De ER komt van liinalapsi.fiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:41 schreef p_iglet het volgende:
Zodra je dat wondermiddel voor BWCCnoobs gevonden heb wil ik dat ook graaaaaaaaaag weten.
Zelfs een ruck tied at front gaat de minstens de helft van de keren niet goed. Dan weet Pepijn zijn voetjes naar beneden te krijgen door zich te strekken, en probeert dan op mijn broekband af te zetten om over mijn schouder uit de doek te klimmen![]()
Ik heb ook zo mijn hoop gevestigd op die workshop voor wat betreft het rugdragen. En nu hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn leidinggevende hoor dat ik die dag vrij ben, nog steeds geen bericht terug dat mijn ruiling goedgekeurd is![]()
![]()
Waar hebben jullie die ER besteld?
Ik kwam vandaag ergens een nieuwe blauwe didimos nino maat 5 tegen voor omgerekend 64 euro (+ porto vanuit canada)
Weet trouwens iemand een duidelijk schemaatje te vinden met vergelijkingen tussen al die verschillende didymos doeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kom af en toe errug leuke tegen!
ja...Ghehehe... K liet eerst die met die geckootjes aanquote:
Ik was nog bezig met "omrekenen"quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef TearSong het volgende:
Die ga ik dus echt kopen. Veels te leuk!
Ik ga even overleggen... Maar k denk ut wel! (ben tot nu toe nog geen verzendkosten tegengekomen..)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:57 schreef TearSong het volgende:
oh nou ja de koers is gunstig!En als jij hem ook wil kunnen we misschien samen bestellen om verzendkosten te besparen...
Zo ver was ik nonnie... Da's wel n beetje veul ja!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef TearSong het volgende:
ik wel...fedex economy, 97 dollar!Ik ga de customer care even mailen want dat kan goedkoper :s
Oh nu wil ik ECHT die Indio hebbenquote:
Oh ik kreeg omgerekend ¤51,89 en dan nog verzendkosten erbij dus. En op didymos zijn ze ¤99,60, nou zijn die aanbiedingen wel oude motiefjes geloof ik, maar dat maakt mij dus niks uitquote:Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
ik had het al gezien, scheelt inderdaad een stuk dan, 57 euro is nog wel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |