Als ze al weggejaagd is, dan heeft ze zich laten wegjagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef Z het volgende:
Wie heeft Lien eigenlijk weggejaagd?
Grmbl. Een vriendin stuurt zojuist een sms dat zij ook gaat. Ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef Z het volgende:
Ik denk ook niet dat ze weggejaagd is hoor, het was bij wijze van ...
Ik ga vanavond naar Radiohead in het Westerpark, ik heb er zin in.
Tè vaak, eigenlijk. Wat dat betreft is het goed dat die ene het een beetje los heeft kunnen laten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Z het volgende:
Die ene inderdaad. Dat klopt. Die zie je ook niet meer. Die zag je vroeger hier vaak.
Ik hou wel van eenbeetje draaien bij het zitten. O, ik zag laatst toch zo'n pràchtige originele jaren twintig art deco bureaustoel - maar we moeten zuinig zijn. Zuinig en verstandig zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef mane het volgende:
Ik wil deze stoel voor bij mijn bureau.
[ afbeelding ]
Ah, Gispen. Altijd goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef mane het volgende:
Het is naar jouw smaak wel iets té warm nu toch? Naar mijn smaak eigenlijk ook, maar ach.
Ik wil deze stoel voor bij mijn bureau.
[ afbeelding ]
Ik ga donderdag naar Massive Attack, maar ik hou m'n hart vast. De weersvoorspelling belooft weinig goeds.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef Z het volgende:
Ik denk ook niet dat ze weggejaagd is hoor, het was bij wijze van ...
Ik ga vanavond naar Radiohead in het Westerpark, ik heb er zin in.
In de jaren twintig nog Art Deco? Die stoel was toen dus al hopeloos ouderwets.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik hou wel van eenbeetje draaien bij het zitten. O, ik zag laatst toch zo'n pràchtige originele jaren twintig art deco bureaustoel - maar we moeten zuinig zijn. Zuinig en verstandig zijn..
Het geluid staat vast zo hard dat je het buiten de hekken ook prima hoort, alleen kun je dan het podium niet zien. Althans, zo was dat vorig jaar bij Björk. Hoewel daar op het podium wel het nodige gebeurde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef mane het volgende:
[..]
Grmbl. Een vriendin stuurt zojuist een sms dat zij ook gaat. Ik niet.
Noujaaaa, het leven is mooi. Ook zonder Radiohead in 't Westerpark.
Excuus, ik was in de war met Jugendstil / Art Nouveau.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef k_man het volgende:
[..]
In de jaren twintig nog Art Deco? Die stoel was toen dus al hopeloos ouderwets.
Ik was op vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef Z het volgende:
Wie heeft Lien eigenlijk weggejaagd?
Prima. Alles was leuk, zelfs de kennismaking met de plaatselijke cuisine, wat niet altijd een onverdeeld genoegen was.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
En hoe was de vakantie voor jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |