helaas zal mijn kamer+het dak van het huis er dan affikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon een jerrycan benzine in je muur gieten en dan aansteken.
Helpt echt heel goed tegen wespen.
Kleinigheidjes blijf je altijd houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
helaas zal mijn kamer+het dak van het huis er dan affikken
wat een bijdrage aan dit topicquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:09 schreef Cahir het volgende:
PS.
TS verlegen @ youtube
...
Vond em wel goed
het is flink verneukt jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:12 schreef beverton het volgende:
LOL sorry maddox, maar een wespennest in je kamer hebben is best owned
LOOOOLquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gooi een scheermesje in je muur. Grote kans dat er een stel emowespen tussenzitten. En dan gaan ze vechten over wie het eerst z'n pootjes mag doorsnijden.
Ooh.. Daar is de verdelger al.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
Je moet ze uitroken TS! Gat in de muur boren en flik sigarettenrook naarbinnen blazen.
Je kan ze inderdaad ook één voor één doodslaan met dat telefoonboek, ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
prachtige ideeën, echter het telefoonboek zal morgen meer oplossingen bieden
Mijn idee is goed hoor. Wedden dat ze meteen naar buiten komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
prachtige ideeën, echter het telefoonboek zal morgen meer oplossingen bieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |