Echt goed, op een investering van ¤43 maarliefst ¤7 verdienen (veel meer krijg ej er niet voor).quote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Ik ben zeer benieuwd naar de live-beelden van Glastonbury. Ze worden ergens vandaag uitgezonden op de BBC, maar ik ga echt niet de hele dag die 4 digitale kanalen van ze in de gaten houdenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Valt mee, overschot aan kaartenhandelaren in combinatie met de toch al dure kaarten. Al die moeite voor die 2 tientjes.
Ja nu hebben we je!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:54 schreef Aisumasen het volgende:
Don't feed the troll, zoals ik al eerder zei:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de live-beelden van Glastonbury. Ze worden ergens vandaag uitgezonden op de BBC, maar ik ga echt niet de hele dag die 4 digitale kanalen van ze in de gaten houden.
Je kan ook een leven gaan zoeken en gaan werken.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Super. PM me maar als je wat weet, omdat ik niet altijd in het topic kan kijken aangezien ik in Mexico zit.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:04 schreef Merkie het volgende:
Dus de wachtlijst is nu:
1. JeroenV
2. MaJo
3. jakkop
All we need to do is wait.
Neenee! 44!quote:Op zondag 29 juni 2008 16:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je kan ook een leven gaan zoeken en gaan werken.
Vergeet niet 30 cent extra te rekenen, anders moet je zelf je eigen postzegel betalen!
Loser.
Ik ga nog proberen een gastenlijstplekkie te krijgen voor een review/foto's. Als dat lukt kan hier iemand mijn kaartje wel gewoon voor kostprijs overnemenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:04 schreef Merkie het volgende:
Dus de wachtlijst is nu:
1. JeroenV
2. MaJo
3. jakkop
All we need to do is wait.
Is dit al het beeld van Glastonbury 2008quote:Op maandag 30 juni 2008 00:47 schreef Aisumasen het volgende:
Nog geen beelden, wel een shitload aan 13 in dozijn gitaarbandjes met jochies in leren vestjes die als helden worden ontvangen. Beelden van TLSP zit er denk ik niet meer in.
quote:AUGUST:
19 Guildhall, Portsmouth
20 New Theatre, Oxford
22 Leeds Festival SOLD OUT
24 Reading Festival SOLD OUT
26 Olympia, Paris, France
OCTOBER:
15 Circus, Stockholm, Sweden
16 Vega Main Hall, Copenhagen, Denmark
17 Tempodrome, Berlin, Germany
19 Cirque Royale, Brussels, Belgium
20 Paradiso, Amsterdam, Holland
22 Academy, Glasgow
23 City Hall, Sheffield
26 Hammersmith Apollo, London
30 Grand Ballroom, New York, USA
NOVEMBER:
3 Mayan Theatre, Los Angeles, USA
Verklaar u nader?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had niet verwacht het album zo leuk te vinden.
Ik vind zowel de Arctic Monkeys als de Rascals niet zo geweldig, vandaarquote:
Nee, vandaar dat er staat dat er nieuwe data in Groot-Brittannië bekend zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
Waren die 19 & 20 augustus al eerder bekend? Ik hoop nog steeds op een opwarmshowtje op Lowlands!
Ik hoorde het niet zo goed. Kunt u het nog één keer herhalen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
'Sequels' is een zeer fijne nieuwe song van TLSP. Ik herhaal: De wolf is in de PM-box.
quote:The Last Shadow Puppets on Jonathan Ross This Friday
The Last Shadow Puppets will be performing on Friday Night with Jonathan Ross this Friday (4th July) at 10:35PM on BBC1.
En anders ik wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef jakkop het volgende:
Als het kan zou ik uiteraard de nieuwe pareltjes der moderne muziek willen horen.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef jakkop het volgende:
Als het kan zou ik uiteraard de nieuwe pareltjes der moderne muziek willen horen.
Ik hoef niet uit te kijken voor een wolf ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
'Sequels' is een zeer fijne nieuwe song van TLSP. Ik herhaal: De wolf is in de PM-box.
quote:The Last Shadow Puppets Surprise Apearance on Radio 1
The Last Shadow Puppets made a special appearance on Jo Whiley's Radio 1 show, as surprise guests on the DJ's birthday.
They came on using accents, and it was down to Whiley to guess who she was talking to, incorrectly guessing Oasis.
When the band played their forthcoming single 'Standing Next To Me', Whiley said
"It's better than my birthday last year. I had Timbaland, he didn't have anything to say or do, he just grunted throughout the whole interview."
Alex Turner, one part of the duo said; "I hope you weren't disappointed, I was worried when you said 'Oasis?'"
The band performed a cover version for the session, taking on Rhianna's 'SOS'. You can download the whole session and interviews here.
Bedankt!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
http://givemesourgrapes.b(...)prise-apearance.html
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef jakkop het volgende:
Bijna net zo erg als de fout die NRC*Next maakte bij hun review van Rascalize; ze refereerden meermaals naar The Age Of The Understandingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij mij in de EPG staat er 'Also performing The Last of the Shadow Puppets'.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
http://givemesourgrapes.b(...)prise-apearance.html
[..]
Klonk goed ja, al vond ik het in het begin wat tam - alsof ze er allemaal even in moesten komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
Potverdulleme, wat een retegoede uitvoering! Dit klinkt veel beter dan bij Jools, met deze instrumenten in het orkest. Meer toegespitst op de blazers. Alex met tamboerijn in plaats van met gitaar in dit nummer, net zoals in de clip. Goede keuzes. Ik hoop (denk) dat we deze versie van de band in oktober live gaan zien.
http://www.nme.com/news/the-last-shadow-puppets/37868quote:Alex Turner: 'Last Shadow Puppets may last 45 years'
Arctic Monkeys man says his ‘other' band could last a life-time
The Last Shadow Puppets' Alex Turner has said that the band – comprised of him and The Rascals' Miles Kane – could last for another 45 years.
The duo released their debut album, 'The Age Of The Understatement', in April this year.
Speaking to the Guardian, Kane joked that if the band were not still going that far down the line he hoped to be spending his musical retirement sailing.
"Yeah, maybe" said Turner, when asked if the band could last for 45 years.
"I'll be 67" added Kane. "Like Paul McCartney. He looks OK on it. If not, I want to be on a yacht."
Zo lang hoeft natuurlijk niet, maar het is dus zeer zeker niet tijdelijk als ik dit zo leesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.nme.com/news/the-last-shadow-puppets/37868
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, zeker nog nooit iets van de BBC opgenomen. Mijn Jools-opnames lopen altijd door tot 03:00quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:31 schreef jakkop het volgende:
Kut. Het begon later dan gepland, dus heb ik vantevoren een stuk van het weerbericht meegepakt, maar aan het eind LSP er af.
Er zijn weinig tot geen mensen die zich al sinds 45 jaar elk album weten te overtreffen, zelfs op hun 66ste. Paul McCartney is daar één van, hopelijk Alex Turner (of Miles Kane...) ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.nme.com/news/the-last-shadow-puppets/37868
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee of ze zo punctueel zijn. Maar alle 3 de nieuwe nummers zouden inderdaad op zondag 6 juli in première gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:11 schreef tim. het volgende:
Is Sequels straks om twaalf uur meteen te dowloaden?
Inderdaad, ja. En Alex doet toch dat moppie mee met The Rascals op het podium, net zoals afgelopen vrijdag op het Wireless Festival (klik!). En daarna staan ze gewoon in de Essent Tent met orkest. Tóch?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:31 schreef Toad het volgende:
Het zal wel niet hoor, maar de drummer is -naast Miles- natuurlijk ook op LL.
Ja, dus. Verleidelijk, want voor 2.50 euro kan ik à la minute 3 nieuwe TLSP-nummers horen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geen idee of ze zo punctueel zijn. Maar alle 3 de nieuwe nummers zouden inderdaad op zondag 6 juli in première gaan.
Niks mis mee tochquote:Op zondag 6 juli 2008 13:29 schreef Mistaken het volgende:
Is dit hele topic gewoon niet een grote monoloog van Aisumasen?
Wow jij was snel omquote:Op zondag 6 juli 2008 02:50 schreef Aisumasen het volgende:
Je raad het al, principes zijn om over boord te gooien. Ik heb zojuist 4 digitale bestandjes in non CD-kwaliteit aangeschaft.
Nu trouwens in de aanbieding voor 2 euro...quote:Op zondag 6 juli 2008 02:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, dus. Verleidelijk, want voor 2.50 euro kan ik à la minute 3 nieuwe TLSP-nummers horen.
Aan de andere kant weiger ik voor gecomprimeerde digitale mp3-bestandjes te betalen, met de wetenschap dat ik de CD snel ontvang. Temptation...
Ik vind 'Sequels' na een paar luisterbeurten het minste nummer van de drie eigenlijkquote:Op zondag 6 juli 2008 03:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar het voordeel is dat ik op dit moment aan het genieten ben van 3 nieuwe TLSP-songs.
'Hang The Cyst' is een echt Miles-nummer, volledig in TLSP-stijl. Je ziet 'em bijna lopen in een filmscène als je dit (bijna 7 minuten durende) nummer draait, zo sfeervol. Een beetje in de richting van de titelsong op het album, want het heeft voor een gedeelte hetzelfde ritme, wederom erg western-achtig. Met natuurlijk een leuke twist in de vorm van een tempowisseling aan het einde, en een vuige gitaar-solo. Er valt genoeg te ontdekken in die minuten.
'Gas Dance' is een mooie Turner-ballad, met afwisselende instrumentatie. Passende effecten, sprekende tekst. Ook weer een opbouwend nummer, met in het laatste couplet zang van Miles. Dit nummer zal een zogeheten 'groeier' blijken. Ik denk dat ik 'em na meerdere luisterbeurten steeds meer ga waarderen. Maar op dit moment blijft het hier bij.
'Sequels' kennen we natuurlijk al een paar dagen, maar het is toch wel het prijsnummer van deze single. Daar hoef ik weinig meer over te zeggen, zo prachtig. Zo'n goede compositie. En catchy! Alleen jammer dat het nummer na anderhalve minuut (bijna) instrumentaal blijft... Een beetje dezelfde soort frustratie als bij 'The Chamber'.
Doe je ding!
Voordat ik nog...Greets You Like Your Naughty Friend had kunnen typen was jij inderdaad al omquote:Op zondag 6 juli 2008 02:50 schreef Aisumasen het volgende:
Je raad het al, principes zijn om over boord te gooien. Ik heb zojuist 4 digitale bestandjes in non CD-kwaliteit aangeschaft.
Ja, en eigenlijk dubbel ook!quote:Op zondag 6 juli 2008 09:44 schreef jakkop het volgende:
Rickrolled!1
Afgesproken, ik houd om 3 uur 's nachts op de camping een monoloog over al die mooie TLSP-kneiterssss... Net zoals hier.... Hmm, liever heb ik dat de band zelf speelt, eigenlijk. Wat jullie?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:28 schreef AMDB het volgende:
Niks mis mee tochAisumasen moet als gastspreker op LL komen
![]()
![]()
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef tim. het volgende:
[..]
Voordat ik nog...Greets You Like Your Naughty Friend had kunnen typen was jij inderdaad al om
De CD-single lag bij Plato voor ¤6,-
Hehehe, maar ik heb er nog geen spijt van. Ik heb de single ook al zien liggen, dat is het nadeel van de bundel bestellen om goedkoper uit te zijn. Maar goed, ik heb de nummers al sinds zaterdagnacht dus ik heb niets te klagen. En jullie ook niet!quote:
Hij stond al op 2 pondquote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nu trouwens in de aanbieding voor 2 euro...
Hehe, we hebben 'inside jokes' met elkaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:44 schreef tim. het volgende:
Ik heb de nieuwe Rick Astley toch maar gedownload, want ik heb mijn bundel nog niet binnenIk vind alle drie de nummers waanzinnig goed
Nou ja, van mijn mening moet je ook niets aantrekken. Ik vind 'This House Is A Circus' de stomste track op FWN, en kan geen genoeg krijgen van 'Only Ones Who Knows'. Dus wat dat betreft...quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind 'Sequels' na een paar luisterbeurten het minste nummer van de drie eigenlijk
Ik vind This House is a Circus het meest geweldige nummer op FWN. Forever unfulfilled, and can't think why, like a search for murder clues, in dead mans eyes. Dat is toch gewoon een briljant stukje tekstquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:26 schreef Aisumasen het volgende:
Nou ja, van mijn mening moet je ook niets aantrekken. Ik vind 'This House Is A Circus' de stomste track op FWN, en kan geen genoeg krijgen van 'Only Ones Who Knows'. Dus wat dat betreft...
Melkweg-trauma?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:40 schreef Aisumasen het volgende:
Laat ik zeggen dat ik 'This House Is A Circus' niet kan horen door het Melkweg-trauma (), en mede door Destiny's Child en 2 Unlimited.
En nog veel mooier, dat gitaargeram daar achteraanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind This House is a Circus het meest geweldige nummer op FWN. Forever unfulfilled, and can't think why, like a search for murder clues, in dead mans eyes. Dat is toch gewoon een briljant stukje tekst
1. Vooraan staan, de complete Melkweg letterlijk over je heen voelen springen terwijl ze hun set met 'This House Is A Cirus' openen, en aan het eind gedesoriënteerd aan de zijkant van de zaal uitkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Melkweg-trauma?Destiny's Child en 2 Unilimited?
Wat mis ik?
Omdat nog niet iedereen het album goed beluisterd heeft, behalve de nummers op de promo van begin dit jaar. Ik vind het wel vreemd dat hun beste nummer, Suspicious Wit, er niet op staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:14 schreef chansadres het volgende:
Waarom zegt dan niemand wat over The Rascals
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
Kent iemand deze versie?
http://youaintnopicasso.c(...)O.S.%20(Rihanna).mp3
S.O.S. van Rihanna uitgevoerd door the Last Shadow Puppets
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef Aisumasen het volgende:
Zojuist waren Miles en Alex op BBC Radio 1 bij Jo Whiley. Ik zap er even doorheen, en ze doen een cover van Soft Cell - Tainted Love Rihanna - S.O.S.![]()
. Tevens gaat Alex in op de uitspraken van 'Cookie' over het nieuwe Arctic Monkeys-album...
http://www.bbc.co.uk/radio/aod/shows/rpms/radio1/whiley_fri.rpm
Zap naar ergens aan het eind van de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |