Eigelijk moet je dan gewoon een thufla naar ze toe smijten om ze weg te jagen. Of ze naar de grond werken en vastbinden met tie-wraps.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef Rave_NL het volgende:
Ja uiteraard losse munitie![]()
Meestal lopen ze braaf achter de oefening aan om hulzen te rapen, maar ik heb het wel eens gehad dat ze midden in de oefening terecht komen. Lig je net perfect gecamoufleerd in een hinderlaag te wachten op de vijand, komt er zo'n konijn in een fel oranje jas naar je toe om te vragen waar er net geschoten is
Zo perfect was je dan niet gecamoufleerd denk ik, als dat konijn je wel kon vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef Rave_NL het volgende:
Ja uiteraard losse munitie![]()
Meestal lopen ze braaf achter de oefening aan om hulzen te rapen, maar ik heb het wel eens gehad dat ze midden in de oefening terecht komen. Lig je net perfect gecamoufleerd in een hinderlaag te wachten op de vijand, komt er zo'n konijn in een fel oranje jas naar je toe om te vragen waar er net geschoten is
Goh, 't is wel realistisch zeg, die oefeningen van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Bouke-p het volgende:
Ook al eens ander schorriemorrie ons kamp uitgejaagd midden in de nacht, terwijl ze probeerden spullen te jatten
Volgens mij verkopen ze die dingen als schroot, daarom zijn ze er ook zo verschrikkelijk fel op. Je zou eens een paar euro mislopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:34 schreef Okeuj het volgende:
Sommige van hen zijn bijvoorbeeld van bosbeheer e.d. en die komen ook pas na overleg met het kader, het gros zijn echter gewoon vage types die niets beters te doen hebben.
Er staat geen hek omheen, Den Haag gaat er niet mee akkoord als we elk zandpad laten bewaken door de KMar en het zijn net lastige vliegen.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:16 schreef Erasmo het volgende:
Waarom mogen die mensen überhaupt op het oefenterrein komen tijdens een oefening?
True true maar kunnen jullie dan gewoon niet zeggen vanaf dit moment zijn jullie welkom op het oefenterrein, evt. af te dwingen met boetes oid?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er staat geen hek omheen, Den Haag gaat er niet mee akkoord als we elk zandpad laten bewaken door de KMar en het zijn net lastige vliegen.
Dat is juridisch niet te verdedigen, of je moet de staat van beleg uitroepen voor een weekjequote:Op zondag 29 juni 2008 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
True true maar kunnen jullie dan gewoon niet zeggen vanaf dit moment zijn jullie welkom op het oefenterrein, evt. af te dwingen met boetes oid?
Persoonlijk zou ik echt gek worden als er zo'n nukubu door mijn vizier loopt
Is het niet mogelijk om het in een APV op te nemen dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is juridisch niet te verdedigen, of je moet de staat van beleg uitroepen voor een weekje![]()
En daarnaast zijn ze nogal lui, en oefengebieden aardig groot, dus volgen ze je op de voet om geen MAGnestjes mis te lopen
Een stelletje burgers dat een beetje hulzen loopt te schooieren tijdens een oefening, dat is wachten tot het fout gaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:28 schreef Pumatje het volgende:
dit had ik dus nooit verwacht, dat dit zo'n punt zou zijn zeg
Ik had hem inderdaad verkeerd geïnterpreteerd jaquote:Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef Pumatje het volgende:
Ja, precies.
Helemaal mee eens..
Heb mijn opmerking fout opgebouwd, ik wil zeggen.. dat die figuren niet worden beboet.. belachelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |