Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind persoonlijk dat de man een mooi en vooral herkenbaar stemgeluid heeft. Top !
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijdquote:
Zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"
Way back zeg maar, maar hopelijk met Marco gaat het weer beter. Hopelijk hebben ze nog tijd voor Sam Sparro - Black And Gold... geweldige plaat met inderdaad een erg mooi einde van de plaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijd
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten
Hoi Timooooooooo
Blauwe maandag
Het viel mij ook niet eens opquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..
Volgens mij hebben jullie ook vrijwel dezelfde avatar, maar kan me vergissenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
Het viel mij ook niet eens op
Ach, daar is het weekend voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |