quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Monitor settings resetten?
Had ie ook nog problemen met z'n monitor uit 1982. Koop een nieuwe man! Je hebt had toch genoeg geld?
Wat voor taal is dat, ik versta d'r niks van.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die gozer met die ketting is maikuuul, let op hoe ze maddoxx pestenKlassiekertje dit.
"mijn cliënt werd stelselmatig gepest, op school en op FOK!"
Hij kan bang geweest zijn dat de rechtmatige eigenaar van de bankrekening zijn illegale aankoop zou storneren.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:54 schreef Adolecens het volgende:
zoveel geld en nog een betaling willen storneren ook![]()
Terugvorderen van gedane overboeking (ideal)
Het is wel een echte Hollander
Hij zat dus iig op zolderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
helaas zal mijn kamer+het dak van het huis er dan affikken
Zouden zijn slachtoffers hun geld terug willen vorderen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:09 schreef MaddoxX het volgende:
Simpele vraag eigenlijk.
Is dit mogelijk? (ABN-Amro)
Stel het is een online betaling, maar je bent er niet tevreden over.
Dusja product retourneren , geld terugvorderen.
Kan dit ?Lekker dubbel op die vraag
Volgens mij Limburgsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat voor taal is dat, ik versta d'r niks van.
Wel connecties, maar helaas niet in Maastrichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:09 schreef teamlead het volgende:
Mooi dit!
![]()
Iemand connecties bij justitie die dit kan bevestigen?
geld opnemen van een cc is lastiger als dingen kopenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zat dus iig op zolder
[..]
Zouden zijn slachtoffers hun geld terug willen vorderen?
Ken je klassiekers...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Hij is al een keer met politie in aanrakiing geweest
Mag niet eens handelen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |