abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59761933
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Peter_Europa het volgende:

[..]

Daarna worden ze uitgezet.
Eh.. nee. Sorry. Hoe verzin je het? Dacht je dat we ze eerst eens anderhalf jaar opsloten voor de lol en dan eindelijk naar huis vliegen?
quote:
Ik zie meer in het uitzetten van criminele illegalen en het sluiten met verdragen van de thuislanden, die moeten toch willen ze de legale route openhouden
Ja leuk, maar wat heeft het met de bedoelde mensenrechtenschending te maken? Wat jij hier voorstelt is, naast het onwettig opsluiten van mensen, gewone praktijk. Het een is geen altenatief voor het ander.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_59761962
Ja, daarna worden ze uitgezet.
pi_59761993
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:17 schreef Peter_Europa het volgende:
Ja, daarna worden ze uitgezet.
Nee dat worden ze niet. Ze worden gewoon weer vrijgelaten n Nederland, omdat nog langer opsluiten zelfs de Nederlandse overheid te gortig wordt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 juni 2008 @ 22:20:40 #44
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59762025
Dit is een goed artikel voor Nederland.

Ik hoop dat de stamhoofden, van de hun land ontvluchtende/emigrerende kliek onderdanigen, van de betreffende stammen dit kunnen lezen, en op een juiste manier kunnen verwoorden naar hun achterban. En hun op andere gedachten kunnen brengen om hier weg te blijven, en dat de welvaartsgeile paupers, hierdoor elders naartoe gaan ipv dat ze naar ons land komen om hier te profiteren van ons (helaas te laag genoteerd op de lijst van meest welvarende staten ven de wereld) financieel bloeidende landje!! *Kuch!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59762031
Je hebt duidelijk de plannen niet gelezen
pi_59772153
Pleur ze het land gewoon uit dan, kunnen ze ook niet opgesloten worden.
pi_59772293
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:45 schreef thedude0 het volgende:
Pleur ze het land gewoon uit dan, kunnen ze ook niet opgesloten worden.
Ja en dat lukt dus niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:21:28 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_59772763
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 16:13 schreef sigme het volgende:
Er zijn overigens wel bronnen genoeg voor onderbouwing van de stelling dat mensen waarvan prima bekend is waar ze vandaan komen, en waarvan bekend is dat ze niet worden teruggenomen,
wat moet je dan met die lui?

Het is heel simpel; als je illegaal je eigen land kan verlaten en het vreemde Nederland in kan komen dan is de terugweg natuurlijk ook best mogelijk.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:30:59 #49
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59772893
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:21 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het is heel simpel; als je illegaal je eigen land kan verlaten en het vreemde Nederland in kan komen dan is de terugweg natuurlijk ook best mogelijk.
Het klinkt misschien vreemd, maar ik ben het grotendeels met je eens, denk ik.

Ik heb liever dat asielzoekers snel teruggestuurd worden, als ze hier niet kunnen blijven. Liever dat dan zomaar 5 jaar opgesloten zitten omdat je 'illegaal' verklaard ben. Die 5 jaar opsluiting is voor beide partijen totaal nutteloos.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_59774639
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:21 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dit te maken met schending van de mensenrechten door onze overheid?
  zondag 29 juni 2008 @ 20:34:49 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_59778255
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dit te maken met schending van de mensenrechten door onze overheid?
Wat anders kan de overheid met ze doen? Zomaar in NL laten rondlopen en het opgeven? Dan worden we in no-time onder de voet gelopen door miljoenen illegalen. Amnesty geeft geen serieuze alternatieven.

