En hoe sta je tegenover die kant-en-klare pannenkoekmixen waarbij je alleen nog de melk zelf hoeft toe te voegen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:59 schreef Gellius het volgende:
Oei, huiver, die voorverpakte pannekoeken! Ik had even in moeten grijpen.
Ik vind die mixen best lekker eigenlijk, en ook erg makkelijk. Ik sta niet graag uren in de keuken, dus als ik kan kiezen tussen even een minuutje een fles schudden en een half uur zelf beslag maken, dan is keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Gellius het volgende:
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Hoeveel moeite is het nu om zelf even een beslagje te maken.
Nee, maar ik begrijp gewoon niet waarom ze niet vanzelf komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:34 schreef Z het volgende:
Ben je naar complimentjes aan het vissen pope?
Nah. Misschien is het wel seksistisch als je dat juist niet doet. Ik heb mijn moeder en mijn vriendin laatst een kookboek gegeven en die waren daar erg blij mee (met dat specifieke boek).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is dat niet seksistisch, aannemen dat een vrouw van koken houdt? Ze doet een master genderstudies.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp gewoon niet waarom ze niet vanzelf komen..
Als je een half uur doet over beslag maken, moet je echt iets aan je motoriek (ofzo?) doen. En bovendien: Wat is nou een half uur. Daarentegen vind ik die opwarmpannenkoeken best te vreten.
Ik heb de tijd nooit bijgehouden, dus of het echt een half uur is, weet ik niet. Maar het duurt in mijn gevoel in ieder geval behoorlijk lang, dus houd ik het bij de makkelijkere variantquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:26 schreef Gellius het volgende:
Een hàlf uur voor een beslagje?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijn moeder, mijn vriendin en eigenlijk alle vrouwen die ik ken, op twee na, kunnen niet koken en houden ook niet echt van koken. Koks zijn ook altijd mannen. Koken is iets wat je met je verstand en de hogere esthetische faculteit doet. Koken alle scheppende arbeid is voor mannen.
Voor een vrouw die een master genderstudies doet, (dat zoiets alleen al bestaat!), zou ik het wel weten. Een afwasborstel en een teiltje. Of een BH om in de achtertuin te kunnen verbranden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is dat niet seksistisch, aannemen dat een vrouw van koken houdt? Ze doet een master genderstudies.
Toevallig heb ik onlangs ook vloerbedekking gekocht. 200 euro is wel extreem duur bij Carpetland. Weet je zeker dat je geen 15x4 meter gevraagd hebt? Tapijt gaat altijd per strekkende meter!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ging vandaag naar Carpetland, want ik wilde 15 vierkante meter gebroken wit vloerbedekking kopen. Kostte dat op z'n minst 200 euro! Ik bedankte de verkoper vriendelijk en ging maar weer naar huis. Dat moet toch goedkoper kunnen? 200 euro voor een kleine lap vieze pluisjes... Voor dat geld kan je een echte pers kopen man.
Ik neem aan van wel. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je een Leen Bakker in de buurt? Vanaf een tientje per meter.
Pff. Ik schep een moestuin.quote:
Die is van de week afgebrand.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik zal eens kijken.
Pope is een trendsetter.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:02 schreef ShadyLane het volgende:
GEBROKEN WIT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |