Echt goed, op een investering van ¤43 maarliefst ¤7 verdienen (veel meer krijg ej er niet voor).quote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Ik ben zeer benieuwd naar de live-beelden van Glastonbury. Ze worden ergens vandaag uitgezonden op de BBC, maar ik ga echt niet de hele dag die 4 digitale kanalen van ze in de gaten houdenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Valt mee, overschot aan kaartenhandelaren in combinatie met de toch al dure kaarten. Al die moeite voor die 2 tientjes.
Ja nu hebben we je!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:54 schreef Aisumasen het volgende:
Don't feed the troll, zoals ik al eerder zei:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de live-beelden van Glastonbury. Ze worden ergens vandaag uitgezonden op de BBC, maar ik ga echt niet de hele dag die 4 digitale kanalen van ze in de gaten houden.
Je kan ook een leven gaan zoeken en gaan werken.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:10 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ja daarvoor heb ik ze niet gekocht he ik moet ook nog brood op de plank hebben
Super. PM me maar als je wat weet, omdat ik niet altijd in het topic kan kijken aangezien ik in Mexico zit.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:04 schreef Merkie het volgende:
Dus de wachtlijst is nu:
1. JeroenV
2. MaJo
3. jakkop
All we need to do is wait.
Neenee! 44!quote:Op zondag 29 juni 2008 16:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je kan ook een leven gaan zoeken en gaan werken.
Vergeet niet 30 cent extra te rekenen, anders moet je zelf je eigen postzegel betalen!
Loser.
Ik ga nog proberen een gastenlijstplekkie te krijgen voor een review/foto's. Als dat lukt kan hier iemand mijn kaartje wel gewoon voor kostprijs overnemenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:04 schreef Merkie het volgende:
Dus de wachtlijst is nu:
1. JeroenV
2. MaJo
3. jakkop
All we need to do is wait.
Is dit al het beeld van Glastonbury 2008quote:Op maandag 30 juni 2008 00:47 schreef Aisumasen het volgende:
Nog geen beelden, wel een shitload aan 13 in dozijn gitaarbandjes met jochies in leren vestjes die als helden worden ontvangen. Beelden van TLSP zit er denk ik niet meer in.
quote:AUGUST:
19 Guildhall, Portsmouth
20 New Theatre, Oxford
22 Leeds Festival SOLD OUT
24 Reading Festival SOLD OUT
26 Olympia, Paris, France
OCTOBER:
15 Circus, Stockholm, Sweden
16 Vega Main Hall, Copenhagen, Denmark
17 Tempodrome, Berlin, Germany
19 Cirque Royale, Brussels, Belgium
20 Paradiso, Amsterdam, Holland
22 Academy, Glasgow
23 City Hall, Sheffield
26 Hammersmith Apollo, London
30 Grand Ballroom, New York, USA
NOVEMBER:
3 Mayan Theatre, Los Angeles, USA
Verklaar u nader?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik had niet verwacht het album zo leuk te vinden.
Ik vind zowel de Arctic Monkeys als de Rascals niet zo geweldig, vandaarquote:
Nee, vandaar dat er staat dat er nieuwe data in Groot-Brittannië bekend zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
Waren die 19 & 20 augustus al eerder bekend? Ik hoop nog steeds op een opwarmshowtje op Lowlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |