quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef tong80 het volgende:
Lemond of Armstrong
Sprinter of Berggeit
De Tour met dopingzondaars of De Tour helemaal geschoond
Vuelta of De Giro
Steven Rooks of Gert Jan Teunissen
Proloog of Eindigen op de Champs Elysée
Jack Chapel of Jeroen Wielaart
Bolletjes trui of Groene trui
Valpartij tijdens de sprint of Duikeling in het ravijn
PDM of DAF
Jean Nelissen of Herbert Dijkstra
Wielrennen is een volkssport of Wielrennen kun je alleen als je geld hebt
Ik mis Gerrie Kneteman of Ik mis hem geen moment
De zomer begint pas met de Tour of Die is dan al een tijdje bezig
Ik luister naar radio Tour de France of Ik hou het bij de TV-beelden
Wielrenners hebben het zwaarder dan voetballers of Die sporten zijn niet te vergelijken
Nederland is een wielerland of We kunnen wat leren van de Belgen
Eddie Merckxs had veel minder tegenstand of Hij is gewoon de beste allertijden
Ik weet in welke Nederlandse steden de Tour ooit startte of Ik weet dat niet
Vandaar dat je D'66 stemt. Je bent een gemene delerquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef tong80 het volgende:
Lemond of Armstrong
Sprinter of Berggeit
De Tour met dopingzondaars of De Tour helemaal geschoond
Vuelta of De Giro
Steven Rooks of Gert Jan Teunissen
Proloog of Eindigen op de Champs Elysée
Jack Chapel of Jeroen Wielaart
Bolletjes trui of Groene trui
Valpartij tijdens de sprint of Duikeling in het ravijn
PDM of DAF
Jean Nelissen of Herbert Dijkstra
Wielrennen is een volkssport of Wielrennen kun je alleen als je geld hebt
Ik mis Gerrie Kneteman of Ik mis hem geen moment
De zomer begint pas met de Tour of Die is dan al een tijdje bezig
Ik luister naar radio Tour de France of Ik hou het bij de TV-beelden
Wielrenners hebben het zwaarder dan voetballers of Die sporten zijn niet te vergelijken
Nederland is een wielerland of We kunnen wat leren van de Belgen
Eddie Merckxs had veel minder tegenstand of Hij is gewoon de beste allertijden
Ik weet in welke Nederlandse steden de Tour ooit startte of Ik weet dat niet
ik kon er maar 4 vinden..welke 5 zijn het volgens jou ?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Is maar 5 keer gebeurt dus is niet zo moeilijk.
Hier het antwoord, om het voor de mensen die het nog niet (willen) weten niet te verpesten in een spoiler geplaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik kon er maar 4 vinden..welke 5 zijn het volgens jou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje wielerfan weet dat wel toch
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
4 inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik kon er maar 4 vinden..welke 5 zijn het volgens jou ?
Thevenet won de Tour met 48 seconden voorsprong op Hennie Kuiper.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef Irving het volgende:
Thevenet zou tegenwoordig tegen de lamp lopen of Hij zou wel een ander middeltje vinden of Wie is Thevenet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef Falco het volgende:
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:15 schreef maril het volgende:
[..]Ik had het kunnen weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de overwinningen van Rico verdacht of Je kunt overal wel iets achter zoeken
Zo goed ?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Michael Boogerd in de Tour of Die mis ik geen moment
Ricco moet voor het leven worden geschorst of 2 jaar schorsing is genoeg
Ik vind al die overwinningen van Cavendish maar verdacht of Je kunt overal wel iets achter zoeken
Vandervelde wordt de lachende derde of Die gaat te kort komen
Ik lig altijd in een deuk om Bram Tankink of Hij lult me te dom
Er zijn te weinig bergetappes dit jaar of Er zijn genoeg bergetappes
De laatste tijdrit gaat de beslissing brengen of Die komt er al in de bergen
Ik ben eeen wielerkenner of Ik volg het, en daar blijft het bij
Wielrennen is de mooiste sport of Er zijn mooiere sporten.
Maarten Ducrot is een idealist of Maarten Ducrot is naïef
FiFi is een leuk item in de avondetappe of Zonde van de zendtijd
Ik zou willen weten hoe het met Jean Nelissen gaat of Dat interesseert me niet
Fignon/Lemond was het mooiste of Hinault/Lemond was het mooiste (zelf niet echt meegemaakt maar deze hoor je toch het vaakst)
Er gaan nog meer dopinggevallen komen dit jaar of Meer dopinggevallen komen er niet
De groene trui is belangrijk of Alleen het geel telt
Binnen tien jaar heeft Nederland een potentieel Tourwinnaar of Blijf lekker dromen
Blijlevens hoort bij de beste sprinters ooit of Hij kneep te vaak in de remmen
Ik beoordeel een renner ook op zijn karakter of Ik kijk alleen naar de resultaten
Ik ken de bijnaam van Delgado of Ik heb geen idee
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:13 schreef Gitanki het volgende:
Ik ken de bijnaam van Delgado of Ik heb geen idee, is zo'n "Oh ja moment" waarschijnlijk
Inderdaad oh jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En niet alleen voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Moi ik heb op een ander topic al mijn twijfels geuit, maar ik heb gevoelsmatig dit niet met Cavendish.quote:
Pericoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ken de bijnaam van Delgado of Ik heb geen idee
Kiezen tussen de twee opties. En je keuze bold makenquote:
Aha. Dat is me echt teveel werk. Een post mag nooit langer dan 20 seconden durenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kiezen tussen de twee opties. En je keuze bold maken
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Aha. Dat is me echt teveel werk. Een post mag nooit langer dan 20 seconden duren
En ik dacht dat het ging om een item op Radio tour de Francequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:13 schreef tong80 het volgende:
Zie nu pas dat ik Frequin ipv Philippe Freriks heb gepost
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wat de favoriete drank van Freddie Maertens was of Ik heb geen idee Champagne
Ik weet welke Nederlander als laatste de gele trui droeg of Ik heb geen idee Breukink
Ik weet wat het stopwoordje van Menchov is of Ik heb geen idee Als ie Spaans praat zegt ie na iedere zin 'Non'
En de bijnaam van Jasques Anguetille was Monsieur Chrono
Ok...hoop dat je ze leuk vondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |