Is ze al dood ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
En nu lachen met Amy.
Zo klinkt ze wel. Maar dat vond ik twee jaar geleden ook al.quote:
ja, heequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Brianquote:
Waar?quote:
je moet inderdaad alleen maar luisterenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Nee, BeBe Coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Is dat Def Rhymz of zo?
heftige reactie op zn joint misschien?quote:
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Brian
toch vind ik niet dat ze bij dat nummer past
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /carequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik mis vooral de manier waarop Freddie het zong
Niets is onmogelijk, maar ze gaan er heel erg veel moeite voor moeten doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
precies, ik hoorde duidelijk The Corrsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
Bedoel je in het algemeen Queen covers, of alleen van het Tribute Concert in '92?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik vond alleen George Michael in de buurt komen (of beter gezegd, een goede eigen draai geven) met somebody to love, maar voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |