abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59762426
Zodra je dat wondermiddel voor BWCCnoobs gevonden heb wil ik dat ook graaaaaaaaaag weten.
Zelfs een ruck tied at front gaat de minstens de helft van de keren niet goed. Dan weet Pepijn zijn voetjes naar beneden te krijgen door zich te strekken, en probeert dan op mijn broekband af te zetten om over mijn schouder uit de doek te klimmen

Ik heb ook zo mijn hoop gevestigd op die workshop voor wat betreft het rugdragen. En nu hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn leidinggevende hoor dat ik die dag vrij ben, nog steeds geen bericht terug dat mijn ruiling goedgekeurd is

Waar hebben jullie die ER besteld?

Ik kwam vandaag ergens een nieuwe blauwe didimos nino maat 5 tegen voor omgerekend 64 euro (+ porto vanuit canada)

Weet trouwens iemand een duidelijk schemaatje te vinden met vergelijkingen tussen al die verschillende didymos doeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kom af en toe errug leuke tegen!
pi_59763000
Oe...Keb nóg meer leuks gezien!!

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59763188
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:41 schreef p_iglet het volgende:
Zodra je dat wondermiddel voor BWCCnoobs gevonden heb wil ik dat ook graaaaaaaaaag weten.
Zelfs een ruck tied at front gaat de minstens de helft van de keren niet goed. Dan weet Pepijn zijn voetjes naar beneden te krijgen door zich te strekken, en probeert dan op mijn broekband af te zetten om over mijn schouder uit de doek te klimmen

Ik heb ook zo mijn hoop gevestigd op die workshop voor wat betreft het rugdragen. En nu hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn leidinggevende hoor dat ik die dag vrij ben, nog steeds geen bericht terug dat mijn ruiling goedgekeurd is

Waar hebben jullie die ER besteld?

Ik kwam vandaag ergens een nieuwe blauwe didimos nino maat 5 tegen voor omgerekend 64 euro (+ porto vanuit canada)

Weet trouwens iemand een duidelijk schemaatje te vinden met vergelijkingen tussen al die verschillende didymos doeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kom af en toe errug leuke tegen!

De ER komt van liinalapsi.fi
Enne, je zorgt maar dat je vrij bent hoor!

Didy's ben ik niet in thuis, maar je kan vast op TBW heel veel vinden. Nino's zijn toch met die gekke poppetjes erop?
Hardloper.
IG @webkim
pi_59763625
Vamp: hebben! Die is leuk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_59763773
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:39 schreef TearSong het volgende:
Vamp: hebben! Die is leuk!
ja...Ghehehe... K liet eerst die met die geckootjes aan zien...
"Je krijgt toch geen doeken fetisch hé?!

Neuj, tuurlijk niet...
Maar na die vleugeltjes begin ik toch sterk te twijfelen... Zie er steeds meer waarvan ik hebberig van wordt!!

Angelwings hebben ze hier http://www.metromamma.com/

Bij "bling"
pi_59763792
Die ga ik dus echt kopen. Veels te leuk!
It's all up to you
pi_59763874
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef TearSong het volgende:
Die ga ik dus echt kopen. Veels te leuk!
Ik was nog bezig met "omrekenen"
pi_59763927
oh nou ja de koers is gunstig! En als jij hem ook wil kunnen we misschien samen bestellen om verzendkosten te besparen...
It's all up to you
pi_59764036
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:57 schreef TearSong het volgende:
oh nou ja de koers is gunstig! En als jij hem ook wil kunnen we misschien samen bestellen om verzendkosten te besparen...
Ik ga even overleggen... Maar k denk ut wel! (ben tot nu toe nog geen verzendkosten tegengekomen..)
pi_59764273
ik wel...fedex economy, 97 dollar! Ik ga de customer care even mailen want dat kan goedkoper :s
It's all up to you
pi_59764316
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef TearSong het volgende:
ik wel...fedex economy, 97 dollar! Ik ga de customer care even mailen want dat kan goedkoper :s
Zo ver was ik nonnie... Da's wel n beetje veul ja!

Ik wil'm, ik wil'm, ikwil'm!!
pi_59764447
didy size 5 voor leuke prijsjes hier

webkim, zelfs op babywearer zie ik door de bomen het bos niet meer.
kan nergens 1 samenvattend didymos topic vinden. heb me rot gezocht daar vandaag, maar die search is net zo erg als de foksearch, of mijn engelse zoektermen zijn gewoon rot
pi_59764772
ik kan alleen dit soort info vinden:
"Have you looked in the Wrapper's Paradise forum? I did a quick search and found a few threads on this subject. Anyway, briefly, the Indios are cushier, the jacquards (like Julian, Paul, Nora, etc) are thinner, and the stripes, IMO, are perfect . Though I haven't tried a jacquard. Many people would tell you to go with the colorway you love"

Denk dat dat ook wel aardig klopt, misschien eerst eens kijken welke doeken je qua kleur/design aanspreken en dan gericht gaan zoeken op TBW naar meningen over die doeken?
It's all up to you
  zondag 29 juni 2008 @ 15:07:24 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59772504
Op vakantie heb ik niet veel gedragen helaas, ik was het wel van plan. Die ene keer dat het goed van pas gekomen was (kasteelbezoek) was ik de storch vergeten

Wel zag ik iemand met een tricot doek en een kindje. Niet eens echt geknoopt, ze droeg het kindje, de sjaal eromheen gewikkeld. Het nut van de doek ontging haar een beetje geloof ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 29 juni 2008 @ 15:18:56 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59772719
Mag ik ook op het lijstje voor de reisdoek? De mei tai is haske leuk, maar ik heb toch het idee dat ze er nog niet groot genoeg voor is en dat ik haar "plet" als ik alles te strak aansjor. Ik ben stiekem toch wel heel nieuwsgierig naar een doek, dat ziet er gewoon toch wat comfortabeler uit omdat het beter om het lijfje past .

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 29-06-2008 15:41:36 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59772934
Ik wil ook op het lijstje, toch maar Ik wil het gewoon proberen
  zondag 29 juni 2008 @ 15:34:11 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59772958
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef p_iglet het volgende:
didy size 5 voor leuke prijsjes hier
Oh nu wil ik ECHT die Indio hebben

Ik wilde eigenlijk wachten tot ik es een keertje zwanger was en dan eerst de doek van draagdoek.nl uitproberen of een draagdoek mij eigenlijk wel bevalt en dan wilde ik eventueel een Indio aanschaffen. Maar zo'n aanbod kan ik natuurlijk niet weerstaan...

het is gewoon zowat de helft van wat ze op de didymos site vragen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59773055
is minimaal 89 euro een leuk prijsje Als het de helft is, dan wel , maar het blijft een hoop geld

Ik wil dus op het lijstje voor de reisdoek, maar zou ik hem passen? (ik heb een nogal grote omvang ) En Iris kan er nog wel in dan, toch?
  zondag 29 juni 2008 @ 15:44:22 #46
14746 k_i_m
pi_59773114
Dollars, geen euro's .
In my life
Why do I smile
  zondag 29 juni 2008 @ 15:44:46 #47
14746 k_i_m
pi_59773116
Hahaha, te laat .
In my life
Why do I smile
pi_59773126
ik had het al gezien, scheelt inderdaad een stuk dan, 57 euro is nog wel te doen
  zondag 29 juni 2008 @ 15:46:45 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59773152
Wil er niemand anders nog een doek van die site, dan kunnen we de verzendkosten delen
Want die zijn wel iets van 47 dollar als ik het goed begreep.... Is het nog een stuk goedkoper, maar toch. Hoe goedkoper hoe beter he
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:48:08 #50
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59773174
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
ik had het al gezien, scheelt inderdaad een stuk dan, 57 euro is nog wel te doen
Oh ik kreeg omgerekend ¤51,89 en dan nog verzendkosten erbij dus. En op didymos zijn ze ¤99,60, nou zijn die aanbiedingen wel oude motiefjes geloof ik, maar dat maakt mij dus niks uit
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')