quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:34 schreef 7nightwing7 het volgende:Vrouwen en kleding

Gek wordt ik ervan. Wij mannen gaan gewoon de winkel in, lopen meteen naar het juiste kledingrek, we passen het en hoppa kopen die handel.
Vrouwen gaan eerst 5 verschillende winkels in, alles wordt gepast. en dik 7 uur later komen ze thuis aan met legen handen. In de trend van: "er was niet echt iets bij wat ik leuk vond".

Maar wel natuurlijk dikke ¤ 50 uitgeven aan een oogpotlood. Komop zeg.
Hahaha tis zo lekker om vrouw te zijn, wij snappen dat soort dingen!
Heerlijk!
Gewoon het idee van als ik dat koop dan, en dan fantaseren we een paar minuten over dat kledingstuk etc, maar we nemen hem niet..
We vragen eerst tig keer aan jou of het wel leuk staat en of we het nu wel moeten doen, en jij vertwijfelt geraakt door onze vragen, raakt geheel geirriteerd, en dan zeg je neem het DAHANNNNNNNN!
En dan zeggen wij eh nee toch maar niet en hangen het snel terug en lopen naar een ander rek want daar hing ook wat leuks etc etc..
einde verhaal idem, we kopen of niks bijzonders maar omdat we dus niks gekocht hebben moeten we het geld
dat in onze zak brand gewoon, toch uitgeven.
Aangezien we dus ongeveer iets wilden uitgeven van 80 euro die dag, kopen we op de valreep toch maar een mega duur oogpotlood als beloning voor ons beheerste koopgedrag, en kijk aan tis zelfs 30 euro goedkoper dan we in gedachten hadden gehad wat een mazzel.
En ja zo denkt een vrouw nu eenmaal.
En genieten joh!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!