Paar 1: Zaalvoetbal, witte zolen verplichtquote:Op zondag 29 juni 2008 22:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Buitenspel snappen.
[..]
Waar heb je dat tweede paar voor nodig dan?
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Ongekend tegen een boom zeiken... (plastuit ftw)
* snel klaar met douchen Check
* geen 100 lagen plamuur op mijn smoel hoeven plakken Check
* genoeg hebben aan 2 paar schoenen Check
* snel klaar zijn met winkelen Check
* overal bijkunnen Check 1.86m
* zelf klusjes kunnen doen Check
* zelf potjes open kunnen maken Check
* bier drinken Check
* lekker aan je tieten zitten![]()
* enz. enz. enz.
Da's wel tof ja, dat lukt je als man niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:27 schreef ondeugend het volgende:
Wegkomen met kleine verkeersovertredingen en een lange preek krijgen in plaats van een bon. Je liefste glimlach opzetten dus.
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tip voor de volgende verjaardag: Een bak plamuur.
oh god hebben we hem weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ook altijd raar blijven, mag ik hopen.
Goede reactie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ook altijd raar blijven, mag ik hopen.
ik ook hoorquote:
nee hoor. dat hebben we toch niet doorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik ook hoor![]()
ik las trouwens: wat is het voordeel van je sekte
vrouwen kunnen goed heel geniepig iemand kwetsen![]()
laat eens zien danquote:bovendien manipuleren we mannen met ons tietwerk(dumbasses
)
Pardonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Flatmo het volgende:
als vrouw moet je hard leren voor toetsen en haal je nog maar een 5
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Flatmo het volgende:
als vrouw moet je hard leren voor toetsen en haal je nog maar een 5
Ja en zo blijven ze natuurlijk dom. Als je nooit ergens voor moet knokkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.
Althans, zo ging dat bij mij op school.
Het waren vaak dan ook de 'sletjes' van de klas.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja en zo blijven ze natuurlijk dom. Als je nooit ergens voor moet knokken
bij ons deed alleen de lekkere lerares van een jaartje of 26 dat,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.
Althans, zo ging dat bij mij op school.
jaha daar zijn we ook heftig jaloers op dat snap je!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef mr.happy het volgende:
Het voordeel van man zijn: bij jeuk op je handrug even lekker over je kin raspen !
eh no offense maar eh, reet op de wasbak doet het hem ook wel hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:58 schreef rakotto het volgende:
In de wasbak pissen als ik geen zin heb om naar beneden te gaan.
Ik ben een saaie vrouw inzake kwetserij...tenzij iemand mij enorm onderuit schopt dan wordt ik wel ff fel maar pas als het echt te ver gaat..en dat kan ff durenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik ook hoor![]()
ik las trouwens: wat is het voordeel van je sekte
vrouwen kunnen goed heel geniepig iemand kwetsen![]()
bovendien manipuleren we mannen met ons tietwerk(dumbasses
)
En dan kun je schelden als een viswijfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ben een saaie vrouw inzake kwetserij...tenzij iemand mij enorm onderuit schopt dan wordt ik wel ff fel maar pas als het echt te ver gaat..en dat kan ff duren
ja ik doe dan net zoals diegene die voor me staat!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dan kun je schelden als een viswijf![]()
O ja, da's ook een voordeelquote:
Wat uit je neus?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:10 schreef Re het volgende:
is dit een sliertjes en bonken topic?
Totaal niet, ik scheld mensen namelijk niet uit. Ik kan ze wel aan zonder te vloeken en smerige taal te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik doe dan net zoals diegene die voor me staat!
iemand zei dat ooit tegen mij geef een ander terug wat ze jou geven!
Komt je vast bekend voor of niet?
Jij luisterd nooit slapoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Totaal niet, ik scheld mensen namelijk niet uit. Ik kan ze wel aan zonder te vloeken en smerige taal te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |