel, dus ik wil 'em maandag wel ontvangen . Anders hoor ik de nieuwe nummers weer pas over 2 weken . En, jongens en meisjes, dat kan natuurlijk NIET.
Hij 'lekt' later vandaag.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:11 schreef tim. het volgende:
Is Sequels straks om twaalf uur meteen te dowloaden?
Geen idee of ze zo punctueel zijn. Maar alle 3 de nieuwe nummers zouden inderdaad op zondag 6 juli in première gaan.
pi_59919903
Het zal wel niet hoor, maar de drummer is -naast Miles- natuurlijk ook op LL.
pi_59919943
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:31 schreef Toad het volgende:
Het zal wel niet hoor, maar de drummer is -naast Miles- natuurlijk ook op LL.
Inderdaad, ja. En Alex doet toch dat moppie mee met The Rascals op het podium, net zoals afgelopen vrijdag op het Wireless Festival (klik!). En daarna staan ze gewoon in de Essent Tent met orkest. Tóch?

pi_59919954
Jaaa, alleen Essent sponsort LL niet meer.
Misschien kunnen ze in de saunatenten.

Edit: of nee, hoe zat het ook alweer? Essent organiseert niet meer die talentenrace. Best jammer eigenlijk.
pi_59919990
Nou ja, ik kom daar toch nooit . En als ik in de buurt van de Alpha kom, is het om geplet te worden op de live-klanken van de oververmoeide Arctic Monkeys. Those were the days .
pi_59920062
quote:
Op zondag 6 juli 2008 02:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Geen idee of ze zo punctueel zijn. Maar alle 3 de nieuwe nummers zouden inderdaad op zondag 6 juli in première gaan.
Ja, dus. Verleidelijk, want voor 2.50 euro kan ik à la minute 3 nieuwe TLSP-nummers horen.

Aan de andere kant weiger ik voor gecomprimeerde digitale mp3-bestandjes te betalen, met de wetenschap dat ik de CD snel ontvang. Temptation...
pi_59920075
Je raad het al, principes zijn om over boord te gooien. Ik heb zojuist 4 digitale bestandjes in non CD-kwaliteit aangeschaft.

[ Bericht 30% gewijzigd door Aisumasen op 06-07-2008 03:08:51 ]
pi_59920463
Maar het voordeel is dat ik op dit moment aan het genieten ben van 3 nieuwe TLSP-songs .

'Hang The Cyst' is een echt Miles-nummer, volledig in TLSP-stijl. Je ziet 'em bijna lopen in een filmscène als je dit (bijna 7 minuten durende) nummer draait, zo sfeervol. Een beetje in de richting van de titelsong op het album, want het heeft voor een gedeelte hetzelfde ritme, wederom erg western-achtig. Met natuurlijk een leuke twist in de vorm van een tempowisseling aan het einde, en een vuige gitaar-solo. Er valt genoeg te ontdekken in die minuten.

'Gas Dance' is een mooie Turner-ballad, met afwisselende instrumentatie. Passende effecten, sprekende tekst. Ook weer een opbouwend nummer, met in het laatste couplet zang van Miles. Dit nummer zal een zogeheten 'groeier' blijken. Ik denk dat ik 'em na meerdere luisterbeurten steeds meer ga waarderen. Maar op dit moment blijft het hier bij.

'Sequels' kennen we natuurlijk al een paar dagen, maar het is toch wel het prijsnummer van deze single. Daar hoef ik weinig meer over te zeggen, zo prachtig. Zo'n goede compositie. En catchy! Alleen jammer dat het nummer na anderhalve minuut (bijna) instrumentaal blijft... Een beetje dezelfde soort frustratie als bij 'The Chamber'.

Doe je ding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')