En verder, beschuldigingen en gezeik van Amnesty leg ik lachend naast me neer. Dat soort idioten hou ik er direct voor medeverantwoordelijk dat menig gevangenis in dit land luxueuzer dan menig bejaardentehuis.
Laat ze lekker in Iran gaan klagen in plaats van in Nederland waar het allemaal veel beter is.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_59778304
Je komt nu wel heel kortzichtig en simplistisch over Napalm .
  zondag 29 juni 2008 @ 20:38:45 #53
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_59778371
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef du_ke het volgende:
Je komt nu wel heel kortzichtig en simplistisch over Napalm .
Wat is jouw oplossing dan? Of zeik je ook alleen maar zonder goed en praktisch en tijdig alternatief te brengen?
pi_59778565
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat is jouw oplossing dan? Of zeik je ook alleen maar zonder goed en praktisch en tijdig alternatief te brengen?
Als blijkt dat je mensen niet uit kan zetten (en dat is de praktijk) dan lijkt het me inderdaad beter als die op een gegeven moment gewoon kunnen wonen en werken in Nederland. Dat is beter dan anderhalf jaar opslutien en dan nog niet in staat zijn uit te zetten .
  zondag 29 juni 2008 @ 20:52:10 #55
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59778711
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als blijkt dat je mensen niet uit kan zetten (en dat is de praktijk) dan lijkt het me inderdaad beter als die op een gegeven moment gewoon kunnen wonen en werken in Nederland. Dat is beter dan anderhalf jaar opslutien en dan nog niet in staat zijn uit te zetten .
Tuurlijk! Die mensen komen immers allemaal hier naar toe om te werken!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_59779022
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:52 schreef Tism het volgende:

[..]

De meesten komen inderdaad voor een beter leven voor henzelf en hun kinderen.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:19:27 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59779348
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:52 schreef Tism het volgende:

[..]

Nu is het zo dat zelfs Amerikanen die hier willen komen werken in de praktijk minimaal 3 jaar niet mogen werken.

Dat is toch van de gekken? Maar dat heeft alsnog niets te maken met het schenden van de mensenrechten door de Nederlandse overheid.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:20:59 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59779406
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat anders kan de overheid met ze doen? Zomaar in NL laten rondlopen en het opgeven? Dan worden we in no-time onder de voet gelopen door miljoenen illegalen. Amnesty geeft geen serieuze alternatieven.

En verder, beschuldigingen en gezeik van Amnesty leg ik lachend naast me neer. Dat soort idioten hou ik er direct voor medeverantwoordelijk dat menig gevangenis in dit land luxueuzer dan menig bejaardentehuis.
Laat ze lekker in Iran gaan klagen in plaats van in Nederland waar het allemaal veel beter is.
Dat valt best tegen, zie bijvoorbeeld het verhaal van Vrij Nederland van die bajesboot in Rotterdam.
pi_59779429
- verkeerde topic - (ik post zo wel even wat ik wilde posten.)
pi_59779672
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nou weet je, als die miljoenen hier naar toe komen zou de overheid natuurlijk ook die mensen niet zomaar binnen kunnen laten wandelen.

Het gaat niet over wie hier naartoe komt, het gaat over degenen die hierbinnen zijn. Omdat de overheid ze niet buitenhoudt.

En wie hier binnen is (omdat de overheid heeft gefaald), die zal door diezelfde overheid toch behandeld MOETEN worden als een mens. En niet als een stuk vee of zo.

En ik vroeg het ook al een ander, wat dacht je dat nu eigenlijk bereikt werd door die mensenrechtenschending? Dat de mensen waar het om gaat vanzelf weggemaakt worden of zo?

En wat ik me dan ook afvraag, als een of andere bananenrepubliek mensenrechten schendt, dacht je dan niet dat de betrokken daaro ook niet menen dat de slachtoffers het er ook wel een tikje zelf naar maakten?

Da is nou net de ondergrens van die mensenrechten. Ieder mens heeft er recht op - punt. Of het nu een kinderverkrachtende hufter is of een kleuter met een chinese moeder of een psychotsche afrikaan.
quote:
Ja nee, Amnesty staat erom bekend dat ze nooit iets laten horen over misstanden in de grote boze buitenwereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')