helaas zal mijn kamer+het dak van het huis er dan affikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon een jerrycan benzine in je muur gieten en dan aansteken.
Helpt echt heel goed tegen wespen.
Kleinigheidjes blijf je altijd houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
helaas zal mijn kamer+het dak van het huis er dan affikken
wat een bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:09 schreef Cahir het volgende:
PS.
TS verlegen @ youtube
...
Vond em wel goed
het is flink verneukt jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:12 schreef beverton het volgende:
LOL sorry maddox, maar een wespennest in je kamer hebben is best owned
LOOOOLquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gooi een scheermesje in je muur. Grote kans dat er een stel emowespen tussenzitten. En dan gaan ze vechten over wie het eerst z'n pootjes mag doorsnijden.
Ooh.. Daar is de verdelger al.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Je moet ze uitroken TS! Gat in de muur boren en flik sigarettenrook naarbinnen blazen.
Je kan ze inderdaad ook één voor één doodslaan met dat telefoonboek, ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
prachtige ideeën, echter het telefoonboek zal morgen meer oplossingen bieden
Mijn idee is goed hoor. Wedden dat ze meteen naar buiten komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
prachtige ideeën, echter het telefoonboek zal morgen meer oplossingen bieden
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn idee is goed hoor. Wedden dat ze meteen naar buiten komen
neen, ik ben helaash niet zo als jouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef Cahir het volgende:
Boor een gaatje. Stop je fallus derin. Door de stank van je 2 jaar oude opgehoopte smegma gaan ze wel weg.
Dat zeggen ze in groep 6 ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef MaddoxX het volgende:
whehehe, nachtbagger ervan maken he !
[..]
neen, ik ben helaash niet zo als jou
het zijn killerbees die zijn meer suicidaler dan normale mensenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het gemiddelde aantal EMO wespen net zo hoog is als bij mensen dan dood je er niet veel.
PAPI CHULO BENGA MI!quote:
Ligt eraan. Als er een beperkt aantal emowespen zijn, zullen ze zich een weg naar dat scheermesje moeten vechten. Ongetwijfeld zullen er dan veel "gewone" wespen sneuvelen in het gedrang. Dat resulteert weer in de vriendjes van die dode wespen die spontaan emo worden en dus ook als een waanzinnige naar dat scheermesje gaan rennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het gemiddelde aantal EMO wespen net zo hoog is als bij mensen dan dood je er niet veel.
Spreek jij uit ervaring?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef Cahir het volgende:
Boor een gaatje. Stop je fallus derin. Door de stank van je 2 jaar oude opgehoopte smegma gaan ze wel weg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef Cahir het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |