quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Stereotomy het volgende:Ja, en nu zit ik met een nare bijsmaak in mijn mond, want ik ben heel erg van de concrete resultaten.
Ik heb nu het gevoel alsof er een rant is geweest door jou, SHE, waarvan ik snap wat je bedoelt en ook gedeeltelijk hetzelfde over voel. Dus die '
tyfushekel' aan onderschatting
[..]
....was niet nodig geweest. Ik weet dat het jouw manier van praten is, maar zoals Lein zei, het komt hard over en trekt de aandacht weg van wat je écht wil zeggen.
Maar een rant, ik snap je positie, voel dezelfde nare dingen over hetgeen PF en Peri is overkomen - doch op een ander gevoelsniveau - , maar nu? Wat nu? Had je iets voor ogen of wilde je het gewoon even kwijt in de hoop dat mensen zich meer bewust van zulke situaties zijn? Want dat kan ook uiteraard.
Ik vind het heel moeilijk om hier adequaat op te reageren, want nogmaals..ik ben een emotionele kleuter.
Ik heb Asperger. Ik weet niet eens zo goed wat gevoelens zijn.
Wat ik hiermee wil is dan ook precies wat ik bedoel; ik wil dat dit open en eerlijk besproken wordt. Zodat ik ermee kan omgaan.
Voor mij zijn subliminal messages echt funest. Ik begrijp ze niet en ik raak erdoor verward en ontheemd.
Ja, ik ben soms bot..althans, dat zeggen mensen. Maar in mijn hoofd ben ik dan gewoon eerlijk.
Ik ben er niet op uit mensen te kwetsen.
Ik wilde hiermee aanstippen dat ik baal dat niemand er iets over heeft gezegd..dit wegsijpelde en ook ik niet het lef had om er wat aan te doen. Omdat ik er geen zak van begreep.
Nu ben ik gaan nalezen..heb eea laten bezinken en vind dat we met zijn allen een niet zo fraaie omgang bezigen.
We posten hier volgens mij toch echt niet voor bevestiging en zelfgeilerij...maar omdat we een passie delen.
Ik zou graag zien dat we dat dan ook koesteren. Tenzij iemand je kwaad berokkent, heb je geen enkele reden iemand uit te sluiten.
Je hoeft geen best friends te worden...het is maar internet. Gedraag je dan op z'n minst een beetje fair.
En nu houd ik mijn bek. Hoop ik