Als dat het 1e concert is, dan misschien ook LL?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:58 schreef Aisumasen het volgende:
Ze maken hun live-debuut eerder dan verwacht! http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/lastshadowpuppets/
Vanavond.
Net nadat ik voor kaarten keek dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef TC03 het volgende:
Ik klikte zojuist op de site van Ticketmaster 8 kaartjes aan, om te kijken of het nog werkte. Kreeg ik deze melding: 'Voor uw selectie is het grootste aantal aaneengesloten stoelen 1'. Toch stoelen?
uuuh, neequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't is uitverkocht!
Nu kan dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag het ook. 2 kaartjes bestellen kan niet meer, maar 1 nog wel!
Wel, klik maar eens verder. Of tien minuten geleden kon het nog..quote:
Ben je me aan het achtervolgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dat gaat een dure maand worden. Maar wel ja, ben er ook bij
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:56 schreef frame-saw het volgende:
In hoeveel minuten was het nu uitverkocht?
Dit dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iets na half één kon je geen 2 kaartjes meer bestellen, rond half 2 ook geen los kaartje meer. Misschien dat een paar mensen nog geluk hebben gehad omdat vastgehouden kaarten op de site later weer in de verkoop gaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoezo verkopen ze losse kaarten? Toch zitplaatsen?
Geen idee als dat staanplaatsen zijn of zitplaatsen...quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |